Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чип тунинг на фиат крома 1.9 мжет 120 к.с. струва ли си ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чип тунинг на фиат крома 1.9 мжет 120 к.с. струва ли си ?

    Здравейте,от известно време се колебая дали да отида да ми засилят автомобила,но в интернет мненията са много красноречиви,та искам да питам хората с повече опит конкретно на моя мотор 1.9 mjet 8v 120 к.с. как му се отразява засилването,носи ли на тунинг ? Във сайта на маднес гледах примерна графа и вдигат мощността с 40 к.с. което ми се вижда много и 70 nm.В момента с мотора нямам никакви грижи,нито разход на масло ,нито на нафта.Притесняваме скоростната кутия която е м32 и веднъж вече я правих,сменяхме лагери и не знам какво още беше ,съединителя също ми е нов на 10-15 к.

    #2
    нов нов колко да е нов? тури му чип и пак ще говорим. Иначе мотора си носи на чип. Карал съм алфа 159 с тоя мотор и е приятно. Чип те съветвам да правиш на ул. София 26 в орландовци.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Аз съм чувал,че се бил износвал съединителя по бързо с чипа вярно ли е тва??
      this

      Коментар


        #4
        Той съединителя си ходи и без чип зависи от стила на каране. Моята е с чип 1.9jtd 105hp и съм много доволен. Не вярвам да се скапе кутията. Със сигурност първо ще изпуши съединителя, ако пили гуми често
        Ей тука едно различно проектче за Кораба майкаsigpic
        Вече и във фейсбук @HoodrideFIRAT

        Коментар


          #5
          Не съм от шофьорите който въртят гуми,просто ми харесва ускорението,изпреварване и увдоволствието от ускорението,но в никой случай не говорим за въртене на гуми.Натоварването си мисля,че пак ще си е по-голямо ,на 2-ра и 3-та скорост като я смачкам.

          Коментар


            #6
            ако имаш пари за съединител чаши и селеноиди давай струва си определено
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              С 2 думи искаш да кажеш,че не е добре така ли ? За какви чаши става въпрос и за какви "селеноиди" ,би ли обяснил по-разбираемо ,за да мога да си преценя плюсове и минуси и да реша.

              Коментар


                #8
                вътрешните карета са чаши ряциклиране на едната е приблизително 200 лв нова полско производство е около 400 а оригинална е на цена, абе не искаш да знаеш.
                селеноида ти управлява турбината той е евтин около 120 лв. но на практика е един стрежен с гумено платно което. рави вакуум към акутатура по голямото му натоварване води до по бързата му амортизация и проблем с управлението на турбото. за съединителя е ясно. аз вече изхвърлих един на 15 хил км. прясно изпечен.
                ако искаш малко да е по добре колата затапи егр и премахни клапите оправи софтуерно картите да реагират адекватно на промените и ще усетиш разлика. И все пак не забрйвяй че е крома и аиродинамиката и стабилноста и не са предвидяни за високи скорости а за комфортно пътуване.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                  вътрешните карета са чаши ряциклиране на едната е приблизително 200 лв нова полско производство е около 400 а оригинална е на цена, абе не искаш да знаеш.
                  селеноида ти управлява турбината той е евтин около 120 лв. но на практика е един стрежен с гумено платно което. рави вакуум към акутатура по голямото му натоварване води до по бързата му амортизация и проблем с управлението на турбото. за съединителя е ясно. аз вече изхвърлих един на 15 хил км. прясно изпечен.
                  ако искаш малко да е по добре колата затапи егр и премахни клапите оправи софтуерно картите да реагират адекватно на промените и ще усетиш разлика. И все пак не забрйвяй че е крома и аиродинамиката и стабилноста и не са предвидяни за високи скорости а за комфортно пътуване.
                  В написаното от колегата има голяма доза истина ,но при условие че попаднеш някъде където не са на ясно много каво правят и как да го направят много зависи и от твойте желания,икам да кажа че при правилните настройки може да стане колата по приятна за каране без да има последствия.
                  Много тунери претупват нещата като успяват да повишат мощността ,на клиента му харесва взимат едни пари и после идва ходенето по мъките.
                  При едни добри настройки се получава едно мазно и ускоряване подобрена динамика като няма излишно пушене и т.н. като няма да натоварва трансмисията съединителя и да чупи карета.
                  Та това за селеноида не го бях чувал до сега даже и не съм се замислял ,че може да се получи като проблем въперки че при нормални и правилни настройки той не се пипа или се пипа минимално ако някои го е направил така че да надува повечко в ниските и колата да получава ритник не е правилният начин и тъкмо това съсипва съединителя.

                  Коментар


                    #10
                    абсолютно вярно.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Здравейте, колеги. Да сръчкам малко темата, наскоро си купих фиат пунто 1.9жтд 80 кранти и ми се ще да го подсиля малко. Колега S_BANKOV, съветваш чипа да го правят в Орландовци на ул.София 26, би ли дал повече инфо за мястото и човека който ги прави? Благодаря предварително.

                      Коментар


                        #12
                        Напиши Екстийм сервиз в гугъл и чети, това е този в Орландовци на ул.София 26 Бобо е човека
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #13
                          cs_aleksandar написа: Преглед на мнението
                          Напиши Екстийм сервиз в гугъл и чети, това е този в Орландовци на ул.София 26 Бобо е човека
                          Ти па от къде знаеш? Да не си кесил с мен 6 часа в жегата?

                          Да доволен съм от Бобо и сервиза му, определено знае какво да направи.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа: Преглед на мнението
                            Ти па от къде знаеш? Да не си кесил с мен 6 часа в жегата?

                            Да доволен съм от Бобо и сервиза му, определено знае какво да направи.
                            Благодаря, колеги!

                            Коментар

                            Working...
                            X