Здравейте,от известно време се колебая дали да отида да ми засилят автомобила,но в интернет мненията са много красноречиви,та искам да питам хората с повече опит конкретно на моя мотор 1.9 mjet 8v 120 к.с. как му се отразява засилването,носи ли на тунинг ? Във сайта на маднес гледах примерна графа и вдигат мощността с 40 к.с. което ми се вижда много и 70 nm.В момента с мотора нямам никакви грижи,нито разход на масло ,нито на нафта.Притесняваме скоростната кутия която е м32 и веднъж вече я правих,сменяхме лагери и не знам какво още беше ,съединителя също ми е нов на 10-15 к.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чип тунинг на фиат крома 1.9 мжет 120 к.с. струва ли си ?
Collapse
X
-
нов нов колко да е нов? тури му чип и пак ще говорим. Иначе мотора си носи на чип. Карал съм алфа 159 с тоя мотор и е приятно. Чип те съветвам да правиш на ул. София 26 в орландовци.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
вътрешните карета са чаши ряциклиране на едната е приблизително 200 лв нова полско производство е около 400 а оригинална е на цена, абе не искаш да знаеш.
селеноида ти управлява турбината той е евтин около 120 лв. но на практика е един стрежен с гумено платно което. рави вакуум към акутатура по голямото му натоварване води до по бързата му амортизация и проблем с управлението на турбото. за съединителя е ясно. аз вече изхвърлих един на 15 хил км. прясно изпечен.
ако искаш малко да е по добре колата затапи егр и премахни клапите оправи софтуерно картите да реагират адекватно на промените и ще усетиш разлика. И все пак не забрйвяй че е крома и аиродинамиката и стабилноста и не са предвидяни за високи скорости а за комфортно пътуване.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетовътрешните карета са чаши ряциклиране на едната е приблизително 200 лв нова полско производство е около 400 а оригинална е на цена, абе не искаш да знаеш.
селеноида ти управлява турбината той е евтин около 120 лв. но на практика е един стрежен с гумено платно което. рави вакуум към акутатура по голямото му натоварване води до по бързата му амортизация и проблем с управлението на турбото. за съединителя е ясно. аз вече изхвърлих един на 15 хил км. прясно изпечен.
ако искаш малко да е по добре колата затапи егр и премахни клапите оправи софтуерно картите да реагират адекватно на промените и ще усетиш разлика. И все пак не забрйвяй че е крома и аиродинамиката и стабилноста и не са предвидяни за високи скорости а за комфортно пътуване.
Много тунери претупват нещата като успяват да повишат мощността ,на клиента му харесва взимат едни пари и после идва ходенето по мъките.
При едни добри настройки се получава едно мазно и ускоряване подобрена динамика като няма излишно пушене и т.н. като няма да натоварва трансмисията съединителя и да чупи карета.
Та това за селеноида не го бях чувал до сега даже и не съм се замислял ,че може да се получи като проблем въперки че при нормални и правилни настройки той не се пипа или се пипа минимално ако някои го е направил така че да надува повечко в ниските и колата да получава ритник не е правилният начин и тъкмо това съсипва съединителя.
Коментар
-
cs_aleksandar написа: Преглед на мнениетоНапиши Екстийм сервиз в гугъл и чети, това е този в Орландовци на ул.София 26 Бобо е човека
Да доволен съм от Бобо и сервиза му, определено знае какво да направи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоТи па от къде знаеш? Да не си кесил с мен 6 часа в жегата?
Да доволен съм от Бобо и сервиза му, определено знае какво да направи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар