Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!
То не е невъзможно, един приятел си направи алфа 145 между 260 и 300 коня със 2.4 джтд (пък те не се произвеждат с такива) ама я прави 4години и му излезе сигурно 10 пъти на стойността на колата сега я продава за 6800 http://m.cars.bg/c1921614
колега то вярно че тоя мотор италянците го правят от 80 до 170 коня ама да си чувал оная приказка за боята и пръднята? туй че блока има четири тунела с общ обем 1, 9 нищо ама нищо не значи.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Действай пич! Аз карам Стило 1.9 с кулер от алфа мулти вагон 2.4 200коня и турбото е от нея. С тези изгъзици и чип стана на 191 коня без да съм сменял съединител и други глупости мотора е достатъчно здрав за да понесе 200 коня , ако съединителя даде фира заменяй с нов пляскаи му керамиката и си вечен.
Никой не те кара да вярваш казвам на колегата какво съм направил. Стило 1.9 с права генерация на 60мм отвор външен и 56 вътрешен само с чип вади 150 коня като турбото работи заводски на 1.15бар при чипа става на 1.28 мап сензора на тази кола е направен да понесе до 2.5 бара, а турбото на 1.8 пръска 100%! Турбото на алфата понася да се надуе до 1.6 без проблем. Двигателите на точно тези автомобили винаги вадят повече конски сили от колкото са заводски на диностенда генерацията както и да го погледнеш отпушва. Забравих да допълня че съм с K&N спортен филтър по- размер за кутията (гъба) 140лв е.
И аз това се чудя за дюзите ясно те са евро3 (119) ако не се лъжа. На един приятел му гаснеше като сложи турбо от 2.4 и въпросните дюзи гасне след 5сек. на пълна газ. Инъче се форсираше до 6000 оборота, но като задържи педала и гасне и се оказа, че помпата умалява, смени я нея и нямаше проблеми.
Та мисълта ми е, че ще трябва и помпа да се пипне само с ремап не мисля.... може и да греша не ги разбирам много тия неща просто не му е само въздуха майката и нафта иска.
Елемент на помпа също, но дюзите ми са стоковите съединителя също да не говорим, че преди да го направя 191 коня съм карал с този съединител 84 000 км.
Действай пич! Аз карам Стило 1.9 с кулер от алфа мулти вагон 2.4 200коня и турбото е от нея. С тези изгъзици и чип стана на 191 коня без да съм сменял съединител и други глупости мотора е достатъчно здрав за да понесе 200 коня , ако съединителя даде фира заменяй с нов пляскаи му керамиката и си вечен.
Е сега и ако постнеш графиката ти от замерването на дино стенд ще си номер едно.Каква е тази алфа мулти вагон че не мога да се сетя за такъв модел на алфа?
спорт вагон 2,4jtd 200 к.с все тая не ме интересуват алфите ще ти постна графиката само да я намеря не виждам защо всички си мислите, че е невъзможно или просто ви кефи да си карате сток колите с 115 коня (магарета хаха)...
мисля го щото чат пат си играя с масло и грес, и щото знам че само с кулер и турбо не става, трябва и гориво трябва и не да и казва колко възсух влиза за да горигира смесите.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар