Здравейте колеги, има много писано по темата за хибридните турбини, но имам няколко въпроса и другите теми са стари и затова пускам нова. Карам Мареа 1.9jtd 105к.с. колата е с чип върви прилично. Но забелязах, че от турбото към кулера има доста масло по тръбите. Когато питах майстора ми дали ще почисти кушера и въздуховодите той ми каза, че по-добре да смени средната част на турбото и щяло да стане като ново. Идеята ми е като ще правя турбо да я позасиля малко във високите обороти. Колата се осеща пъргава до към 3300об/м след това няма ряз четох, че се слагала студена част от vnt 15 и се пробивал охлюва за да се монтира марлучето, което имам аз на моята към клапана. След такава интервенция ще искат ли да ми я балансират в сервиз за рурбо компресори? И другият ми въпрос е: гледам в олх се продава gt15490 от рено 1.9 dci турбото е във варна (мога да го видя наживо) и е много евтино. Та от него мога ли да ползвам студения охлюв и перката на моята топла част и да имам хибрид който ще развърта мотора до 4000+ оборота.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запитване за хибридно турбо
Collapse
X
-
Значи да разбирам, че може и турбото ми да не е за ремонт. По принцип не ми е много ясна функцията на картерната вентилация - знам само, че някакви газове влизат по тръба във маслен сепаратор (в моя случай) и той е нещо като филтър. От там се връщат във смукателния колектор.
Към колегата S.W.A.T имам също въпрос какъв разп. вал трябва да си намеря(от какъв двг.) По принцип за в бъдеще мисля да свалям главата за ремонт на гумичките на клапаните и затова ще ми е от полза тази информация. Мисля, че мотора ми не е отварян до сега. На 230к км е на километраж може би са 330к реални. Няма течове на масла и води и тн. Подозирам, че охлювчето ми е било тормозено със буустконтролер защото има пуснат дълъг маркуч между студената част и акутатора и по средата на този маркуч е направена някаква снадка май там е било кранчето. Мога тия дни да направя снимки.
Коментар
-
Повечето гряз в смукателния тракт идва от там. По принцип има oil catch tank- ове, които събират маслото, но може и без тях - директно в атмосферата.
http://oilcatchcan.com/
Коментар
-
До колкото съм чел в нета ще ти трябва и помпа и дюзи. При ТД моторите еку не командва помпата, следователно ще трябва да си намериш по-мощна или да вдигнеш механично налягането на твоята (ако позволява). На колко бара работи твоето турбо? И знаеш ли какъв модел е? На пунто май слагат ккк, но може и да бъркам. Инъче хибрид би трябвало да се отрази добре, НО не въздуха кара колата а нафтата Аз ако направя хибрид ще ходя при един мой познат за ремап да ми пусне нафта. Това поне при жтд моторите е софтуерно.
Набързо намерих това: http://www.dieselevante.it/turbochar...rca=84&idcat=2Последна редакция от Blad3maz7eR; 16.04.2017, 22:55.
Коментар
-
Е то е ясно ама мисля,че без дюзи пак ще стане работата -http://m.onlinecarparts.co.uk/vaico-867615.html турбото трябва да е това.
http://www.dieselevante.it/info.asp?id=50890
Тва на колко бара работи и идея си нямам.Даже незнам дали за фиат има програми като vag com .
Коментар
-
Има програми. Ами раглеждах и си мисля , че може да сложиш gt1544 от браво/а, мареа фабрично е на 1 бар. Доста е прилично. Засилват със него на ВАГ 1.6 тд също.Последна редакция от Blad3maz7eR; 17.04.2017, 08:29.
Коментар
-
Сега малко по моя въпрос възможен ли е хибрид между гт1544 и гт1749ВА? До колкото зная 1749в, 1749ва, 1749вб и 1749вц разликата била в студения охлюв и компресорната перка. Мисълта ми е, че 1749в и ва държат втора употреба горе долу една и съща цена. И също ако взема турбо със аксиален луфт проблем ли ще е след като ползвам моята ос и само студената част и голяма перка. Луфта е в оста нали?
Коментар
-
S.W.A.T. написа: Преглед на мнениетооста е част от турбинното колело, ако оста е износена не подлежи на надежден ремонт, същото се отнася и за "средната" част от турбото
Коментар
-
S.W.A.T. написа: Преглед на мнениетоне няма да стане вероятно нищо от идеите ти
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар