Здравейте колеги, има много писано по темата за хибридните турбини, но имам няколко въпроса и другите теми са стари и затова пускам нова. Карам Мареа 1.9jtd 105к.с. колата е с чип върви прилично. Но забелязах, че от турбото към кулера има доста масло по тръбите. Когато питах майстора ми дали ще почисти кушера и въздуховодите той ми каза, че по-добре да смени средната част на турбото и щяло да стане като ново. Идеята ми е като ще правя турбо да я позасиля малко във високите обороти. Колата се осеща пъргава до към 3300об/м след това няма ряз
четох, че се слагала студена част от vnt 15 и се пробивал охлюва за да се монтира марлучето, което имам аз на моята към клапана. След такава интервенция ще искат ли да ми я балансират в сервиз за рурбо компресори? И другият ми въпрос е: гледам в олх се продава gt15490 от рено 1.9 dci турбото е във варна (мога да го видя наживо) и е много евтино. Та от него мога ли да ползвам студения охлюв и перката на моята топла част и да имам хибрид който ще развърта мотора до 4000+ оборота.

Коментар