Колеги днес сложих допълнителни уреди за налягане и температура на маслото , двата датчика са на милиметър един от друг но видимо не се пипат , на уредите има + - и S , + го вързах на контактен + - го вързах на таблото на бушоните имаше маса , означението S вързах на датчиците до масления филтър , проблема е че налягането ми отчита 3.2 на загряла кола , 5 на студен двигател , температурата лепи 150 градуса макс и не мърда .... като махна кабела за температурата и го допра до датчика за налягането пак отива на 150 градуса , обаче не се допират сложих и гумена обувка на самия датчик за всеки случай .. според вас така ли се връзват уредите или ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уреди за температура и налягане на масло :)
Collapse
X
-
Налягането на маслото ми се вижда нормално ?
иначе така се връзват S е сигнала от датчика
температурата ти замасен кабел лош датчик той и без него отива в края уреда значи или датчика не работи или проблем с кабела до там или самия уред има проблем
ако искаш да провериш самото уредче вържи му една крушка последователно на С - сигнала спрямо маса трябва да падне почти в началотоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
mohel написа: Преглед на мнениетоНалягането на маслото ми се вижда нормално ?
иначе така се връзват S е сигнала от датчика
температурата ти замасен кабел лош датчик той и без него отива в края уреда значи или датчика не работи или проблем с кабела до там или самия уред има проблем
ако искаш да провериш самото уредче вържи му една крушка последователно на С - сигнала спрямо маса трябва да падне почти в началотоFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
3 бара на загряла кола на празен ход ми се вижда доста високо, толко трябва да ти показва на около 3000 оборота.
Температурата щом не вдига повече от 60 градуса най вероятно до датчика не стига или не преминава масло, иначе би трябвало да се движи м/у 90 и 120 градуса според натоварването на мотора.punto HGT
Коментар
-
днес 2.6 на загрял налягане , температурата стигна 70 в задръстване в движение пада ... уредите са нови не са оригинални .. малко помощ как да спра да те че малко капе по една капка понякога не е сериозно..намотал съм тефлон мисля че така се казваше едно бяло като тиксо ;дFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
днес 2.6 на загрял налягане , температурата стигна 70 в задръстване в движение пада ... уредите са нови не са оригинални .. малко помощ как да спра да те че малко капе по една капка понякога не е сериозно..намотал съм тефлон мисля че така се казваше едно бяло като тиксо ;дFIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
Koлеги днес разместих кабелите по датчка за температура и при допир на - и - ( масите ) на крушката и на самия уред уреда заработва с температура малко под 100 градуса на заграла кола на място с температура на антифриз 90 градуса , така .. ясно е че нещо уреда ми е замасил защото ако пък пусна габира да ми светне уреда той показва 150гр , интересува ме нормално ли е температурата да ми е около 100 градуса на място на външна температура -2 с масло мотул 5в40 ? ( при връзване по оригинално маса и + на контакт и S на уреда на датчика уреда не може да премине повече от 67-68 градуса каквото и да я правя , седи си на 50 ..трябва доста да работи на място да мине 60 градуса ?!FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар