Пичове преди време си сложих по твърди и по ниски пружинки (oт алфа 145 QV),но още не съм постигнал желаната твърдост и стабилност,та сега се чудя какво да правя с амортесьорите (искам да не се накланя) абе въобще искам още по голяма стабилност,та се чудя дали да си сменя амортесьорите с такива от Типо Седичивалволе 2.0 16 или алфа 145/146 QV/Ti или браво HGT (дали може да се сложат въобще на 1.6 двувалката и дали ще има ефект),едни познати ми казаха,че също може и моите да се напълнят с машинно масло (тва от влаковете) и щяла да стане яко твърда(но мисля,че амортесьорите ще изкарат много малко време),а последния вариант (и най-добрия безспорно) това е спортни амортесьори,но отиваме много нагоре с парите (?) също се чудя дали да не резна пружините с една витка незнам дали ще има някакъв ефект, та ако може да ми кажете някой добър вариант за подобряване на стабилноста на колата :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подобрение на стабилността на колата?
Collapse
X
-
стига да има кой да ти ги напълни както трябва няма да съжаляваш аз лично съм много доволна от окачването на уното отзад съм с конита отпред съм с пълнени разлика в предно и задно няма еднакви по твърдост и показатели са във варна има на едно място едни пичаги направо са магьосници аз съм се обедила че с твърди пружини не става работата на реното от пред съм с прожини КН (червени) и на сичкото отгоре рязани колата не мърда и един пръст на долу блъска като влака варна софия ама товарния докато с уното нямам такъв проблем имам си малък ход но е стегнато и комфортно вътре на реното отпред съм с билщайн и пак не съм по-доволна от пълнените .. във варна има на едно място едно завойче много готино като тръгнеш от варна посока софия на магистралата и като свиишш към летището има не много остър завой със реното не мога да вляза с скорост по голяма от 90км при положение че съм с гуми 205/45/15 а с уното влизам с 110км при положение че сега съм с гуми 155/65/13 не знам ако сложа другите гуми съм си направи сметка за окачванетоuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
bebito^^^ написа:стига да има кой да ти ги напълни както трябва няма да съжаляваш аз лично съм много доволна от окачването на уното отзад съм с конита отпред съм с пълнени разлика в предно и задно няма еднакви по твърдост и показатели са във варна има на едно място едни пичаги направо са магьосници аз съм се обедила че с твърди пружини не става работата на реното от пред съм с прожини КН (червени) и на сичкото отгоре рязани колата не мърда и един пръст на долу блъска като влака варна софия ама товарния докато с уното нямам такъв проблем имам си малък ход но е стегнато и комфортно вътре на реното отпред съм с билщайн и пак не съм по-доволна от пълнените .. във варна има на едно място едно завойче много готино като тръгнеш от варна посока софия на магистралата и като свиишш към летището има не много остър завой със реното не мога да вляза с скорост по голяма от 90км при положение че съм с гуми 205/45/15 а с уното влизам с 110км при положение че сега съм с гуми 155/65/13 не знам ако сложа другите гуми съм си направи сметка за окачванетоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
pugsy написа:дай да си направим партия за типото на моя приятел,на мен ми трябва само двигател,скорости и полуоските с шенкелитеама с неговото окачване ще усещаш и цепките в асфалтаex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Пробвай с по твърда стабилизираща шанга и там тампоните с които е захваната за носачите, има пласт масови и йелезни ако твоите са пласт масови пробваи да ги смениш с железни, това на прадниа и задния мост но по-предимно отпред на предния мост от зад с по твърди амортисьори ако не я товариш трябва да ти е наред :"))За пълненето на амортисьорите, ако са масмени и са испуснали правиш дупка в горния край примерно 3-4 мм. и през нея наливаш примерно М10Д :")) или ако искаш да са по твърди сложи трансмисионно, после с парче гумена тръба (примерно от охладителна система) и скоба за такава тръба стягаш да се запуши отвораче да не ти изтече маслото :")). При газовите амортесьори тоя номер обаче на минава как да е, там може да се наложи да сменяш буталото.
Коментар
-
kiler_4o написа:Повярвай ми, ако сложиш спортни пружини, които са оригинално за твоята кола ще усетиш голяма разлика ... сега като ги махнахме доста се усеща ако направя по-остър завой как се накланя ... по някога даже ме дострашаваex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Abarth. написа:kiler_4o написа:Повярвай ми, ако сложиш спортни пружини, които са оригинално за твоята кола ще усетиш голяма разлика ... сега като ги махнахме доста се усеща ако направя по-остър завой как се накланя ... по някога даже ме дострашава
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар