Може ли някой да ми сподели ще има ли разлика в мощността на колата ако се добави турбо с ел.задвижване? За съжаление за сега не знам обема на нагнетявания въздух но като го взема ще кажа колко е, предполагам не е много. Включва се по желание на шофьора и витлата на комресора са малко по големи от тези със задвижването от изгорелите газове. Ако някой знае и има инфо за подобни Турбо компресори моля да сподели!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо с ел. задвижване
Collapse
X
-
Турбо с ел. задвижване
Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.netЕтикети: –
-
мисля че в тунинг.бг беше обсъждан този въпрос и в общи линии е смешна работа, но доколкото се сещам никой не го беше тествал! името му беше нещо като "турботроник" :D сетих се че ако вършеха работа тези устройства, производители щяха да ги слагат вместо турбини!"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
-
не знам точно за какво говорите, но теоритично на двг му е се тая как му набиваш въздух. как според вас работи механичния компресор?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Ако очакваш нещо велико - ще останеш разочарован. При мощност на двигателя на електрическата турбина около 800..900W можеш да очакваш около 5% (може би 10%) вдигане на мощността при включена турбина - нещо като "малко помощ при рисковани изпреварвания". Механичните компресори потребяват от двигателя няколко киловата, за да могат да доставят въздух с необходимият дебит и налягане.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
а какво пречи и електрическия компресор да е няколко киловата и да дава подобен резултат както механичния (освен евентуалната загуба на енергия от преобразуването)?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:а какво пречи и електрическия компресор да е няколко киловата и да дава подобен резултат както механичния (освен евентуалната загуба на енергия от преобразуването)?Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар