Не става, шенкелът е различен и няма как без доста преправяне да сложиш по-големите апарати. Евентуално ако вземеш шенкели с апарати, амортисьори и носачи имаш шанс.
Свали апаратите и си премери болтовото разстояние за захващане на апаратите към твоя шенкел, ако е 10см можеш да вземеш дискове и апарати от купе 2.0 16V, поне при мен стана без проблем, аз съм с пунто хгт, ако не търсиш апарати с твойто болтово захващане за да не се налага да сменяш всичко, което е описал по горе колегата.
Междуболтовото разстояние е еднакво- 10см , но разликата е в офсета на ушите на самия шенкел- като сложиш апаратите и те се удрят челно в ушите на шенкела (припокриват се) ,а трябва да влязат под тях. Преди няколко месеца бях взел дискове и апарати за да мина на 284мм на бравото ,но просто не става без много преправяне. На снимката съм показал ефекта на припокриване, само че съм снимал други апарати на шенкела на Кромата
При мен на брава 1.6 станаха точно както казва колегата разликата е в офсвета на апаратите мойте бяха от Марея 2.4 тд но ги свалих че не се усетих за джантите.
FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
А ако се раздели застъпването и се отнеме от ушите по равно? Не ми се вижда много застъпването и не вярвам да отслабне захвата. При този вариант не е много играчка.
Коментар