2000 16V при Фиат и Ланча е едно и също с малки разлики при атмосферните и турбо версиите.
Има доста литература по въпроса. Попрочети и много неща ще ти се изяснят.
1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
2008 Fiat Panda Climbing
Колега,от въпросите които задаваш заключвам че ти липсват основни познания по ДВГ ,да не говорим конкретно за този двигател.Поради това те съветвам да почетеш доста сериозно за да не задваш въпроси като горния и някои от предните
Получаването на знания ще ти спести много главоболия които ще ти предстоят с настоящия проект.
Колега,от въпросите които задаваш заключвам че ти липсват основни познания по ДВГ ,да не говорим конкретно за този двигател.Поради това те съветвам да почетеш доста сериозно за да не задваш въпроси като горния и някои от предните
Получаването на знания ще ти спести много главоболия които ще ти предстоят с настоящия проект.
Като знаеш,кажи каква е процедурата по премахването на баланс валовете,кое трябва да се затапи.
Последна редакция от ilian4o88; 19.10.2016, 20:42.
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
Колега аз направих подобно нещо и ми останаха някои части. Имам атмосверен двигател 2.0 16в и разпределителни валове от турбо мотора , както и някои колектори една турбина и ..... кой знае още какво . Ако все още трябва нещо пиши .
Коментар