Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател от Fiat Coupe 2.0 16v turbo на Fiat bravo 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    2000 16V при Фиат и Ланча е едно и също с малки разлики при атмосферните и турбо версиите.
    Има доста литература по въпроса. Попрочети и много неща ще ти се изяснят.
    1995 Lancia Dedra 2000 16VT SW Integrale
    2005 Lancia Musa 1,4 16V DFN
    2000 Lancia Lybra SW 2,0 20V Comfortronic
    2002 Alfa Romeo 147 Selespeed
    2008 Fiat Panda Climbing

    Коментар


      #17
      ilian4o88 написа: Преглед на мнението
      На блока му няма нищо.Няма ли да стане с друг колянов вал,биели и раз.валове
      ако са се омазали и основните лагери, и тунела на блока няма да е добре.
      sigpic
      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
      475HP 11,5/1,9/191
      YouTube

      Коментар


        #18
        Click image for larger version

Name:	20161018_132857.jpg
Views:	1
Size:	299,7 KB
ID:	2093940Тези два отвора на баланс вала трябва ли да се затапят
        "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

        Коментар


          #19
          тези отвори са за картерната вентилация
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #20
            Колега,от въпросите които задаваш заключвам че ти липсват основни познания по ДВГ ,да не говорим конкретно за този двигател.Поради това те съветвам да почетеш доста сериозно за да не задваш въпроси като горния и някои от предните
            Получаването на знания ще ти спести много главоболия които ще ти предстоят с настоящия проект.
            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

            Коментар


              #21
              ivanko_rs написа: Преглед на мнението
              Колега,от въпросите които задаваш заключвам че ти липсват основни познания по ДВГ ,да не говорим конкретно за този двигател.Поради това те съветвам да почетеш доста сериозно за да не задваш въпроси като горния и някои от предните
              Получаването на знания ще ти спести много главоболия които ще ти предстоят с настоящия проект.
              Като знаеш,кажи каква е процедурата по премахването на баланс валовете,кое трябва да се затапи.
              Последна редакция от ilian4o88; 19.10.2016, 20:42.
              "Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в дадена стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

              Коментар


                #22
                Колега аз направих подобно нещо и ми останаха някои части. Имам атмосверен двигател 2.0 16в и разпределителни валове от турбо мотора , както и някои колектори една турбина и ..... кой знае още какво . Ако все още трябва нещо пиши .

                Коментар

                Working...
                X