Идеята е следната : с комбиниране на подходящите части от сходни на Застава-та от към двигател Фиати (Пунто, Браво и т.н) , да се постави инжикция на двигателя на Застава-та , монтиране на 5-степенна скоростна кутия и други подобни подобрения. Почти съм сигурен , че всмукателния колектор от Пунто турбо ще пасне . Въобще всякакви идеи ще са полезни с изключение на тези за смяна на двигателя с по-голям.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Силов тунинг Zastava GT 55
Collapse
X
-
Мотори 1,3 и 1,5 от ритмо регата си влизат в коша без проблем,за 5 степенна кутия също има място.Прави се една планка за горната щанга на мотора и се хваща за капачката на разпределителния вал.Ако сменяш кутията може да се наложи да смениш вътрешните карета.Колекторите от застава пасват и на главите на 1,3 и 1,5.Само тези мотори съм пробвал,имах и 1,6 двувалка 105 коня,но не стигна до заставата.С 1,5 мотора беше като самолет.тръгваше и на четвърта.Известно време карах с 1,5 и глава от застава,много вдига компресията ,но няма смисъл,само товари стартераFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
-
Колега знам , че по-големите едновалки пасват в коша , но не искам да сменям мотора. Просто искам да сложа всмукателен с дюзи и прилежащата електроника за да заработи без грижи. Предполагам никой не е правил такова нещо на Застава и знам , че няма готови отговори , но предположенията на знаещите хора във форума (какво ще се получи и какво точно ще ми трябва) биха ми помогнали много.The Fiat 128 is a most successful 1100cc car with sales of over 1,750,000 in the past five years. Why? Simply because it gives you more for your money-and it's much more enjoyable to drive.
Zastava GT 55
Коментар
-
Единственото хубаво нещо на заставовия мотор е карбуратора, а ти ще го махаш...10 години карах GT-55, този мотор е с такава геометрия на ход и диаметър, че в ниските е абсолютен мъртвец, е във високите - ламя. 1.5 мотора е отличен и ако купето ти не е ръждиво, което ме съмнява, струва си да помислиш по въпроса. Имах Уно 1.5 и много ме кефеше като вървеж.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ако наистина си намериш читав 1.5 фиатски мотор от Уно/Ритмо/Регата и го сложиш ще си много доволен.Страхотен двигател е наистина...колко по-мощни коли съм им давал тема за размисъл с Уното по светофарите.Другото е по-новия 1.4 или дори 1.6 от Типо/Темпра/Уно.И той е доста подобен.Има си място за долното делко в блока.Според мен не се занимавай с електроники ами просто си сложи нещо с повече обем.Цялата работа се крие там.Пък после като ти омалее като вървеж надграждай него.Аз ако бях фен и притежател на Застава щях да й забода един 1.6,на който щях да сложа карбуратор без никакви електроники/моноинжекции/пълни инжекции.Супер просто за изпълнение и ще върви доста доволно.EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Добре де . Другият ми вариант е глава от примерно 1.5 , 1.6 мотор (за да не се занимавам с портване) , която да се резне за да се докара подобна горивна камера като на 1.1 и монтирането на 4 карба от мотор . Но тогава няма ли да е по-неподходяща за евридейка заради разхода ? (макар , че например на ямаха R1 998cc 150Hp му дават разход 5.5л/100Км , като дори и геометрията му е подобна- 74 mm × 58 mm) . Голям фен съм на 4 индивидуални дросела . Но точно заради разхода съм се насочил към инжекцията. На този етап не искам да сменям мотора , защото никой не иска да се занимава с малките мотори , а и има сантиментална стойност за мен .The Fiat 128 is a most successful 1100cc car with sales of over 1,750,000 in the past five years. Why? Simply because it gives you more for your money-and it's much more enjoyable to drive.
Zastava GT 55
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар