Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Манометър или някаква джаджа за турбото!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Манометър или някаква джаджа за турбото!

    Малко не ми е присъща тази тема ама ми е интересно! Искам да си сложа джаджа за турбото! Виждал съм го само по дискавъри и не знам изобщо какво представлява! Та тази джаджа показва кога ти се включва ттурбото и може би на колко оборота работи! Ако някой е разбрал за какво говоря да каже монтира ли се такова нещо на коли като моята и колко горе долу ще ми струва и къде може да ми го направят!
    Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
    Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

    #2
    Re: Манометър или някаква джаджа за турбото!

    rustson написа:
    Малко не ми е присъща тази тема ама ми е интересно! Искам да си сложа джаджа за турбото! Виждал съм го само по дискавъри и не знам изобщо какво представлява! Та тази джаджа показва кога ти се включва ттурбото и може би на колко оборота работи! Ако някой е разбрал за какво говоря да каже монтира ли се такова нещо на коли като моята и колко горе долу ще ми струва и къде може да ми го направят!
    Значи, ако колата ти има турбо компресор, можеш да си сложиш такъв барометър. Връзваш един маркуч към смукателния колектор, а в другия край връзваш барометъра и си го слагаш някъде на таблото и готово. Такъв уред можеш да си закупиш от Илиенци от магзин "Топ Спеед" ето го http://www.topspeed.bg/product.php?iid=696С този уред ще можеш да наблюдаваш какво налягане ти прави турбокомпресора.
    Uno Turbo RulZz

    Коментар


      #3
      А тоя маркуч влиза ли в комплекта с барометъра!?
      Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
      Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

      Коментар


        #4
        rustson написа:
        А тоя маркуч влиза ли в комплекта с барометъра!?
        Да . А и маркуча не е нищо специално, от всякъде можеш да си купиш маркуч за въздух...
        Uno Turbo RulZz

        Коментар


          #5
          ОК 10х
          Jeep Grand Cherokee 3.1TDI
          Fiat Bravo GT 1,9 JTD 105к.с. 2000г.

          Коментар


            #6
            извинявайте за офф топика ма ми е интересно къде ще се закачи маркуча има ли изходза закачане или ще трябва да се прави разклонение някаде по мъркучите които са там по турбото
            Bravo JTD
            *Stage 1 Cold Air Intake
            *Stage 2 Software upgrade "remap"
            *Stage 3 Boost Pressure Control Valve
            *Stage 4 TuRbo gt1756 Hibrid

            Коментар


              #7
              BODZOO написа:
              извинявайте за офф топика ма ми е интересно къде ще се закачи маркуча има ли изходза закачане или ще трябва да се прави разклонение някаде по мъркучите които са там по турбото
              Най-вероятно ще трябва да се сложи един тройник, примерно на маркуча за хидрваликата на спирачката...или на някои колектори има оставени свободни изходи...
              Uno Turbo RulZz

              Коментар


                #8
                аз съм съгласна с колегата турболанди...
                uno turbo 1.3 i.e' 86
                renault 19 1.8 16v
                uaz 469 4.0 turbo
                renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
                trabant 601 69'

                Коментар

                Working...
                X