Каква е турбината?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател...
Collapse
X
-
bebito^^^ написа:хайде бе хора никой не помага никъде ли ги няма тез пусти водачи... аз почнах да търся от москвич осмак ама за сега и такива не мога да намеря баси ударих на камък майUno Turbo RulZz
Коментар
-
за уно външен диаметър 14.4 с два милиметра повече но толкова няма да има проблем от новото уно са те като я третират с азот тя се разширява и после се слагат водачите и като се свива ще си паснатuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
tuning na dvigatel
Zdravo dali namerihte vodaci? Vo Sofija imate aluminiumska bronza idealna za vodaci firmata se namira na bulevar ilienci ; metal snab.Ias ne sum spesijalist za turbo no za seriozna prepravka treba i da promenite i materijal za klapaniteispusniot treba da e od nimonica sedalkite (valve seat ) pozelno da se od aluminijum bronza AMPCO 45 so content Fe 4-5% i Ni 4-5% istiot materijal e pogoden za vodaci -predi nekolku godini i F1 motorite gokoristeha istiot.Sega moze da se nameri so edno stavno trsenje po internet i mnogu firmi go prodavat cena kiligram cc 18-20 eura Interesuva me krajot koga motorot ke pusti zvuk.Vo Sofija ima covek koj moze da vi nameri kovani butalaelektronika........Pordrav od Skopje
Коментар
-
благодаря sime за отговора приятеля ми се познава с Ники Златков за сега няма да ни трябва външна електроника се пак колата се прави за всекидневна употреба със по сустезателен характер и за това няма да трябва по сериозни конструктивни промени по двигателя като бутала и електроника ..както писах и преди турбината първо ще се пусне на 1 бар а след това най-много на 1.3 бар днеска ми престигнаха водачите благодаря на всички който се отзоваха и отделиха от свободното си време за да помогнат утре ще се даде главата да ги набият като се монтират с топло и студено за да не се подбият водачите днеска си мислих и реших че като е сцепен двигателя е по добре да се види и блока и коляновия вал как са и да му се сменят основните лагери чао за сега а колегата който направи темата до каде стигна и защо не пише нищо аз пиша тука за да може да се обменя информация и все пак да не се получават две едни и същи теми, но ако му преча ще пусна нова темаuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
ами аз не обичам да пускам само оф-топици и да пълня темата с празни неща темата си е достатачно сериозна така както аз си правя двг така и селятин си го прави и ако напълним темата с празни коментари то някой като реши да си прави двигателя ще тряба си земи отпуска да прочете романа...но вече като сам писала ще кажа и малко информация още не са мми набити водачите майсторите ми имат малко проблеми с тяхните коли и н еми е удобно да ги претиснявам но мисля че до края на седмицата ще са готови и ще мога да продължа на татака...хайде много поздрави на сички и да си карате колите с любов като женитеuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Замразих проекта,заради липсата на познания и електроника за управление на двигатела...Пари за МОТЕК нямам,чакам евтина електроника за 2000 лева да се вкара и тва е...До тогава ще търкалям Пунто СХ60 с турбо от браво 75 и нови газови амортесйори и пружини от Пунто ГТ пак нови...Търса си и порше 924 2,5 С
Коментар
-
UnoGT написа:Замразих проекта,заради липсата на познания и електроника за управление на двигатела...Пари за МОТЕК нямам,чакам евтина електроника за 2000 лева да се вкара и тва е...До тогава ще търкалям Пунто СХ60 с турбо от браво 75 и нови газови амортесйори и пружини от Пунто ГТ пак нови...Търса си и порше 924 2,5 С
Коментар
-
unichip само да кажа по темата за oil catch tank: според мен е мнооого добра идея за всяка кола. при турбо колите вакуум има само преди турбото -> ако няма съд да събира маслото от картерните газове всички пътища на въздуха до двигателя стават в масло, като това е особено неприятно за интеркулера (все пак като полепне масло отвътре на каналите ефективността намалява многократно). освен това, маслото намалява обема на въздуха, който влиза в двигателя -> по-малко коне (много малко, но все пак защо да се губи обем) и най-важната причина: маслото намалява анти-детонациооните свойства на сместта ("октана"), т.е. при налягане над стандартното може да доведе до детонации, а при нормално налягане може да се промени картата на запалването за повече к.с.'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар