bebito^^^ написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател...
Collapse
X
-
не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки)uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:не обичам да приказвам какво мисля да направя защото ако не го направя ще са празни приказки..а такива не обичам да говоря мога да кажа до сега какво сам направила..водна помпа,ремак/динамо/,агренажен ремак,маркуч за маслените пари,масло MOTUL,маслен филтър,смяна на маншони,фланци 42мм,огледала,фарове,а има още много работа...но с желание всичко става поздрави на всички автоманяци да не забравяме че има и жени (автоманячки)Uno Turbo RulZz
Коментар
-
Turbolan написа:Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротива за олекотяването направо без коментар...
'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
-
Nikoror написа:Turbolan написа:Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротива за олекотяването направо без коментар...
Uno Turbo RulZz
Коментар
-
ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май?????uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна не го знам ко е измислил не сам се виждала скоро с болния мозак.....та аз трябаше да си правя колата на 27-ми и звънах на МАЙСТОРА на 22-ри и той няма проблеми докарай зверо на 27ми сутринта званя му аз на 27-ми сутринта да го карам вече облечено чакам да го дърпат и нашия аа ане го карай че много работа имам колегата напълнил гаража с коли за малки ремонти там динама стартери и т.н и аз му викам нали имаме уговорка и той ми след нова година ще я направим от там ще зема 700-800лв теб ако вкарам да правя ти ще платиш ли толкоба?????? направо щях да грумна баси майсторите никога няма да отида при него повече тоз са му пуснали безплатен нет май?????Uno Turbo RulZz
Коментар
-
аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори///uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:аа те дюзите не са за мен а аз мой приятел който си прави колата погрешно си разбрал той прави ауди 80 2.0.16v куатро слага му турбо това не е малка работа и е много хубаво че има такава воля аз за тва му се радвам беше го подкарал за малко но се скапа и сега продължава да го прави а неговите коне тряба да са над 250коня за това е с такива дюзи а на уното са 180 мл при което турб е на 0.85 ако искаш да я пуснеш на 1.3-4 ти трябват двапъти по големи от оригиналните значи 280 -300мл и стабилна помпа с хубав регулатор на горивото ..ма тва друга тема вече трябаше да карам ...мамкаму сори///Uno Turbo RulZz
Коментар
-
bebito^^^ написа:ами когато дюзите 380мл са ти малки а нямаш големи или не ти се дават толкова пари не го знам ко му са върти в главата му програмираха електрониката вместо един пут да впръсква два пъти един след друг за за един ход на буталото не знам що не са удължили времето за впръскване но хората си разбират и явно не става та така станало но пък при подаване на сигнала от комп-па към дюзата се получава някаква грешка тя е минимална там от кабели свръски и т.н но като го умножиш и ставала грешката по голяма и вече значителна.....'93 Croma 2.0T -ex
'98 Coupe 20V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар