Абе стига сте ги правили турбо колите, като атмосферки...всички ще се счупи още при първото даване на газ барабар с главата. Аз бих направил по следния начин: Едно турбо от Легаси , ревизирам мотора, Слагам една по-дебела и яка гарнитура на главата, един як съединител, еин 2-3 пъти по-голям кулер,едни по-големи дщзи и СМТ или мегаскуирт и това е...Тук конете не се "измукват от пръстите", като при атмосферките...затова от портове и олекотяваници няма смисъл...напротив
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на двигател...
Collapse
X
-
Selqatin написа:Степента на сгъстяване е 7,5:1....Ще слагам маслени пръскалки под буталата...Разпробих ги при масления сегмент с още няколко дупки,да има повече маслоUno Turbo RulZz
Коментар
-
ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли....uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли....Uno Turbo RulZz
Коментар
-
bebito^^^ написа:ти като качаш на 1.3-1.4 трябва да разредиш двигателя някаде към 5.5-6.0 вярно ще ти паднат малко конете но иначе няма да издържи..повярвай ми приятел си сложи турбо на 2.0 16v и го пусна на компресия осем и остана без бутала а за тях даде 1500лв..преди да я пуснеш се замисли...._______________________________________
0885261834
Коментар
-
естествено че бяха за турбо!!! а бензин колкото искаш 380мл дюзи електроника от вънка впръсква по двапати дюзата..двигателите с принодително пълнене винаги са по разредени от атмосверните и колкото повече се кача налягането на турбината толкова се намалява компресията това е вързано се едно да надуеш турбото на 1.5 и да я оставиш с оригиналната помпа и дюзи..и да не забравяме че бутала за уно турбо не се намират по път и надпът ..така си мисля а ти си знаеш най добреuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:естествено че бяха за турбо!!! а бензин колкото искаш 380мл дюзи електроника от вънка впръсква по двапати дюзата..двигателите с принодително пълнене винаги са по разредени от атмосверните и колкото повече се кача налягането на турбината толкова се намалява компресията това е вързано се едно да надуеш турбото на 1.5 и да я оставиш с оригиналната помпа и дюзи..и да не забравяме че бутала за уно турбо не се намират по път и надпът ..така си мисля а ти си знаеш най добреUno Turbo RulZz
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар