Ами спецялно за Уно Турбо, ще се пукне , като зряла диня главата, за това аз не бих я портнал, а и според мен на турбо кола се портва чак, като си изцедил всичко друго, а тука е в начален стадии. А и до тук като гледам проекта, се прави все едно за атмносферна кола, даже валовете са атмносферка, никъде не видях, турбини,даун пайпи, кулери, блоу оффи, електроника, инжектори....Кажи ти сега колко Уно Турбота си направил и какво е твоято виждане по "засилването" на Уно Турбо....
уно турбо не съм правил нито едно. но и мойта кола е турбо и имам определени наблюдения. port & polish е едно от първите неща които се правят при всеки един двигател. като ефекта при турбо такъв е по-голям, защото въздуха е по-голямо количество и с по-голямо налягане. дали главата ще се пукне вече е въпрос на това колко добре е свършена работата. ако имаш предложения/препоръки сподели. но е безмислено да говориш, че портване е "атмосферен тунинг"... на моя двигател с валове от 130тc се качват 15 коня на колелата само от това. серийните турбо валове са направени за повече въртящ момент в ниски/средни обороти и добър response от турбото. атмосферните валове имат много повече лифт особено на полуотворен клапан. това означава, че при високи обороти (тя колата явно се прави за високи обороти) ще има МНОГО повече мощност с такива валове от колкото със стандартни такива. като цяло проекта е доста сериозен все пак се говори за 9000 оборота, така че много ме съмнява, че имаш повече опит/знания от човека който си прави колата. по принцип всякакви коментари са полезни, но поне някаква елементарна аргументация трябва да има... айде и ЧНГ
айде и аз сам в кюпа вчера разглобиха двигателя и дадоха главата да се прави колега купувал ли си вложки и какви..и каква гарнитура мислиш да слагаш аз сам си взела една гласер но едни я хвалят други не като сваляха главата болтовете се развиваха почти на рака с гаиковерта без да прескача може да си предтавите после как няма да ми издуха гарнитура.... имаше вода в 2,3,4, цилиндър след като свалихме главата погледнахме и турбото и какво да бидим бътре се върти като на бабами вретеното баси лувта и така излезе че и турбо тряба да правя или купувам приятеля ми има две турбини ама са много големи и не стават дадоха мойта да я видят и да кажат пари...а междо другото болтовете на турбото към изпускателния колектор се развиха и те на ръка аз не мога да си представя как може някой да се хвашта да прави такава кола и да не разбира от елементарни работи но тва друга тема повдигачите ми са добре и мисля да не ги сменят но до понеделник може и да размисля турбината ми е ИХЕ японска и според това което сам чела и това което ми казват си е доста добра пък и ще издържи на 1.3 помпата ми е 6.5бар дюзи ще сложа от гран чероки 4.0л и клапанче вебер..между другото ако някой си е ремонтирал турбината и ако е била такава да каже за колко пари да сравня но разбрах че за тях няма сервизни пакети аиде по нататак още инфо ще дам.......А между другота я ми разкажи повече за този вал градуси,пари,с коло повишава въртящия момент и при колко оборота и конете също...че докато е разглобено може да измисля нещо...
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
айде и аз сам в кюпа вчера разглобиха двигателя и дадоха главата да се прави колега купувал ли си вложки и какви..и каква гарнитура мислиш да слагаш аз сам си взела една гласер но едни я хвалят други не като сваляха главата болтовете се развиваха почти на рака с гаиковерта без да прескача може да си предтавите после как няма да ми издуха гарнитура.... имаше вода в 2,3,4, цилиндър след като свалихме главата погледнахме и турбото и какво да бидим бътре се върти като на бабами вретеното баси лувта и така излезе че и турбо тряба да правя или купувам приятеля ми има две турбини ама са много големи и не стават дадоха мойта да я видят и да кажат пари...а междо другото болтовете на турбото към изпускателния колектор се развиха и те на ръка аз не мога да си представя как може някой да се хвашта да прави такава кола и да не разбира от елементарни работи но тва друга тема повдигачите ми са добре и мисля да не ги сменят но до понеделник може и да размисля турбината ми е ИХЕ японска и според това което сам чела и това което ми казват си е доста добра пък и ще издържи на 1.3 помпата ми е 6.5бар дюзи ще сложа от гран чероки 4.0л и клапанче вебер..между другото ако някой си е ремонтирал турбината и ако е била такава да каже за колко пари да сравня но разбрах че за тях няма сервизни пакети аиде по нататак още инфо ще дам.......А между другота я ми разкажи повече за този вал градуси,пари,с коло повишава въртящия момент и при колко оборота и конете също...че докато е разглобено може да измисля нещо...
Ако си от София, гарнитура най-добре си направи метална, но реши колко дебела искаш да е, На Симеон към 30-40 лв трува, доста приятелчетата са си правили там в ена пряка на Симеон . За справка синия Нисан 200 сх от Божурище е с такава. Ако те интересува точен адрес ще ти пиша. Като гелдам май си от Варна, там намери някой който прави хубави гарнитури.
айде и аз сам в кюпа вчера разглобиха двигателя и дадоха главата да се прави колега купувал ли си вложки и какви..и каква гарнитура мислиш да слагаш аз сам си взела една гласер но едни я хвалят други не като сваляха главата болтовете се развиваха почти на рака с гаиковерта без да прескача може да си предтавите после как няма да ми издуха гарнитура.... имаше вода в 2,3,4, цилиндър след като свалихме главата погледнахме и турбото и какво да бидим бътре се върти като на бабами вретеното баси лувта и така излезе че и турбо тряба да правя или купувам приятеля ми има две турбини ама са много големи и не стават дадоха мойта да я видят и да кажат пари...а междо другото болтовете на турбото към изпускателния колектор се развиха и те на ръка аз не мога да си представя как може някой да се хвашта да прави такава кола и да не разбира от елементарни работи но тва друга тема повдигачите ми са добре и мисля да не ги сменят но до понеделник може и да размисля турбината ми е ИХЕ японска и според това което сам чела и това което ми казват си е доста добра пък и ще издържи на 1.3 помпата ми е 6.5бар дюзи ще сложа от гран чероки 4.0л и клапанче вебер..между другото ако някой си е ремонтирал турбината и ако е била такава да каже за колко пари да сравня но разбрах че за тях няма сервизни пакети аиде по нататак още инфо ще дам.......А между другота я ми разкажи повече за този вал градуси,пари,с коло повишава въртящия момент и при колко оборота и конете също...че докато е разглобено може да измисля нещо...
Къде във Варна си правиш турбото?Да не е един сервиз дето е на влизане, към Аксаково?
Гарнитури и във Варна правят до цирковата площадка един приятел си прави за Роувъра преди време (доволен остана вместо 80лв. даде 25лв.), а турбини ремонтират в двора на техническия университет и под аспаруховия мост на от страната на пристанището ама на второто място маи само за камиони ремонтират (там са ни клиенти за интернет).Сега аз да питам каква марка и модел е оригиналната турбина на уното, и какъв модел е турбината на 1.9 дизел знам че е ККК но никъде не видях да пише модел, вчера се сдобих с такова и ми трябват данни и характеристиките му. Благодаря предварително.
Гарнитури и във Варна правят до цирковата площатка идин приятел си прави за Роувара преди време (доволен остана вместо 80лв. даде 25лв.), а турбини ремонтират в двора на техническия университет и под аспаруховия мост на от страната на пристанището ама на второто място маи само за камиони ремонтират (там са ни клиенти за интернет).Сега ас да питам каква марка и модел е оригиналната турбина на уното, и какъв модел е турбината на 1.9 дизел знам че е ККК но никаде не видях да пише модел, вчера се сдобих с такова и ми трябват дании и характеристиките му. Благодаря предварително.
аз имам кой да ми направи турбото но ще ми даде резултат в понеделник ...до тогава ще мисля или да се ремонтира или друго а колата ми я превят стамат с червената акула с двигател м пауър и петър с 2.0 16v турбо ауди и алфа 3.0 v6 турбо и двамата са в час а за дебела гарнитура със сигурност ще се поръча че другите ше ги мята като тесте карти като я надуя на 1.3 но ще видя ....
uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Ако си от София, гарнитура най-добре си направи метална, но реши колко дебела искаш да е, На Симеон към 30-40 лв трува, доста приятелчетата са си правили там в ена пряка на Симеон . За справка синия Нисан 200 сх от Божурище е с такава. Ако те интересува точен адрес ще ти пиша. Като гелдам май си от Варна, там намери някой който прави хубави гарнитури.
Къде на Симеон прават такива гарнитури???Метални,че ми трябва една...
Ако си от София, гарнитура най-добре си направи метална, но реши колко дебела искаш да е, На Симеон към 30-40 лв трува, доста приятелчетата са си правили там в ена пряка на Симеон . За справка синия Нисан 200 сх от Божурище е с такава. Ако те интересува точен адрес ще ти пиша. Като гелдам май си от Варна, там намери някой който прави хубави гарнитури.
Къде на Симеон прават такива гарнитури???Метални,че ми трябва една...
Ами Стефчо с рено 5 синьо, айде аз в Понеделник ще ходя до Симеон и ще ти кажа как се казва пряката.
Коментар