Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво ХГТ към 2.0 Турбо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз пък не виждам защо трябва да ги пипа ако са в добро състояние, особено с ментетата които се продават.... Както kaci каза, първо се мери и тогава се сменя... То докато е долу мотора още много неща е хубаво да се сменят, особено ако ще се засилва по-сериозно колата. Ама всичко това е свързано с пари. Според мен ако мотора е читав, първо го качи в колата, оправи се с инсталацията и покарай колата докато отстраниш всички проблеми, който ще изникнат след конверсията. А като решиш да я засилваш по-сериозно, ще го мислиш. Все пак мотора се сваля за 2 часа на масата...Защото в противния случай ще се получи едно безкрайно събиране на части, а една кола поне за мен е за да се кара... Бих дал един пример, ама станах суеверен от скоро...
    ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
    Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
    Jet Black E46 M3

    Коментар


      #17
      ScuderiaItalia написа:
      Ще ви послушам. Днес говорих с баща ми по тая тема и решихме да "замразим" проекта до пролетта. Февруари или март месец ще се монтира. Ще събера пари да сменим всичко и тогава ще качим двигателя в Бравока. Имам да върна тук-там някой лев и после ще купувам всички щуротийки, които трябва. Всичко ще се препипа и прегледа, за да ни е мирна главата после, че Ици ще има бойна мисия да надуе сешоара. Ще си ги сменяме ние, а пък ако зациклим някъде има кой майстор да викнем да даде акъл. Той спря да се занимава с такива тежки работи, че си е на години вече. Ако и той не знае, ще се допитвам до вас. Между другото бензиновата помпа от ХГТ-то много по-слаба ли е от тази на Дедрата? То докато дойде време да сложим двигателя най-вероятно ще си има помпа де, но ако случайно не се получи ще я припалим с тази на ХГТ-то.Някой да допълни, ако пропусна нещо:Основни и биелни лагериВсички гарнитуриАнгренажен ремъкРолкаВодна помпаПистовия ремък, че само като го гледам и ми се плачеСегментиГлавата ще се прегледа, но може би е най-добре да се сменят гумичките направо, за да нямаме разправии послеПС Каци също е прав, аз лично не знам как точно изглеждат износени лагери, но има хора, които знаят, ще ги видят и ще кажат как са.
      Портване, поне препасване на клапаните и нови гумички. Запомни едно кошега, ХУБАВИТЕ НЕЩА СТАВАТ БАВНО.
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #18
        injekciona написа:
        Аз пък не виждам защо трябва да ги пипа ако са в добро състояние, особено с ментетата които се продават.... Както kaci каза, първо се мери и тогава се сменя... То докато е долу мотора още много неща е хубаво да се сменят, особено ако ще се засилва по-сериозно колата. Ама всичко това е свързано с пари. Според мен ако мотора е читав, първо го качи в колата, оправи се с инсталацията и покарай колата докато отстраниш всички проблеми, който ще изникнат след конверсията. А като решиш да я засилваш по-сериозно, ще го мислиш. Все пак мотора се сваля за 2 часа на масата...Защото в противния случай ще се получи едно безкрайно събиране на части, а една кола поне за мен е за да се кара... Бих дал един пример, ама станах суеверен от скоро...
        Сподели какво те мъчи, че ми е интересно. :P За сега ще изстискаме колата докрая с фабричното турбо, по-натам ще го мислим. Ици каза, че горе-долу макса на фабричната турбина е 230 к.с., като се сменят някои други неща.@flippy89 За никъде не бързам, време има, след месец и половина правя 20.
        Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

        Коментар


          #19
          Само да вметна, че от скоро има рейсинг биелни и основни лагери King race за този мотор производство на King bearings.Биелните са около 220лв а основните около 320.Разликата в износоустойчивостта спрямо нормалните на Кинг беаринг, а и на останалите нормални като АЕ или Глико е в пъти.
          sigpic
          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
          475HP 11,5/1,9/191
          YouTube

          Коментар


            #20
            Може ли линк към сайта, ако ги гледаш в сайт или ги поръчаш през твой човек? Ще го имам предвид, щом каза, че трябва да се сменят биелните и основните.
            Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

            Коментар


              #21
              ScuderiaItalia написа:
              Може ли линк към сайта, ако ги гледаш в сайт или ги поръчаш през твой човек? Ще го имам предвид, щом каза, че трябва да се сменят биелните и основните.
              ето един примерен само, а конкретно за поръчване има варианти, които се избират според момента.http://janicolracing.fi/tuote/king-r...-delta-hf-5312
              sigpic
              Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
              475HP 11,5/1,9/191
              YouTube

              Коментар


                #22
                Тука излизат по-добре като пари, но най-вероятно са само стандартния вариант http://www.fcp-engineering.com/192-fia
                ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                Jet Black E46 M3

                Коментар


                  #23
                  Онзи ден разглобихме двигателя, поизчистих доста от нещата, че целия двигател беше в масло и боклук още като го купихме колата. Двигателя хич не е зле отвътре, не знам на колко километра е, защото брояча(забравих как точно се казваше) не отчита и беше спрял на 150 000. Картера още не сме го сваляли да го караме горе-долу едно по едно, че нямам кой знае колко място да разхвърлям навсякъде. Гледам като разглобим нещо да го чистим и да го изнасяме нанякъде да не пречи, че и друга работа вършим вътре. Днеска тръгнахме да сваляме балансиращите валове, които ще се затапят и да развием коляновия вал, обаче ударихме на камък. Да не са с обратна резба или просто маркуча за въздуха ни е малък и пистолета няма такава сила, за да ги развие? Попринцип с тоя маркуч боядисваме, така че не е много дебел. В крайна сметка като свалим скоростната кутия и картера ще закараме двигателя при някой сервиз да ги развият. С основните и биелните лагери, които Ици предложи ще се разминем, поне за сега. Ще влязат в кадър с по-големия сешоар в далечното бъдеще. Другиден ще говоря с един човек да ми каже цена на всичките чарколяци, защото той има отстъпка и се надявам парите, с който разполагам в момента да стигнат. Нещата, които имам напредвид са: основни и биелни лагери, сегменти, гумички на клапаните, ремъците, ролката, помпата и всички гарнитури. Мисля, че не пропускам нищо. Ако забравям нещо нека някой ме сръчка. Забравям да снимам, но другиден ще ви направя една фотосесия.
                  Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

                  Коментар


                    #24
                    Само на шайбата на коляновия вал централния болт е с обратна резба. Иначе балансиращите не излизат ли и без да им се свалят колелата
                    PUNTO ZERO

                    Коментар


                      #25
                      Не могат да излязат без да се свали ролчицата. Има една планка зад тях, отвихме я лесно, но тя е просто като капак на самата дупка и трябва първо централния болт през нея да се отвие.
                      Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

                      Коментар


                        #26
                        Има зегерки в двата края при съчмените лагери, те махнат ли се всичко трябва да излезе. Ако има спекъл лагер, бой с тръба и чук.
                        PUNTO ZERO

                        Коментар


                          #27
                          Баланс валовете излизат от блока от страна на скоростната кутия. Какво направих аз.Махнах зегерките, сложих една от ролките и една дъсчица пред ролката и с чука почнах да удрям.Първо излиза тапата от блока и с нея и баланс вала. След това махнах малката зегерка и лагерчето от вала. Със същата му част го пъхнах обратно в блока и посредством ролката и дъската, избих и другия лагер на обратната страна.
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар

                          Working...
                          X