И те така, преди горе-долу една седмица докарахме Ланчията на ход от другия край на България. Външния й вид е повече от трагичен, но за сметка на това нищо не клопа и не тропа. На следващия ден свалихме таблото, извадихме инсталацията и превързахме тук-там някои почти прекъснати кабели.Колата си я прибрахме на газ, на бензин нещо не работеше и вчера като проверихме се оказа, че помпата е заминала. Може би ще е най-добре направо да се вземе едно Walbro, защото по-натам ще е нужно. Поне това е единствената помпа, която аз знам, че е на много прилична цена, която може да храни прилични кончета, ако имате някакви други предложения нека чуя. Днес откачихме резервоара, генерацията и тук там някоя тръбичка, която ще пречи. Утре най-вероятно ще извадим двигателя от коша.Нека преминем към въпросите:Колата я купих с този челен кулер, въпроса е дали е прекалено голям? Малко по нататък ще вдигаме кончетата, така че дори сега да е малко голям, предполагам, че тогава ще е добре. Размерите му са 56см дължина(без пластмасата), 13см височина и 5,5см дебелина. Кулера е от някакво БМВ, но не съм гледал за номер или модел.Втория ми въпрос е какво всички имат напредвид, че трябва да се смени абсолютно всичко по инсталацията? Не се ли взима само инсталацията от компютъра, която командва самия двигател? Защо ми е друга инсталация, не мога да намеря логика, ако може някой да ме светне? Предполагам, че някои буксички, трябва да се превържат, но това не е болка за умиране. Говоря за тази инсталация долу на снимката.И третият ми въпрос е дали има голяма разлика в окачването на ХГТ-то и на Дедрата? Видях, че предната и задната следа на Дедрата са по-тесни от на Бравото. Може ли да се направи смесица между окачването на Бравото и Дедрата или не? Не съм виждал нито едно от двете и си нямам на идея в момента. Като се свали ще се види де. Също така като баща ми гледа, каза че не е видял Дедрата да има АБС. Това възможно ли е? Някакси не мога да си обясня кола, която тежи 1345 кг.(ако информацията от Уикипедия е вярна) с мощност 180 к.с. да няма АБС. Попринцип колата е внесена от Австрия или Германия, защото книжката й е на немски, а колата няма климатик.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво ХГТ към 2.0 Турбо
Collapse
X
-
Eee и тази дедра си намери нов собственик. По ред на нещата:1. Таблото пазиш ли го, понеже мойто отгоре е в доста лошо състояние. 2. Взимай едно Walbro като си решил, че ще засилваш. Бензиновия регулатор ще си свърши работата.3. Кулера ако е монтиран добре, може да позлваш същите крепежи понеже бравото отпред е идентично. За големината му не мога да кажа...4. Личното ми мнение, че ще ти е по лесно да подмениш цялата инсталация отколкото да превързваш. Зависи и колко е зле тази от дедрата.5. а) Задния мост на бравото си го остави. Тъй като е HTG то предполага че е най-широкия възможен. На мойта дедра също е доста широк. Може би на твойта е сменян, но може и да има различни модификации. Виж носачите какви са и избери по-дългите (широките), но това зависи и каква скоростна кутия ще ползваш!?б) Да въможно е! Мойта няма и никога не е имала, а за килограмите може да поспорим. Тази дедра не трябва да е повече от 1250 кг. Ако беше integrale щеше да е толкова колкото си споменал.Някой препоръки от мене. Сменете й лагерите и основни и биелни, че да не го ядете като мене ... Този мотор е с баланс валове и пръскалки към буталата и. Така че ако нещо не е наред по налягането на маслото става страшно! Вижте и луфтовете на клапаните също така. Мисли си за 4x4 щото тоя пущина върви много и а е паднало малко дъжд и няма тръгване!! :DP.S. Може би освен таблото си намислих още няколко неща за закупуване.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Махай баланс валовете, или напълно и набий тапи или поне ги застопори и така ще се вдигне налягането на маслото. Доста време я гледах тая Дедра, но се не ми стискаше да я купя в това състояние, дано е като хората. П.С. Направи една ревизия на дедровия мотор преди да го качиш за да няма изненади в последствие. Ако не е тайна колко го плати, че преди да му оправят турбото беше 1000 лева, но за последно и искаше 1500?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
xctr написа:Eee и тази дедра си намери нов собственик. По ред на нещата:1. Таблото пазиш ли го, понеже мойто отгоре е в доста лошо състояние. 2. Взимай едно Walbro като си решил, че ще засилваш. Бензиновия регулатор ще си свърши работата.3. Кулера ако е монтиран добре, може да позлваш същите крепежи понеже бравото отпред е идентично. За големината му не мога да кажа...4. Личното ми мнение, че ще ти е по лесно да подмениш цялата инсталация отколкото да превързваш. Зависи и колко е зле тази от дедрата.5. а) Задния мост на бравото си го остави. Тъй като е HTG то предполага че е най-широкия възможен. На мойта дедра също е доста широк. Може би на твойта е сменян, но може и да има различни модификации. Виж носачите какви са и избери по-дългите (широките), но това зависи и каква скоростна кутия ще ползваш!?б) Да въможно е! Мойта няма и никога не е имала, а за килограмите може да поспорим. Тази дедра не трябва да е повече от 1250 кг. Ако беше integrale щеше да е толкова колкото си споменал.Някой препоръки от мене. Сменете й лагерите и основни и биелни, че да не го ядете като мене ... Този мотор е с баланс валове и пръскалки към буталата и. Така че ако нещо не е наред по налягането на маслото става страшно! Вижте и луфтовете на клапаните също така. Мисли си за 4x4 щото тоя пущина върви много и а е паднало малко дъжд и няма тръгване!! :DP.S. Може би освен таблото си намислих още няколко неща за закупуване.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
Супер, ще ти пиша лично!Относно темпрата... нейното предаване ще издържи на натоварването от 220 коня. Нея доколкото знам я бутат 300-400 нютона в зависимост от състоянието. Подсиват се, но за това трябва да говориш с ici, той ги прави тез магийки. Баланс валовете са 2, като единия се намира в задната част на мотора (към щита на колата) и другия е в предната. Те съответно се въртят на обратната посока на коляновия и разпредлителните валове. Единия вариант е да не им се слага ремък изобщо като аз го играх така, но не мога да кажа дали е имало подобряване на налягането на маслото. Сега като съм разглобил мотора и мисля да си поръчам кит за пълното им елеминиране. Т.е. изваждане и затапване.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Онзи ден извадихме двигателя и видях балансиращите валове, за които говориш, но на тях нямаше ремък. Предполагам това обяснява леко неравномерното работене на двигателя в покой.Мездренски подемник:Днес си поиграх малко и поизчистих двигателя, че беше доста омаслен заради гарнитурите. Когато му дойде времето ще му се пръснат двата капака в някакъв цвят, че са се олюпили. Остава да му се купят консумативите и да се сменят тук-там някои маркучи. Чакам да мине феста на бегачките и ще разглобим и Бравока. Тва е за сега.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
Вече на N-ти път да споменем, че такъв двигател не се слага без ревизия на основни/биелни лагери. Балансните валове дали се въртят или не - налягането на средния основен лагер пада значително. Но ти си решаваш... Аз като теб при първия преход от 8в-16в го пуснах без преглед и след половин година изтропа при порядъчно даване на газ....
Коментар
-
Това е кощунство двигателя да е долу и да не се сменят сегменти, биелни основни лагери... Колега ще направиш грешка от немърливост, като гледам имаш пари за 4х4 а за ревизия на мотора? Представи си случката... 3 месеца правиш и чака да тръгнеш и след 2 дена пак трябва да сваляш мотор заради биелен лагер, защото си спестил някошко лева... Или 1 ден работа.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Аз правех сметка за друго нещо. Пари за 4х4 в момента нямам, не знам защо сте останали с такова впечатление. Попитах от любопитство, макар че да, иска ми се и ще стане с времето. Правех сметка да се смени само ремъка, водната помпа, ролката, маслото и няколко гарнитури. Щеше ми се да я потъркалям така, докато събера пари и направо да говоря с Ици да го прави целия после, защото ми каза, че трябва да се отваря мотора за повече от 250 коня. Явно няма да стане точно както го бях замислил. Може ли да ми кажете приблизителна цена на всичките неща? Имам човек, който попринцип има отстъпка на такива части. Работата е там, че винаги имам страх да си дам колата на някой майстор като ги знам кво представляват, заради тва исках да иде направо при Ици, но в момента нямам абсолютно никаква възможност. Когато бяхме разглобили цялото ХГТ да го правим външно, решихме да сменим и ангр. ремък, 2-те ролки, помпата и маслото понеже на кутията пишеше 200 000 км, обаче нещо не ми се вярваше много. Като разпитах тука колко ще струва да извършат тая функция те започнаха да разправят, как трябвало да вадят мотора и колко много работа било. Няколко дена след тва с баща ми разглобихме колата, наклонихме двигателя на едната страна и си ги сменихме. Заради това, ако някой ще го разтваря тоя двигател и тоя човек не е Ици, то това ще сме ние.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
Не искам да бъда остър колега, просто ще е много в + за тебе да го направиш това докато мотора е долу зза да не набуташ грешни пари + още една торба който ще спестиш от евентуален непредвиден ремонт. Ако не вярвате на други хора си го направете вие за да сте най-сигурни и да спестите някой лев от работата, сега имаш възможнот да свалиш главата и да я портнеш хубаво, да напаснеш клапаните за по-голям ефект. Всички тези малки работи са само в плюс на двигателя в мощноста и работата му.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Колега, понеже вече си имаме приказка с тебе, може да направиме следното. Консултирай се с Ici какви лагери да вземеш и от къде и като дойда ще ги смениме и ще ги торкнеме. Аз не смених лагерите и сега си сърбам попарата. Освен вал-а заминаха и биелите, така сега съм на пълна ревизия на мотора. Долното се получи на състезание на 1-вия time attack за годината.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Лелееее, тука направо си е форум на монтьори Лагерите сменихте, установихте че вала е надран, торкнахте(подозирам какво е това, но може ли да съм сигурен) болтовете и то само по снимка на "измит" мотор Според мен нещо първо се инспектира, мери и се преценява дали новата част няма да е с качества по лоши от допустимо износената оригинална такава.
Коментар
-
Дори да не са износени напълно е хубаво да се сменят защото двигателя ще се навува още и рано или късно ще изиграят лоша шега... Разбира се да се сложат качествени части а не първите попаднали.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Ще ви послушам. Днес говорих с баща ми по тая тема и решихме да "замразим" проекта до пролетта. Февруари или март месец ще се монтира. Ще събера пари да сменим всичко и тогава ще качим двигателя в Бравока. Имам да върна тук-там някой лев и после ще купувам всички щуротийки, които трябва. Всичко ще се препипа и прегледа, за да ни е мирна главата после, че Ици ще има бойна мисия да надуе сешоара. Ще си ги сменяме ние, а пък ако зациклим някъде има кой майстор да викнем да даде акъл. Той спря да се занимава с такива тежки работи, че си е на години вече. Ако и той не знае, ще се допитвам до вас. Между другото бензиновата помпа от ХГТ-то много по-слаба ли е от тази на Дедрата? То докато дойде време да сложим двигателя най-вероятно ще си има помпа де, но ако случайно не се получи ще я припалим с тази на ХГТ-то.Някой да допълни, ако пропусна нещо:Основни и биелни лагериВсички гарнитуриАнгренажен ремъкРолкаВодна помпаПистовия ремък, че само като го гледам и ми се плачеСегментиГлавата ще се прегледа, но може би е най-добре да се сменят гумичките направо, за да нямаме разправии послеПС Каци също е прав, аз лично не знам как точно изглеждат износени лагери, но има хора, които знаят, ще ги видят и ще кажат как са.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар