Оф идва ми да ревна от яд. След половин година правене на брони, боядисване на джанти и колата с перли, слагане на рекаро седалки, правене на колектори, генерации и още куп глупости, сега излезна, че двигателя е пръднал в кофата. От около 3 седмици колата е в движение и пуши яко синкяво отзад. При палене направо цял облак изхвърля. Преди малко се върнах от един майстор и каза, че надали е само от гумичките на клапаните, ами май са и сигментите, но трябва да се отвори да се види. Направо се върнах в детската градина. Все пак колкото и да ме е яд, че стана така, от една страна съм на кеф, че ще трябва да се отвори двигателя, защото още от преди исках да го позасиля, а всичко, което е възможно да го направя без да отварям двигателя съм го направил. Нека сега всеки каже какво му идва на акъл относно тунинговането на двигателя. Валове, глави, клапани, всякакви глупости, които ще са в полза, защото после като се оправи цялата смятам да понапляскам няколко ВАГ фенчета. Четох някъде, че е хубаво да се полира като се почне горе от всмукателя, през главата и изхода (всмукателните и изпускателните портове), полиране на челата и стъблата на клапаните, ако стават части от 2.4 двигателя (всмукателен, изпускателен или разпределителен вал, клапани или нещо друго). Дайте всяка една идея, която ви хрумне, а аз ще видя какви са ми възможностите и коя ще мога да изпълня.Ниски обороти не ми трябват. Работите направени до момента:Полиран всмукателен колектор от Купе Турбо 20VTУдължен изпускателен колектор до картераЦялата генерация от изпускателния колектор до крайното гърне е на 60ммКолата, още когато я купих беше с един огромен спортен филтър на YED (после от както я оправим ще му осигуря малко по-студен въздух през предната решетка, както е фабричното, но тва ще бъде по-променено, че и решетката съм променял)Друг чипнат компютър, който купих от форума и ми казаха, че колата била изкарала 163 коня с него (имало е и генерация на 63мм, надявам се да не са ме излъгали)Клапана на рейката е от Ауди на 4 бара, защото преди да сложа компютъра не ми достигаше бензин (това беше още преди да сложим и изпускателния колектор)Най-накрая, когато свърша с всичко ще закарам колата в София да я премерят на диното и да погледнат чипнатия компютър как е, ако е зле ще се настройва наново.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Направо се върнах в 1-ви клас
Collapse
X
-
Всъщност може и да прочета, ако Растилягата се включи, дори и на лично му писах. Доколкото четох в неговата тема на Мареата му е слагал главата с клапаните от VIS матора, защото са по-големи и разпределителния вал от 2,4 Капа. Всмукателния и изпускателния от Стило/Капа, не трябва ли да са по-агресивни, ако въобще могат да станат? Не можах да намеря информация за валовете, имам само на Бравото.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Абе, Каци, тва дали е валидно освен за Капа 2.4 и за Абартското Стило - и то е 2.4, 5 цилиндъра, 20 клапана......
Коментар
-
Аз тази шайба съм я видял, но нещо нямам много много доверие в тая цялата работа. Разглеждах по чуждите форуми, че и тия олекотените джаджи по не могат да държат висока скорост, а аз не искам това да се получи. ХГТ не е точно най-добрата градска драгаджийка, така че според мен няма смисъл от това нещо. Аз с физиката съм зле, но според мойте виждания по-тежката шайба, трябва да е в плюс на магистрала с висока скорост.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар