Здравейте, намислил съм да сложа охлювче на мойто марийче. Целта не ми е чак толкова мощност, отколкото свиствщия звук..Мисля да ползвам турбо от 1.4 гтНужните неща, като кулер, маркучи и клапани мога да ги набавя... но въпроса ми е има ли такъв изпускателен колектор за тая кола илитрябва да се прави.2. До какъв напън могат да ми издържат карантиите?3. Къде се тъпче нагнетения въздух? Преди или след дросела? Няма ли да го губи през въздушния филтър?3. Че ще ми трябват по големи дюзи е ясно, мога ли да използвам нейното еку или и то трябва да се смени?4. Помпата, която си е на нея ще смогне ли?5. Предполагам ще иска по-сериозни воден радиатор и съединител.Не съм правил това упражнение до сега, но не ме е страх че ще съсипя мотора...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбиниране на мария 1.6 16в
Collapse
X
-
Събираш 2500-3000 лева и отиваш при колегата ICI и ще имаш турбинирано 1.6 16в. Иначе ще си съсипеш мотора1. До 160-тина коня (предполагам)2. Седни да прочетеш и да видиш диаграми и сам ще си отговориш3. По големи дюзи и минаваш на гъвкава електроника (мегаскуирт - 500 лева с настройката отиваш на повече)4. Не5. Това не знам Поне от обща култура което знам е това, не съм разбирач и не съм турбнирал кола, но най-добре иди якой да ти го направи. А най-добре си купи 2.0 16в турбо и го насади в твоето купе, ще излезе същте пари и ще можеш да надграждаш, тук ще имаш 150-160 коня а там 190+Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
Прекалено лесно е да дам парите и само да карам. Кеф ми е да се занимавам сам. Казах, че няма значение дали ще съсипя мотора.Твоето мнение единствено по точки 3 и 4 го бива, всичко друго е излишно.Каклулацията на парите и сам мога да си я направя Благодаря все пак, че си обърнал внимание на темата
Коментар
-
Братле ти май се чудиш къде да си дянеш парите... Както и да е парите са си твои, ти си знаеш.Първо помислил ли си като и сложиш турбината, как ще я накараш да вкарва много гориво в цилиндрите, как ще управляваш турбото? Карантиите на двигатела не ми се вярва да издържат... И в крайна сметка ще налееш една торба с пари и пак няма да имаш бърза кола. Няма да ти е приятно един дизел като моя да те опуши, да те е срам да кажеш че си турбо бензин.Както ти казаха колегите набий му едно 2.0 16 турбо от купе, пък като искаш пак му набий голямо турбо и да ти е кеф да караш. Получаваш здрав мотор, практически вечен, а не утре да се разлети от голямото налягане.Имай предвид че на този турбо бензин стрелката на горивото върви като обортомер, само че надолу към резервата. Много повече смисъл има да му сложиш 2.4 ЖТД и да си пушлявиш с бързо дизелче. Един дизел около и над 200к.с ще ти гори максимум 10/100 в града и то при яко каране. Да не говорим че бензина никога не може да изкара нютоните на дизела.Дизела си е яката работа братле. Помисли си какво искаш да постигнеш като мощности, а вече дизел или бензин сам ще решиш. Но при всички случаи си вземи готов турбо двигател.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Да не говорим че бензина никога не може да изкара нютоните на дизела.Дизела си е яката работа братле. Помисли си какво искаш да постигнеш като мощности, а вече дизел или бензин сам ще решиш. Но при всички случаи си вземи готов турбо двигател.
Коментар
-
ici написа:мм, това е масово твърдение, което определено не е вярно 2.0 16вт мотор, примерно на Купе при 1.5 бара със сток турбото вади около 430 Нм С голямо турбо пак на 1.5 бара вади над 500 Нм, на 2 бара вади над 600 НмТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
ici написа:Просто дизела не може да се върти на много обороти, а и не може да диша толкова ефективно във високите заради малкото турбо, глава и валове съобразени с него. Конете са му малко поради тези рестрикции, въртящият момент си му е нормален но пада стръмно, другата причина за малкото коне.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Оборотите са за да се вадят много коне и да е бърза колата Голямата турбина при дизела е ГТ22, и дори да изкарва макс. мощност на 5000 об, това става при стръмно падащ въртящ момент, при тия 5000 об е примерно 380 Нм за 260 коня.При бензина голяма турбина е ГТ35, преди нея са ГТ32, ГТ30, ГТ28, ГТ25, и чак тогава е голямата за дизелите ГТ22.В това е предимството на бензина, че с голямо турбо като ГТ35 може да има 500 Нм и 500 коня при 7000 об.Лагава е относителна дума, в никакъв случай незначеща бавна Лага се усеща когато примерно си караш на 3000 об, даваш пълна газ, тогава имаш 100 коня да речем и като спулне турбото на 4000 и се ускоряваш с взривен скок от няколко стотин коня в + Иначе да, до 200 коня си струва дизел, над тези коне бензина скача много нагоре като резултат на вложените средства срещу извадените коне.
Коментар
-
ici написа:Оборотите са за да се вадят много коне и да е бърза колата Голямата турбина при дизела е ГТ22, и дори да изкарва макс. мощност на 5000 об, това става при стръмно падащ въртящ момент, при тия 5000 об е примерно 380 Нм за 260 коня.При бензина голяма турбина е ГТ35, преди нея са ГТ32, ГТ30, ГТ28, ГТ25, и чак тогава е голямата за дизелите ГТ22.В това е предимството на бензина, че с голямо турбо като ГТ35 може да има 500 Нм и 500 коня при 7000 об.Лагава е относителна дума, в никакъв случай незначеща бавна Лага се усеща когато примерно си караш на 3000 об, даваш пълна газ, тогава имаш 100 коня да речем и като спулне турбото на 4000 и се ускоряваш с взривен скок от няколко стотин коня в + Иначе да, до 200 коня си струва дизел, над тези коне бензина скача много нагоре като резултат на вложените средства срещу извадените коне.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Аз се чуда какъв хибрид да си сглоба за да е по-бърза и да е приятна за каране, а ти говориш за над 3000-4000 оборота...punto HGT
Коментар
-
Valiosport написа:ici написа:Оборотите са за да се вадят много коне и да е бърза колата Голямата турбина при дизела е ГТ22, и дори да изкарва макс. мощност на 5000 об, това става при стръмно падащ въртящ момент, при тия 5000 об е примерно 380 Нм за 260 коня.При бензина голяма турбина е ГТ35, преди нея са ГТ32, ГТ30, ГТ28, ГТ25, и чак тогава е голямата за дизелите ГТ22.В това е предимството на бензина, че с голямо турбо като ГТ35 може да има 500 Нм и 500 коня при 7000 об.Лагава е относителна дума, в никакъв случай незначеща бавна Лага се усеща когато примерно си караш на 3000 об, даваш пълна газ, тогава имаш 100 коня да речем и като спулне турбото на 4000 и се ускоряваш с взривен скок от няколко стотин коня в + Иначе да, до 200 коня си струва дизел, над тези коне бензина скача много нагоре като резултат на вложените средства срещу извадените коне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар