Didich, голямата турбина, иска повече обороти, целта на хибрида е да се запази същата топла част, която развърта бързо, но при по голяма студена(компресорна) вкарваме повече въздух в мотора.Вече трябва да се внимава колко по-голяма компресорна перка ще се монтира, защото вероятността от сърдж и счупване на турбото се увеличава.Имам такова турбо от 3.0 дизел, само трябва да му сложа вакум актуатор, защото е с електронен. Ако някога ми влезе бръмбъра в главата ще го сложа, но за сега, НЕ.ici, за разхода не съм съгласен, но както и да е, няма да спорим... GT22 не е най-голямата при дизелите, има доста 1.9 8клапанови с GTB2566vk , просто рядко се ползва защото е много голяма
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбиниране на мария 1.6 16в
Collapse
Реклама
Collapse
Коментар