Здравейте, въпроса ми е дали ламбда сондата на Браво ХГТ може да се премести в 63мм тръба, като в момента е в една сплескана тръба, не знам дали е така заводско, защото някои псевдо-майстори са кърпили генерацията и е нещо страшно. Искам цялата генерация да стане на 63мм и дали това става от края на колектора или след тази част с ламбда сондата? Катализатора е махнат и на негово място има резонатор, той може ли да се махне също или трябва да търся по-широк резонатор и да го сложа пак там?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преместване на ламбда сондата
Collapse
X
-
Връзка ламбда сонда
Виждам, че темата не е заключена и ще ползвам да задам въпроса си тук. При промяна на генерацията на Пунто 1.2 60 с двуцевка от 1.2 75 коня се наложи да изместя и двете лабда сонди. И при двете срязах оригиналния кабел и направих удължение с парче кабел(каквото имах под ръка), което запоих и облепих с изолирбанд. При втората сонда се наложи да удължа с около 50-60см и реално се пада една от най-ниските точки на колата.При мокро време и локви по пътя започна да светва лампата на двигателя и колата да прекъсва, като по осезаемо става когато е на газ.Та въпроса ми е кой е най-удачния вариант да се направят връзките, за да се предпазят от навлизане на влага?Благодаря предварително===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
Re: Връзка ламбда сонда
Hypnotical написа:Виждам, че темата не е заключена и ще ползвам да задам въпроса си тук. При промяна на генерацията на Пунто 1.2 60 с двуцевка от 1.2 75 коня се наложи да изместя и двете лабда сонди. И при двете срязах оригиналния кабел и направих удължение с парче кабел(каквото имах под ръка), което запоих и облепих с изолирбанд. При втората сонда се наложи да удължа с около 50-60см и реално се пада една от най-ниските точки на колата.При мокро време и локви по пътя започна да светва лампата на двигателя и колата да прекъсва, като по осезаемо става когато е на газ.Та въпроса ми е кой е най-удачния вариант да се направят връзките, за да се предпазят от навлизане на влага?Благодаря предварителноAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Да на връзката под колата сложих и шлаух, но някак не стана много добре и предполагам че пропуска. Мислех си за нещо като болкит или подобно да облепя самите връзки след като съм ги залепил с лентата Само не знам при студ и влага дали няма да се разпадне болкита, а от жегите да се разтече А за това с тръбичката не се сещам точно за какъв тип говориш. Ако дадеш примерна снимка ще се супер===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
mohel написа:може да си изолирате кабелите на сондата с БИшоп който след това да нагреете с горещ въздух за малко бишопа се вакумира направо и после след това няма развиване и да искаш камоли вода да пропусне ето за това става въпросAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
да на времето правихме инсталацията на една оранжрия 30-40 квадрата кабели изолирани в бишоп и до ден днешен кабелите седят в вода и няма проблем бишопа след нагряване се вакумира и няма проблем най добре е първо да си изолирате самите връзки с него да се нагрее и после с изолирбанд от горе просто да го придържа за всеки случай й на края да минете целите 3-4 кабела в сноп с него определено растояние там и пак да се нагрее и няма да има проблем никога аз си изолирах лулите на ХГТ че бяха сцепени и става перфектно бишопа държи до към 70 000 волтаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Принципно кабелите на ламбадите не е особенно желателно да се режат и презапояват, камо ли да им се слагат допълнителни кабели......Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Принципно кабелите на ламбадите не е особенно желателно да се режат и презапояват, камо ли да им се слагат допълнителни кабели......===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
Те могат да се режат и удължават, ама с малко. С метър им идва в повече. То там напрежението е ниско.Преди доста години трябваше да оправям поразии на автотенекиджии по инсталацията на едно бусче. Ползвах основно Бишоп и стъклен шлаух и стана прилично. Хубавото на Бишоп е, че се самовулканизира и не пуска никаква влага. На практика после няма и сваляне. Лошото....има много ментета вече, които не се самовулканизират, и това го разбираш след време, като ти откаже някоя връзка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар