Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преместване на ламбда сондата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преместване на ламбда сондата

    Здравейте, въпроса ми е дали ламбда сондата на Браво ХГТ може да се премести в 63мм тръба, като в момента е в една сплескана тръба, не знам дали е така заводско, защото някои псевдо-майстори са кърпили генерацията и е нещо страшно. Искам цялата генерация да стане на 63мм и дали това става от края на колектора или след тази част с ламбда сондата? Катализатора е махнат и на негово място има резонатор, той може ли да се махне също или трябва да търся по-широк резонатор и да го сложа пак там?
    Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

    #2
    може да си направиш изцяло новата генерация и да сложиш на нея сондата
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Мерси Ици, темата може да се заключи.
      Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

      Коментар


        #4
        Връзка ламбда сонда

        Виждам, че темата не е заключена и ще ползвам да задам въпроса си тук. При промяна на генерацията на Пунто 1.2 60 с двуцевка от 1.2 75 коня се наложи да изместя и двете лабда сонди. И при двете срязах оригиналния кабел и направих удължение с парче кабел(каквото имах под ръка), което запоих и облепих с изолирбанд. При втората сонда се наложи да удължа с около 50-60см и реално се пада една от най-ниските точки на колата.При мокро време и локви по пътя започна да светва лампата на двигателя и колата да прекъсва, като по осезаемо става когато е на газ.Та въпроса ми е кой е най-удачния вариант да се направят връзките, за да се предпазят от навлизане на влага?Благодаря предварително
        ===/////===
        Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
        Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

        Коментар


          #5
          Re: Връзка ламбда сонда

          Hypnotical написа:
          Виждам, че темата не е заключена и ще ползвам да задам въпроса си тук. При промяна на генерацията на Пунто 1.2 60 с двуцевка от 1.2 75 коня се наложи да изместя и двете лабда сонди. И при двете срязах оригиналния кабел и направих удължение с парче кабел(каквото имах под ръка), което запоих и облепих с изолирбанд. При втората сонда се наложи да удължа с около 50-60см и реално се пада една от най-ниските точки на колата.При мокро време и локви по пътя започна да светва лампата на двигателя и колата да прекъсва, като по осезаемо става когато е на газ.Та въпроса ми е кой е най-удачния вариант да се направят връзките, за да се предпазят от навлизане на влага?Благодаря предварително
          Може да сложиш кабелите в някоя армирана тръбичка примерно. Също бих препоръчал там където си запоявал и изолирал с банд, преди банда да сложиш термо шлаух и тогава с банд. По добре ще се изолира според мен. И след това в тръбичка.
          Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
          Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

          Коментар


            #6
            Да на връзката под колата сложих и шлаух, но някак не стана много добре и предполагам че пропуска. Мислех си за нещо като болкит или подобно да облепя самите връзки след като съм ги залепил с лентата Само не знам при студ и влага дали няма да се разпадне болкита, а от жегите да се разтече А за това с тръбичката не се сещам точно за какъв тип говориш. Ако дадеш примерна снимка ще се супер
            ===/////===
            Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
            Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

            Коментар


              #7
              Бях се сетил одеве, има едни гофрирани тръбички, които са армирани. Обаче незнам колко време ще извържат на атмосферните условия. Може примерно с армиран маркуч, просто като идея.
              Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
              Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

              Коментар


                #8
                може да си изолирате кабелите на сондата с БИшоп който след това да нагреете с горещ въздух за малко бишопа се вакумира направо и после след това няма развиване и да искаш камоли вода да пропусне ето за това става въпрос
                Прикачени файлове
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #9
                  Тази лента ми изглежда подходящото решение, тъй като вече има направена връзка и не мога да вкарам шлаух или тръба. Ще потърся у наше село за лентата. Благодаря ви за насоките
                  ===/////===
                  Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
                  Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

                  Коментар


                    #10
                    mohel написа:
                    може да си изолирате кабелите на сондата с БИшоп който след това да нагреете с горещ въздух за малко бишопа се вакумира направо и после след това няма развиване и да искаш камоли вода да пропусне ето за това става въпрос
                    Тази лента / банд е много добра колега, ползвал съм преди и още ползвам на Плимут и съм много доволен. Идеята ти е много добра!
                    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #11
                      да на времето правихме инсталацията на една оранжрия 30-40 квадрата кабели изолирани в бишоп и до ден днешен кабелите седят в вода и няма проблем бишопа след нагряване се вакумира и няма проблем най добре е първо да си изолирате самите връзки с него да се нагрее и после с изолирбанд от горе просто да го придържа за всеки случай й на края да минете целите 3-4 кабела в сноп с него определено растояние там и пак да се нагрее и няма да има проблем никога аз си изолирах лулите на ХГТ че бяха сцепени и става перфектно бишопа държи до към 70 000 волта
                      Fabbrica Italiana Automobili Torino
                      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                      Коментар


                        #12
                        Принципно кабелите на ламбадите не е особенно желателно да се режат и презапояват, камо ли да им се слагат допълнителни кабели......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          ФЕРАРИСТ написа:
                          Принципно кабелите на ламбадите не е особенно желателно да се режат и презапояват, камо ли да им се слагат допълнителни кабели......
                          Да ама кой да чете инструкции за монтаж? Изрино е написано в инструкциите и на още сто места в нета.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            ФЕРАРИСТ написа:
                            Принципно кабелите на ламбадите не е особенно желателно да се режат и презапояват, камо ли да им се слагат допълнителни кабели......
                            Това нещо го предполагах и без да съм го виждал написано някъде, но на място не успях да измисля по-удачно решение, а и бях притиснат от времето :D За това и си патя от недобрата информационна и материална подготовка Ще изпитам метода с лентата на Бишоп и ще видим
                            ===/////===
                            Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
                            Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката

                            Коментар


                              #15
                              Те могат да се режат и удължават, ама с малко. С метър им идва в повече. То там напрежението е ниско.Преди доста години трябваше да оправям поразии на автотенекиджии по инсталацията на едно бусче. Ползвах основно Бишоп и стъклен шлаух и стана прилично. Хубавото на Бишоп е, че се самовулканизира и не пуска никаква влага. На практика после няма и сваляне. Лошото....има много ментета вече, които не се самовулканизират, и това го разбираш след време, като ти откаже някоя връзка.

                              Коментар

                              Working...
                              X