Да ти кажа на моята кола си е баш челен, но между климатика и водния - 60-75 градуса вдига като го настъпя С баш си челен кулер (китайски) на по-висок буст дори 35-39 градуса максимум Така че, да не твърдим, че челния кулер не е тунинг За пример ти давам Сааб 95 Hot Aero - можеш да се поинтересуваш Имам и още 80 примера, но много обяснение ще стане ...Независимо бензин или дизел ефекта е голям не е само визуален За сверка всички нови коли, на много от тях, кулерът си е челен и е най-отпред
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клас Стреет Дизел
Collapse
X
-
WhitePower написа:Да ти кажа на моята кола си е баш челен, но между климатика и водния - 60-75 градуса вдига като го настъпя С баш си челен кулер (китайски) на по-висок буст дори 35-39 градуса максимум Така че, да не твърдим, че челния кулер не е тунинг За пример ти давам Сааб 95 Hot Aero - можеш да се поинтересуваш Имам и още 80 примера, но много обяснение ще стане ...Независимо бензин или дизел ефекта е голям не е само визуален За сверка всички нови коли, на много от тях, кулерът си е челен и е най-отпредТеоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Здравейте ,радвам се че получих толкова много отговори.Отностно въпросаза двигателя , колат е Фиат Стило 1.9 жтд.За в момента съм много раздвоен какво да правя ,смисъл дали да почвам да правя тази кола или да събера още малко пари за по голяма кола и двигател.Пак ще е дизел защото живея в Гърция и по евтино ми излиза да се прибирам! ЕГР на стилото е затапен и нищо чудно да има и ремап колата върви адски много за класа си.Взех си кабел за диагностика да се разровя малко по двигателя но имам проблем с портовете и нямам в момента време да седна да го оправя и да я вържа.Ако евентуално някой ми помогне с обясненията и къде какво да търся за части съм склонен да го напомпам този фиатец.Неговорим за нещо ненормално а от сорта до 2000 3000 лева.И тук идва още един въпрос ок колата ще я направя рано или късно ще искам да я сменя ,парите който съм хвърлил няма как да ги избия за това все още се чудя дали да наливам пари в тази или да изчакам малко и да взема нещо по голчмо и по ново.Поздрави от Гърция
Коментар
-
3000лева не е малък бюджет и може да се постигне много добър резултат. Не знам колко коня ти е тавана на дюзите, ако някой знае да каже? Добра турбина и сравнително лесна за намиране е GT2052v, слага се на 2.5, с нея могат да се извадят спокойно 200к.с. че и отгоре, намира се на добри цени(намирал съм я за под 500лева), дори аз в момента карам с такава и мога да кажа че бута доооста стабилно след 2200.Най-добре е да се удари тавана на твоите дюзички, от там нагоре всичко е много солено.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Важно е да не се прекалява с нютоните в ниски обороти, ако е тръгнал съединитела ще иде по-бързо, но пък няма да я настъпва постоянно тази кола. Важно е който му прави софтуера да го направи с плавно покачване на въртящия момент, да не се получава "взрив".Аз си карам с оригиналния съединител, а съм над 400НМ. Имам приятел с Бора ТДИ 116, засилена малко над 500НМ и също е с оригиналния съединител.Ако мисли да го ползва за стартове, няма да изкара дълго съединитела му.Би трябвало и при фиата да има компромисни решения за твърд маховик както при ТДИ-тата, другия вариант е спортен съединител но там няма да му харесат цените.Удари едно рамо на човека, по силовата част, все пак ти имаш такава кола и си запознат по-добре от мен.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар