Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея. Смисъл не съм се засилил да правя нещо но поне да имам на идея за какво става на въпрос , пък дай боже пари и време може нещо да излезе.Като цяло заслужавали си дизелов двигател да се прави.Също така да питам за сайт искам поне един спортен интеркулер да си взема че много добре стой , говорим за Фиат Стило 1.9. Плагодаря предварително :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клас Стреет Дизел
Collapse
X
-
Спортни интеркулери не съществуват. Влез в гугъл и пиши тунинг на 1.9 тди и си има цяла тема за Ваг двигателите, кое колко вдига, защо, как работи и тн. , принципа е един на тунинговане, дюзи, турбо, ЧЕЛЕН кулер, помпа. ремап.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
-
Bane
-
Всичко зависи от целта, кулер, тръби, скоби,буст метър, маслен радиатор, турбо, ремап към 1500 ако си го правиш сам и намериш частите на оферта. Ако искаш повече, там парите стават х 2 или 3. Не забравяй че ще ти трябва и съединител и гуми после.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
lyubotonchev написа:Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.FIAT TEMPRA 1.6 75HP
Коментар
-
fuel injekcion написа:ФЕРАРИСТ написа:Bane написа:СПИРАЧКИ! И съединител.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Спирачките да са му проблема... Да засили достатъчно двигатела, пък тогава ако има желание да прави и спирачки.Това че ще си направи дизела 200конски сили не значи че ще се кара с натиснат педал на газта до края постоянно... Тази кола може и спокойно да се кара, не пречи да разполага със запас от мощност, когато му излезе някой с бензинова резачка, да го опуши Аз съм оригинално с 288мм. дискове, смених супортите и дисковете с 312мм. но не защото не спираше, а защото дойде ред за смяна на дисковете. Недостатъка на големите спирачки е че зимата трябва по-голям цолаж да слагаш...Най-добре кажи какви мощности искаш от колата и да умуваме каква турбинка е най-добре за твоята машинка. С кой точно 1.9 ДВГ си?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
Valiosport написа:lyubotonchev написа:Здравейте , вчера се загледох в едни клипчета в ютуб от драг Сливен. И ми стана интересно горе споменатия клас. Какво им правят на тия дизели , какво се сменя по двигателя, някой имали идея.Power Under Pressure
Коментар
-
Re: Клас Стреет Дизел
Не съм я мерил, щото не ме е интересувало, но е факт че когато времето е хладно имам повече тяга. Пък и при моя двигател кулера си е челен и е с големината на водния радиатор(за оригиналния говорим). Вече ако си я надул и искаш да караш с оригиналния кулер е друг въпрос... Много повече мощност ще изкара ако си чипоса колата, и ще му излезе поне наполовина по-евтино от това да изкара голям интеркулер отпред и да изгради наново турбо пътищата. Ако не е засилил колата едва ли да има ефект от челния кулер, но със сигурност ще си увеличи турбо лага, а при дизела с този къс обортомер не е много забавно...Но пък ако реши да слага, колата си е негова, аз първо бих сменил турбото и да се подберат тръби и интеркулер със същото ФИ колкото е към турбото.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар