Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Клас Стреет Дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да ти кажа на моята кола си е баш челен, но между климатика и водния - 60-75 градуса вдига като го настъпя С баш си челен кулер (китайски) на по-висок буст дори 35-39 градуса максимум Така че, да не твърдим, че челния кулер не е тунинг За пример ти давам Сааб 95 Hot Aero - можеш да се поинтересуваш Имам и още 80 примера, но много обяснение ще стане ...Независимо бензин или дизел ефекта е голям не е само визуален За сверка всички нови коли, на много от тях, кулерът си е челен и е най-отпред
    Power Under Pressure

    Коментар


      #17
      WhitePower написа:
      Да ти кажа на моята кола си е баш челен, но между климатика и водния - 60-75 градуса вдига като го настъпя С баш си челен кулер (китайски) на по-висок буст дори 35-39 градуса максимум Така че, да не твърдим, че челния кулер не е тунинг За пример ти давам Сааб 95 Hot Aero - можеш да се поинтересуваш Имам и още 80 примера, но много обяснение ще стане ...Независимо бензин или дизел ефекта е голям не е само визуален За сверка всички нови коли, на много от тях, кулерът си е челен и е най-отпред
      Моя кулер е на същото място. Най-отпред ми е на климатика, след него е кулера.Но за монтаж на челен кулер се иска и място в бронята, а не както повечето го правят(режат бронята).За правилен монтаж се иска малко майсторлък, да се подбере правилната големина за да може да се помести зад бронята.Плюс това не ми се вярва колегата дали е поглеждал колко му се е стеснил отвора на смукателния колектор от ЕГР-а.Не са и малко случаите когато ЕГР-а не може да затвори от налепите и буста бяга през изпускателния колектор в генерацията.Първо колегата трябва да е почистил колектора и да е затапил или премахнал ЕГР-а и едва тогава може да помисли дали му загрява кулера. Пък и това не е състезателен автомобил и не може постоянно да се кара с натиснат педал, защото не загрява само кулера, а и маслото. Така че не е лошо да се монтират уреди за температура и налягане на маслото ако няма.Темата е много обширна и може доста да се говори.
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        съгласих се
        Power Under Pressure

        Коментар


          #19
          Здравейте ,радвам се че получих толкова много отговори.Отностно въпросаза двигателя , колат е Фиат Стило 1.9 жтд.За в момента съм много раздвоен какво да правя ,смисъл дали да почвам да правя тази кола или да събера още малко пари за по голяма кола и двигател.Пак ще е дизел защото живея в Гърция и по евтино ми излиза да се прибирам! ЕГР на стилото е затапен и нищо чудно да има и ремап колата върви адски много за класа си.Взех си кабел за диагностика да се разровя малко по двигателя но имам проблем с портовете и нямам в момента време да седна да го оправя и да я вържа.Ако евентуално някой ми помогне с обясненията и къде какво да търся за части съм склонен да го напомпам този фиатец.Неговорим за нещо ненормално а от сорта до 2000 3000 лева.И тук идва още един въпрос ок колата ще я направя рано или късно ще искам да я сменя ,парите който съм хвърлил няма как да ги избия за това все още се чудя дали да наливам пари в тази или да изчакам малко и да взема нещо по голчмо и по ново.Поздрави от Гърция

          Коментар


            #20
            колк о коня е заводско
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              115

              Коментар


                #22
                В тунинга си 99% на загуба, ама то кефа цена няма така че наливай умерено за да си по малко назад с парите
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #23
                  3000лева не е малък бюджет и може да се постигне много добър резултат. Не знам колко коня ти е тавана на дюзите, ако някой знае да каже? Добра турбина и сравнително лесна за намиране е GT2052v, слага се на 2.5, с нея могат да се извадят спокойно 200к.с. че и отгоре, намира се на добри цени(намирал съм я за под 500лева), дори аз в момента карам с такава и мога да кажа че бута доооста стабилно след 2200.Най-добре е да се удари тавана на твоите дюзички, от там нагоре всичко е много солено.
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Я му дай акъл за маховика и съединителя, на точно това стило, не всичко е дюзи, помпи и турбина.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      Важно е да не се прекалява с нютоните в ниски обороти, ако е тръгнал съединитела ще иде по-бързо, но пък няма да я настъпва постоянно тази кола. Важно е който му прави софтуера да го направи с плавно покачване на въртящия момент, да не се получава "взрив".Аз си карам с оригиналния съединител, а съм над 400НМ. Имам приятел с Бора ТДИ 116, засилена малко над 500НМ и също е с оригиналния съединител.Ако мисли да го ползва за стартове, няма да изкара дълго съединитела му.Би трябвало и при фиата да има компромисни решения за твърд маховик както при ТДИ-тата, другия вариант е спортен съединител но там няма да му харесат цените.Удари едно рамо на човека, по силовата част, все пак ти имаш такава кола и си запознат по-добре от мен.
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        Valiosport написа:
                        Имам приятел с Бора ТДИ 116, засилена малко над 500НМ и също е с оригиналния съединител.
                        Да, добре, особено ако е с 220мм диск....
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар

                        Working...
                        X