Основните и биелните лагери от 1.7 и 1.9 старите дизели са едни и същи по форма. Дори мисля че бях чел някъде че са по-износостойки от бензиновите. А и петите на дизеловите и бензиновите блокове са едни и същи.
За съединителя Ици е прав. Няма да устиска. Но при теб е лесно - кутията ти е С503 и си с хидравличен съединител - само сменяш вилката и спокойно слагаш обърнат съединител от 16в турбо без ядове.
След като имаш детонационен датчик, предполагам, че еку-то ти е почти същото като на турбо мотора с изключение на ROM-а и евентуално веригата за управление на соленоида на турбото. Обаче аз така или иначе не го ползвам. Като стигнеш до електрониката, ще му направиш една детаилна снимка вътре на еку-то да го видя точно от кой модел е и на лични ще ти кажа какво ще направим.
Ако искаш да минеш и без ремапи и други сложнотии, само си намери стокови дюзи от 8в турбо ( нискоомни). Във всички други случаи ще ти трябва ремап. Както ти каза колегата по горе, челния кулер е почти задължителен ако гониш 200 коня. А със стокоия чип (177 коня версията) и външен буст контрол на 1 бар, ще ги имаш със сигурност. Аз съм така на мареята (на летящ лесно отнасям ауди а4 1.9 тди 208 коня мерено на дино.) http://drag.bg.dragstar.eu/watch_vid...v=NKNYUB8U16NS



Коментар