Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбиниране и реставриране на Фиат Темпра 4х4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Имам две глави двувалки, едната от които е на части. Имам и клапани само, ако му трябват на колегата. Другите неща ще отпаднат след тунинга при мене, които все още не е на дневен ред обаче....
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #77
      Жоро, аз главата я смятам за най-важният елемент в един двигател и със сигурност ще се прави както трябва и за това искам да си взема втора глава, хем да имам за резервни части, хем да мога да си я подготвям сега зимата на спокойствие и да ми е готова за директен монтаж, че като я почна и ще трябва максимално бързо да сглобя мотора, а не да се бавя и с нея. Но пък ако ще трябва да давам повече от 50-60лв по-добре да си направя моята, че в АХМ комплект нови клапани ми излизат толкова, въпреки, че предпочитам и аз оригиналните. Така, че съм отворен за идеи и оферти, като главата ми трябва да е като моята от атмосферен 2.0 мотор с делко-рапределител на изпускателният разпределителен вал.
      FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

      Коментар


        #78
        milcho_michev написа:
        Жоро, аз главата я смятам за най-важният елемент в един двигател и със сигурност ще се прави както трябва и за това искам да си взема втора глава, хем да имам за резервни части, хем да мога да си я подготвям сега зимата на спокойствие и да ми е готова за директен монтаж, че като я почна и ще трябва максимално бързо да сглобя мотора, а не да се бавя и с нея. Но пък ако ще трябва да давам повече от 50-60лв по-добре да си направя моята, че в АХМ комплект нови клапани ми излизат толкова, въпреки, че предпочитам и аз оригиналните. Така, че съм отворен за идеи и оферти, като главата ми трябва да е като моята от атмосферен 2.0 мотор с делко-рапределител на изпускателният разпределителен вал.
        Колега има цял мотор като твоя на 200лева ако искаш ще ти дам кооардинати.
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #79
          Ами дай му кординатите за всеки случай, че ако е читав да има за части.
          FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

          Коментар


            #80
            Колеги, някой да знае как стои въпроса с биелните лагери и с биелите, понеже имам 2 нови комплекта биелни лагери, който се водят за Крома Турбо и ги приравняват уж за всичките 8 и 16 клапанови 1.8 и 2.0 4 цилиндрови мотори, но сега съм разглобил на Дедрата ми (1.8 101к.с.) двигателя и се оказа, че лагерите не стават, понеже чоповете (отхапването) на лагерите срещу превъртане са на обратната страна и не знам дали и на Темпрата няма да са така.
            FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

            Коментар


              #81
              Да, обратни са. Имам биели от тема 8в турбо и са точно така. По стари модели са и май по спомен бяха с гайки, а не с болтове. Това по спомен, че не съм ги виждал отдавна. Ако не е тайна от къде ги купи? Преди бях попаднал на такива в евро 07 само. На темпрата са нормални.
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #82
                Жоро, купих ги от един руснак, продаващ части за стари коли и то основно за италиански и френски. А лагерите са от "старият материал", даже тези на Вандервел са и със същите надписи и вид като оригиналните - Clevite 154, а другите са на AE, също доста стари. Кофтито е сега, че имам 2 комплекта хубави лагери, а ще трябва да купувам от новите боклуци.
                FIAT STILO MULTIWAGON 1.9 MULTIJET 16V; FIAT BRAVO2 1.9MJET 07г.-EX; FIAT TEMPRA SW 2.0i 4x4 93г.;ALFA 155 1.8 8V 95г.;LANCIA DEDRA 1.8 8V 95г.;Peugeot 205GTI-RIP

                Коментар


                  #83
                  Милчо здравей. Ще ти ползвам темата , все пак е изписано доста по нея. Аз съм новия собственик на темпрата. Драги колеги , имам мотор 2.0 турбо от фиат купе. Ще го слагам в темпрата , така съм решил. Относно местенето няма да има проблеми., но ме притеснява електрониката . Някой правил ли е подобно нещо с темпрата си? Според Милчо оригиналната кутия на темпрата държи между 200 и 300коня. Кутията от купето ще стане ли или да ползвам кутията от темпрата? Ще се радвам ако се включите с помощ и идеи. Поздрави Асен!

                  Коментар


                    #84
                    Милчо здравей. Ще ти ползвам темата , все пак е изписано доста по нея. Аз съм новия собственик на темпрата. Драги колеги , имам мотор 2.0 турбо от фиат купе. Ще го слагам в темпрата , така съм решил. Относно местенето няма да има проблеми., но ме притеснява електрониката . Някой правил ли е подобно нещо с темпрата си? Според Милчо оригиналната кутия на темпрата държи между 200 и 300коня. Кутията от купето ще стане ли или да ползвам кутията от темпрата? Ще се радвам ако се включите с помощ и идеи. Поздрави Асен
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #85
                      Ако искаш да е 4х4 кутията от купето не ти върши работа. Двигателя с инсталация ли?
                      Lancia Dedra Integrale

                      Коментар


                        #86
                        Ако искаш да е 4х4 кутията от купето не ти върши работа. Двигателя с инсталация ли?
                        Мотора в момента се намира в фиат пунто и си е с инсталацията.

                        Коментар


                          #87
                          Щом е с инсталация, няма да имаш никакви грижи. Ето една Дедра със същата кутия и мотор http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=17679
                          Има още няколко Дедри. Ако искаш повече коне ще трябва керамика, ковани биели и бутала. Както и усилване на кутията

                          п.с от кой град си?
                          Lancia Dedra Integrale

                          Коментар


                            #88
                            Щом е с инсталация, няма да имаш никакви грижи. Ето една Дедра със същата кутия и мотор http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=20&t=17679
                            Има още няколко Дедри. Ако искаш повече коне ще трябва керамика, ковани биели и бутала. Както и усилване на кутията

                            п.с от кой град си?
                            Пловдив.Смятам за момента да е с този мотор и да не се надува повече.
                            Последна редакция от asoto86; 06.01.2020, 17:23.

                            Коментар


                              #89
                              мотора от Купето става, но ще трябва да смениш сондата на маслената помпа и картера с тези от Темпрата. Ако решиш да си остане 4х4 трябва да вземеш и конзолата за закрепване на алтернатора и маслената помпа. Ако маслото ще се охлажда с маслен кулер и стоиката на двигателя. От задната страна на блока има навити шпилки,които ще ти птечат на раздатката, не ги развивай а ги отрежи, че запушват маслената магистрала. Ако ги махнеш завий болтове. относно инсталацията - може би ще трябва да смениш куплунзите с които се закача към основната инсталация на колата.
                              Иска си бачкане
                              П.П
                              Вдъхновен о темата на Ици след 4 години моткане преди месец си подкарах Дедрата - вече е интеграле и е с двигател от Купе, но атмосферен. Имам още доста неща да и пооправя, но лека полека ... .
                              Последна редакция от Ivan_Markov76; 08.01.2020, 23:46.

                              Коментар


                                #90
                                Ivan_Markov76 написа: Преглед на мнението
                                мотора от Купето става, но ще трябва да смениш сондата на маслената помпа и картера с тези от Темпрата. Ако решиш да си остане 4х4 трябва да вземеш и конзолата за закрепване на алтернатора и маслената помпа. Ако маслото ще се охлажда с маслен кулер и стоиката на двигателя. От задната страна на блока има навити шпилки,които ще ти птечат на раздатката, не ги развивай а ги отрежи, че запушват маслената магистрала. Ако ги махнеш завий болтове.
                                |
                                Полезна информация колега , благодаря ти. Да не би да си слагал такъв мотор на Темпра? 4x4 остава на 100%. Без него ще е едно въртене на гумиии...

                                Коментар

                                Working...
                                X