Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чип за пунто

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    joreto1405 написа:
    Колко ще ми излезе генерацията като пари? И в София къде препоръчваете да я направя?
    Може и 1000лв да ти излезе ако си поръчаш да ти направят и изпускателния колектор, по скоро виж от кой мотор можеш да си вземеш готов колектор, назад от него за да минеш още по ефтино може да направиш малко по отпушена твойта изпускателна, примерно махане на катализатор, средно гърне, слагане на резонатори и накрая хубаво спортно гърне. Имай предвид, че хубавите маркови гърнета втора ръка вървят от 100лв до към 200-300лв, ново гърне си е цифра, ако мислиш да ползваш "другите" гърнета по 60-80лв си купи и тапи за уши
    punto HGT

    Коментар


      #17
      Специално за гърне каква марка да търся? Да няма да взимам от тези по 60 лв. И аз мисля втора ръка да взема

      Коментар


        #18
        didich написа:
        Верно, че на 1,2-то колектора беше едно с катализатора, наситина ще има повече смисъл от слагането на хубав тръбен колектор, пред това да се дадът пари за чип.
        Още нещо пропускаш, има и две ламбда сонди, което не е малък проблем в случая. отделно смисъл от хубавия тръбен колектор има само ако преди това се направи и портване на главата иначе само ще повишиш темепературата в коша и нищо друго и ефекта ще е по скоро обратен, защото високата температура само ще обедни въздуха на кислород, респективно горивната смес.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Предполагам, че може да му се направи един отвор и пак да си монтира и двете ламбда сонди, ако не софтуерно едната трябва да се премахне или да се излъже.Ако стоковия колектор е "скопен" и с малки диаметри, предполагам пак ще има разлика при по добър колектор, без да се пипа главата.За гърнета търси макрови такива: Remus, Supersprint и т.н.
          punto HGT

          Коментар


            #20
            didich написа:
            Предполагам, че може да му се направи един отвор и пак да си монтира и двете ламбда сонди, ако не софтуерно едната трябва да се премахне или да се излъже.Ако стоковия колектор е "скопен" и с малки диаметри, предполагам пак ще има разлика при по добър колектор, без да се пипа главата.За гърнета търси макрови такива: Remus, Supersprint и т.н.
            Ако промени диаметъра на колектора само ще я скопи, няма да може да изпразва газовете като хората и просто няма да вървви, единствения + ще е теглото и пак не е гаранция че ще е по лек.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              При мен колектора е такъв http://www.supersprint.com/en/IT/pro...280BA__00.aspx , господата от Supersprint не виждам никъде да препоръчват преди да се монтира техен колектор да се портва главата ?Тук говорим за колектори на заводски мотори, едва ли заводски колектор от друг 1,2 мотор е с много по-голям диаметър на тръбите, че чак да спъне мотора и да не върви, просто заводския колектор с тоя катализатор гаранция тапи мотора , най малкото ще почне да се форсира доста по добре във високи обороти, след това слагането на чип само може да има положителен ефект.
              punto HGT

              Коментар


                #22
                само да изтърбуши катализатора пак ще е постигне същия ефект.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #23
                  Аз съм махнал само средното гърне. Ако махна катализатора много ли ще бучи: д

                  Коментар


                    #24
                    joreto1405 написа:
                    Аз съм махнал само средното гърне. Ако махна катализатора много ли ще бучи: д
                    Задължително резонатор, разлика в шума почти няма, аз специално не намирам, на две коли съм го правил това упражнение и звука си е все същия
                    punto HGT

                    Коментар


                      #25
                      Мк 1 1.2 75 коня е с 4 2 1 колекторна систем заводско ... Ако пасват на твоята глава .... (па и не са много скъпи)
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря ви колеги, че помагате. А да ви попитам за гърнето двуцевка ли да е или не? Кое ваади по плътен звук ? Иначе се спрях на няколко вечит марката " REMUS"

                        Коментар


                          #27
                          Също така какъв размер трябва да е гърнето?

                          Коментар


                            #28
                            За разхода, виж ми подписа. И двете коли съм ги имал, разликата е около литър-литър и половина на 100. Sporting-a е каран в Бургас, HGT-то в град с размерите на Бургас.И двата лог-а съм ги държал аз и ги попълвах когато зареждах колите, сега съм само с HGT-то и продължавам да си го попълвам.
                            Fiat Punto MK2 Sporting
                            Fiat Punto MK2 HGT

                            Коментар


                              #29
                              Колеги гърнетата на " VITO" добри ли са?

                              Коментар

                              Working...
                              X