Имам Фиат Брава ТД 100 и искам да и сложа 2ро динамо с отделен акумолатор в багажника. Имам динамо от пунто спортинг 97ма г. Може ли второто динамо да се сложи в близост до другото и с по-дълаг ремък да стане работата?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Второ динамо за Брава ТД100. Възможно ли е ?
Collapse
X
-
С акъл и пара всичко е възможно, ама защо е нужно това нещо? Питам защо ще го правиш, освен ако няма да слагаш нещо което да консмира голямо количество енергия. Аз лично когато мислих един проект с втори аку за независима система за захранване на мултимедиийна система, гледах варианта за махане на компресора на климатик и слагането на втори генератор на негово място.Fiat Bravo 1.9 TD100
-
Колко ампера ти е алтернатора колега, дай да търсиме някой по мощен. Просто купих една кола с незнайно колко киловата музика и имаше само 2 акомулатора ( купих я без акумулаторите) и кондензатор. Аз мисля че няма нужда да се слага 2ри алтернатор а още един акумулатор.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Не мога да видя модела , ама със сигорност е калпаво. не насмогва да прави ток.. кондензатора на макс. съм го виждал на 13,9 . Сложих нов акумолатор Бош. Няколко дена свиреше на макс и почна да прекъсва... Навивам километри без музиката , ама пак не го зарежда както беше зареден от магазина. Това с другото динамо ме устроива. Някои ако има читаво да предлага. 100А 14.4 ми звучи добре.
Коментар
-
Колега искрено съм се смял на такива теми като твоята.Как за едно стъпало ще почнеш да правиш такива упражнения с "второ динамо или още един акумулатор".Едно стъпало примерно за да е "много мощно" и да изключва поради недостиг на ток,то трябва да е по мощно от стартера ти.Което е невъзможно.Стартера е най големия консуматор на ток в една кола.В практиката ми съм слагал до 4ри стъпала с 2 баса и всички колони на усилвател само с един кондензатор.И всичко си работи нормално стига да са маркови изделията и инсталацията да е направена професионално.Изброявам ти 3 причини поради които усилвателя ти изключва:1:инсталация.Захранването на усилвателя се губи поради недобра маса към него или плюсовата клема не е добре почистена.Предпазителите са китайски и при по голяма консумация има пад в напрежението в самия цокъл на бушона.В покой винаги ще ти показва максимума напрежение ,но когато се натовари напрежението пада в следсвтие на това което изброих.2.Проблем в самия усилвател.Ако по инсталацията всичко е наред.Не всички усилватели 4 канални са направени да захранват на макс 2 баса.3.Проблеми в някой от басовете.Хлабави връзки или При по големи натоварвания може да укъсява някоя от намотките което води до сработване на защитата на стъпалото(случвало ми се е при двунамотковите басове на пайнер).Аз лично залагам на проблем със стъпалото или лоша връзка на захранването 12в.Има и още нещо.Провери си настройките на стъпалото да не пускат FLAT сигнал към басовете.П.С..С хубав бърз уред замери при усилено положение колко ти е пада на напрежение.Всички стъпала имат защита на 10в.Под тези 10волта изключват.И ако ти пада напрежението на под 10 волта си помисли как и колко добре си пуснал инсталацията.За сравнение при стартер(най големия консуматор)напрежението пада под 9-10 волта,което за стъпало било то и двуканално с 2 баса е невъзможно.А и твоето стъпало не е токова мощно че да иска "второ динамо"....))))FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
На този усилвател, до колкото успях да разбера, му дават 2x330 WRMS@4OHMКакви алтернатори, какви акумулатори... Имаш проблем в токовете/устройствата.И как търпиш подобно нещо по време на път, след макс 10 мин. главата ти става на тупан..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:На този усилвател, до колкото успях да разбера, му дават 2x330 WRMS@4OHMКакви алтернатори, какви акумулатори... Имаш проблем в токовете/устройствата.И как търпиш подобно нещо по време на път, след макс 10 мин. главата ти става на тупан...FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
усилвателя е италианската версия, а не немската. От акумолатора до багажника съм пуснал мъжки кабел. Не е от онея кучешки комплектчета за по 50-60лв. До клемата на акумолатора има бушон 80а. Кабелите ги кримпирах със стабилни медни терминали. + на кондензатора е свързан към спомагателна връзка + на стъпалото, а масата им я пуснах по отделни кабели до купето. Към болтожете на задните колани. Допирните точки с купето са перфектно изшкуркани за добра връзка. На лол пасс е филтъра, като изрязва всичко над 300херца.Не усилвателя, а ЦД_то клеква. Там малко попрекалих, защото има 4елипси и 2кръгли всичките трилентови. Като сложих новия акумолатор сичко беше збъдната мечта. Усилвах докраи, тока стигаше и нищо не прекъсваше. Въртя клиуча - подгрява пали....Само няколко дена след това: Давам на контакт а кондензатора от багажника пищи. Прави го като се зарежда. Нали е свързан паралелно към стъпало/акумолатор. Обеснявам си го с това че поради ниския ток в акумолатора смуква и тока от кондензатора. А не изчакам ли кондензатора да се зареди и завартя ключа преди това за стартера остава к**. Все едно не съм сменял акумолатор. И от там вече превъртях Двигателя не е ли запален не пускам музика, щадя акумолатора. Вчера завартях кум 50км без фарове,парно,музика... спрях , слязох , моя човек я форсира на към 2500-3000 оборота и качи 13,5в според дисплеичето на кондензатора. И след това си падна на 12,5-6 без форсиране, но и без никаква консумация от фарове и т.н.. Даже започна и да прескимичва динамото и вече зная че то се бъзика с мен. На 2ри акумолатор държа, за да има повече ток в резерва при изгасен двигател да я пускам тук там музиката.В Пунтото (като го имах) с 42а акумолаторче, някаква измислена марка се убивах да слушам музика и нямаше такива работи. Толкова много ли искам от живота, да послушам малко музика Чакам заплатата след 2-3 дена и ще я видя тая работа. Някои няма ли читаво динамо за продаване? че с тея маистори дет ги имаме в Нова Загора, то по-добре разбито да го карам отколкото да го правят Събота ще снимам всичко дето съм го направил от към аудио по фиата.
Коментар
-
Имало ключ за бараката За елипсите си вземи втори усилвател. Тея CD-та и фабричните колони им се увиждат...Ако не си изхвърлил старият акумулатор, нищо не ти пречи да го бухнеш и него в багажника, ама ще ти товари повече генератора.Аз съм с това:http://www.pioneerelectronics.com/PU...абелите ми са супер зле и със сигурност няма да издържат на макс, но не виждам смисъл да ги мъча, понеже и сега вътре не се стои..."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Като за начало си махни единия комплект тонколони и ще спре да ти прави чакмаци плеъра.Всеки плеър е изчислен за 4 тонколони по 4 ома всяка.Ти реално напъваш 2 от каналите на паралел с 4 тонколони което е опасно за стъпалото на плеъра защото съпротивлението е вече на 2 ома.От там автоматично плеъра почва да криви по рано и иска повече ток за да захрани стъпалцето.Повечето плеъри преди да изключат примигват когато са натоварени с повече тонколони.П.С.озвучаването на твоя автомобил не е изобщо в графата сериозна че да се слага дори и кондензатор а ти мислиш за акумулатори и динама.Проблема както казах е някъде в монтажа и изпълнението на самото озвучаване.Един плеър с едно стъпало било то и 4 канално трябва да си държи спокойно на изключен двигател няколко часа(2-3-4) ако е хубав акумулатора(на 60% усилване на звука).Давам ти пример.В старата ми кола тая от снимката бравата имаше 2 стъпала(400в макс едното,800 вата двете) без кондензатор ,плеър с елипси на кората вързани към стъпало и предни тонколони(съвсем нормалко озвучаване като твоето но явно по добре изпълнено) и на пикник сме слушали с часове музика(с диапазон на усилване от 30-60% от мощноста) само с едно две припалвания до сутринта за по минута всяко за да вдигне акумулатора.Успех дано си оправиш проблема>)))))FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
-
SimeonSimeonov написа:моя човек я форсира на към 2500-3000 оборота и качи 13,5в според дисплеичето на кондензатора. И след това си падна на 12,5-6 без форсиране, но и без никаква консумация от фарове и т.н..Fiat Brava 1,2 16V SX и колело
Коментар
-
По тва коет говори ме съмнява че алтернатора има изядени четки или колекторни пръстени на ротора. И алтернатора не зарежда! При празен ход без консуматори тряа да имаш 14.1-14.5 заряд без да форсираш. Тоест запален мотор без кото и да било пуснато. Кат пусниш келявите фарове ако не са ксенон пада на 13.5-7 ... Тури си един волтметър някъде по таблото да си гледаш тока, след като имаш музика. Щот мож да останеш без ток някъде. И ко значи първо да се заредял кондезатора после да запалиш ? Бал съм го в кондезатора , да се зарежда след като запали мотора ... Явно че имаш проблем с алтернатора. При запален мотор никога не ми е гаснело ЦД-то . Иначе ако не е запален кат посвири и падне тока и се изключва хлецва кат удари бас ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Един 120A алтернатор Bosch и проверка на всички връзки около алтернатора-акумулатор ще свърши работа. При нужда може да се подсилят масите на двигателя и акумулатора с по-голямо сечение проводници. Така и без 2-ри акумулатор и кондер с малко подаване на газ ще може да храниш 1 киловат музика.Fiat Brava SX 1.4 12V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар