Понеже при петака на Bravo-то задължително колектора, трябва да е 5-1, то как ще е по-добре? Къс или дълъг? Заводския е къс попринцип и доста неравномерно се събира от 5 в 1. Това нещо смятам да го преправя или от заводския по някакъв начин или наново да се прави. Аз гоня максимална мощност във високи обороти. На едно място пише едно, на друго пише съвсем друго и ме объркват.Това е заводския колектор от Coupe, предполагам на Bravo-то е същия.По-добре ли е ще е, ако се направи по-този начин с тази дължина?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изпускателен колектор
Collapse
X
-
Може ли да обясните и на останалите, кое всъщност е ясното....гледам с по няколко думи се разбрахте.... Пък аз все съм си мислел, че изпускателен колектор, елем пък при атмосверен мотор е мноу тънък момент....ма явно съм в заблуда....Та саа от тез двата колектора, кой с какво "Ф" е на ранърите, на ква дължина, на ква кубатура цилиндър, при кви обороти, на кво сгъстяване в цилиндъря, с кво презастъпване на валовете..... Та на тез и на поне още толкоз на брой и значимост въпроси, как всъщност се вадят праилните изводи кой е верния колектор Ако има неква формула за верни изводи по две само снимки, не ща да я знам, искам само да знам има ли такава формула и ако да и аз ще постна снимка да питам един колектор верен ли е или не Щото искам колата да тегли още от ниски, да не "преплита" в средни и да не се тапи във високите обороти.... А! И още нещо! Ако знаете правилната формула...... всмукателния колектор да питам, дали не е фактор и той при употребата на автърмаркет или самоделен изпускателен колектор А междувременно на 147 коньовото Браво, Мареа, Капа, Либра ..... колектора е по - "гаден" от тоз от първата снимка. Колектора на първата снимка от таз тема е е значително по- добър Поздрави на всички тунингистиТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
Щом си толкова начетен, защо не вземеш да ми пресметнеш какъв точно трябва да ми е колектора след като изброй всички тия работи отгоре? Аз знам, че не е просто да опънеш 5 тръби, но нямам умението да го направя точно както, трябва да бъде. Надали и някой може да ми каже с точност, а най-вече нямам излишни 700 лева да дам на някой "специалист" да ми завари 5 тръби по правилния начин. Ще опитам по няколко начина и ще се премери на дино и ще разбера какво съм направил, ако изобщо съм направил нещо. Ще съм ти благодарен да ми напишеш подробно нещата щом си толкова навътре, мотора го знаеш какъв е, знаеш и какви са ми намеренията, написал съм ги.Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!
Коментар
-
Колегата RASTIL със сигурност може да те насочи, най малкото продаде мареа със същия мотор и до колкото виждам от обявата е писал, че е със спортен колектор , ама как само те натопих как си требе Сега гледам някакви картинки на гарнитурите на изпускателните колектори на браво 20V и стило 2,4 20V и така по картинки ми се виждат еднакви, незнам на стилото дали е по добър колектора, но ако е и става трябва да се провери дали ще му е по добре на бравото във високите, иначе както каза RASTIL при атмосферките си е 10 тома литература и сметки за да се докарат разни резонансни вълни, отразяване на вълни и т.н. сметки и числа бол.Гледах и в сайта на supersprint, но там за бравото не видях да предлагат спортен колектор.punto HGT
Коментар
-
Можеш ли да сравниш или да намериш инфо дали има разлика в диаметъра на двата колектора /диаметъра на отделните рънъри/, тоест ако се окаже, че са с еднакъв диаметър /вътрешен/, то май няма да има много файда да ги сменяш и ще трябва да търсиш спортен такъв.При мен на пунтото, външния диаметър на стоковия и спортния на суперспринт са с почти еднакви диаметри, но като сравниш вътрешния диаметър нещата се различават, стоковия има стеснение още при входа на колектора, докато при спортния няма такова нещо, колкото е отвора на фланеца към главата, толко е и диаметъра на съответния рънър.punto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар