Кво се загуби бе човек хората интерес имат ти нищо не казваш мен тия чипове дето ги предлагаш ме интересуват.... Айде ако можеш поразсей мъглата наоколо и дай инфо....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Чип Тунинг
Collapse
X
-
колега турбото е система която извежда по бързо изгорелите газове и колкото като дебит извежда толкова и вкарва през филтъра от пред с което спомага за по доброто изгаряне и по високо кпд, а когато колата няма турбо, електрониката командва дроселовата клапа която вкарва въздух по точно определена таблица която е разграфена на 14-сии квадрадчета на дължина и 7-8 на редове можеш да си представиш за колко показателя става на дума Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 .Чипът е точно тази таблица с информация има стандартни таблици на много известни фирми ,а и можеш да си вземеш един четец лаптопа и да се метнеш в колата и да се занимаваш една седмица докато направиш твоята таблица ...а че турбото си е турбо за това спор няма аз за това и карам такова но това не пречи да се правят и атмосверни двигатели който могат да покажат и доста добри времена,а да не забравяме че и те са с чип .... това за колегата който иска доказателства...а за другия батко,само с чип няма да литнеш но това е едно от мънистата на перления гердан на бързите коли...uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
Tod_AD написа:Колеги, чип тунинга дава добри резултати само на коли с турбо. Ако някой ми каже че на кола без турбо ще и качи мощноста с повече от 5% с чип няма да му повярвам докато не ми го докаже. С Дино тест например.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Tod_AD написа:Колеги, чип тунинга дава добри резултати само на коли с турбо. Ако някой ми каже че на кола без турбо ще и качи мощноста с повече от 5% с чип няма да му повярвам докато не ми го докаже. С Дино тест например.punto 1.2 16v sporting
Коментар
-
Не, не е еднакъв ефекта при атмосферните и турбо моторите. http://digitaltuning.bgFiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
$ abarth $ написа:Tod_AD написа:Колеги, чип тунинга дава добри резултати само на коли с турбо. Ако някой ми каже че на кола без турбо ще и качи мощноста с повече от 5% с чип няма да му повярвам докато не ми го докаже. С Дино тест например.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Младежи,не се излагайте като пишете глупости защото дори от форума на "ГОЛФ" ще ни се смеят. Кой кой познавал пък на оня му вдигнал толкова на другия повече и т.н.Без да се карам на никой и без да искам някой да бъде обиден,но видях някакви безмислици които са написани и които не искам да опровергавам защото никой който поне малко си има представа от това за какво става на въпрос не би им обърналвнимание, та значи:При коли с ТУРБО ефекта на чипа е МИНИМУМ три пъти по-голям от този при Атмосферните двигатели.При турбото ефекта е +20%,а при атмосферния двигател вие си го пресмятайте ако искате.... Няма да споря с никой който има различен поглед върху това Така че ако някой иска да ме опровергае може да го направи , но аз няма да му дам отговор,защото това което написах е така. П.С. Приятни споровеFiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Tod_AD написа:$ abarth $ написа:Tod_AD написа:Колеги, чип тунинга дава добри резултати само на коли с турбо. Ако някой ми каже че на кола без турбо ще и качи мощноста с повече от 5% с чип няма да му повярвам докато не ми го докаже. С Дино тест например.селото се оказа точно в града
Коментар
-
На първият въпрос - да чувал съм, макар да не е точно чип тунинг, резултатите са сходни.На втория въпрос - да не са качвани на дино колите, просто съм написал че не вярвам че с чип тунинг на атмосферен двигател реално мощноста ще се качи с повече от 5%. Като под чип тунинг разбирам качване на мощноста без повишаване на разхода на гориво - каквото всъщност всички обещават при подобна процедура. А това което никои не го казва е че ако един двигател е бил настроен да работи с бензин 92 или 95 октана, след тунинга, за постигане на желаните резултати трябва да се зарежда бензин мин. 98 октана. Друго с което се играе е съотношението въздух/гориво, и количество гориво( инжекторите са отворени по дълго време). И ако се пренебрегне разхода, чрез последните две неща, може да се постигне чувствително повишаване на мощноста. Ако имах JTD, или какъвто и да е там двигател с турбо, обезателно щях да му направя чип-тунинг, но за атмосферен мотор според мен си е почти безсмислено. Едно сваляне на катализатора и един спортен филтър ще дадат по-добри резултати. Това си е мойто виждане по въпроса и не ангажирам никого с него. Със здраве .Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
хех, тука като в детската градина се разтягат едни локуми.. като мненията за конусовидния филтър :D колега Tod_AD е много прав! за 20кл. браво диджитал му дават +10к.с. и малко повече Н.м.! с къстъм еку могат и повече да се изкарат, но не много!$ abarth $ - пауър бокса е друго!bebito^^^ - душицо не се затормозявай, прочети още малко малко! на турбото идеята е да вкарва повече компресиран въздух! а не да го изкарва по бързо, дори може би и да пречи до известна степен на изпускателната система на колата"То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар