Не съм я натискал все още като хората, но и не съм праеил само това и само от него не знам какъв е ефекта, но в момента при достигане на 2500 оборота на първа и като смачкам педала на газта и директно върти гуми. Респонса е повече от задоволителен и колата реагира мигновенно на педала на газта.Главата е портвана и полирана, сменен ъгъл на фаските, свалена с 0.3, тръбен колектор, разстърган дросел и всмукателен колектор и от всичко това съм много доволен. Само 2 изпускателни ми трябват от Алфа 156, но тях ще ги взема по натам. Евтиният атмосферен тунинг завършва до тук, колата е семейна и не мисля да я газя, така че други модификаций май няма да правя. Генерацията трябва, но ще е лятото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт и подобрения на Фиат Мареа.
Collapse
X
-
Малко си бях позабравил темата, но все пак да дам отчет. Колата имаше малко проблеми със семерингите, като първо на 100км след първото каране замина тази на коляновият вал от към скоростната кутия. Както и да е, свалих и смених с нов, нямах ниаккви проблеми, но на 1300км след това протече и другият на коляновият вал (марка Кортеко) та свалях ангренажа и смених и него пак със същите и за сега нямам проблеми. Колата върви доста прилично като за 113кс, единствено сутрин се обажда един хидравличен компенсатор, но ще му дойде и на него времето. Следващото което трябва да направя по колата е аудиото, но там ще е мътна и кървава защото глупака преди мен е изрязал една камара от вътрешноста на вратата.П.С Сдобих се с още един такъв мотор в комплект със скоростите и всичко останало и нещата при него ще отидат към другата крайност, като от него ще търся максимална мощност и ще замине в едно по леко купе.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар