Мисълта ми е, че всяко легло е работило с определена биела и за това дали има някаква разлика в смисъл да не съсипя прясно ремонтраният мотор. Каква трябва да бъде хлабината наа лагера и коляновият вал колега?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт и подобрения на Фиат Мареа.
Collapse
X
-
На биелите и на петите има номерца отстрани! 1, 2, 3 и 4-ри.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Нямам спомен какви трябва да са хлабините.Аз съм разменял петите на основните лагери и не е имало проблем,но на по малките мотори,а на 1,8 май това му е слабо място.При биелните има значение теглото.Най добре пусни нова тема в бензинови мотори,там ще я видят повече хора и ще получиш по адекватен съветFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
По колата има напредък, остава да се провери всичко още веднъж, като кабели, водни съединения, да наредя генерацията, да се зацепи ангренажа и живот и здраве 1во палене до петък или събота. Утре трябва да взема прехода на датчика за налягане на маслото (Ладов) да монтирам и него, защото това е полезен уред, но го разбрах по трудният начин. Някакви съвети колеги преди първото палене ще дадете ли, и един въпрос, бензина в резервоара ми седи от 4 месеца около 15литра и нещо не ми се изхвърля, да го източа ли в другата кола и да налея свеж бензинец или направо да го умешам с нов 100 октанов?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Bravva написа:По външния вид нещо барал ли си ?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Сегменти сменява ли ??, с какво масло ще я палиш ??Иначе палиш и оставяш да работи 15-20 минути без да пипаш нищо, нов мотор не обича обороти за да може да улегнат чарковете.Ако си сменял сегменти аз разработвах по следната схема за да ти улегнат добре сегментите, ако не улегнат може да ти харчи масло.Купуваш евтино минерално масло 15-40, аз разработвах с такова на Лукойл, беше към 35-40лв бутилката.1. Караш с първото масло 50-60км, редуваш газ с моторна спирачка, макс обороти до 3000 /тия километри гледай да ги направиш на един път и сменяй директно маслото, а не да караш няколко дни, градко или най добре извънградско на път с повечко завои за да можеш да редуваш газ-моторна спирачка без пипане на спирачките/2. Хвърляш маслото и наливаш пак 15-40 - караш 500км пак с редуване газ и моторна спирачка, оборотите до към 3500-40003. Хвърляш маслото и наливаш пак 15-40 - караш 2000км пак по същата схема, оборотите макс 4500-50004. Хвърляш маслото и си наливаш хубава синтетика 5-40 и газ колкото можеш По тая схема юрках пунтото и нямам проблем, както и повишен харч на маслоpunto HGT
Коментар
-
Единствено не съм сменял сегменти, защото предишният собственик е сменял, бутала, биели и сегменти и бяха в перфектно състояние. Много се учудих като видях че буталата и биелите бяха с щампа на Фиат. Наливах си директно 10в-40 Мотул и ще си карам с него, макар че трябваше найстина първото да беше някое по евтино и да карам с него 200км да обере боклуците ама другия път няма да избързвам.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Еми за сега до 8000км ще карам с това, пък после ще сложа 5в-40 да пробвам и него. То даже малко по евтино, ако не се лъжа дадох 67лв за 5 литрова туба, но не съм 100% сигурен. За първо палене мисля да сложа водичка в мотора да проверя дали пуска от някъде и ако е всичко точно наливам антифриза. Тоя комп има ли някакви адаптаций или трикове при него, защото евентуално ще е пълно с грешки след първото палене?Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
Колата вече е готова, запалих след доста перипетий с датчик на колянов вал, но го разрешихме с 2ра ръка. Мотора работи много тихо и плавно, сложихме колекторите от Пунто 1.8, но паснаха с много препасване и двуцевката е проблем защото опира в картера а той е направен да минава една тръба и следователно прехода от 2 към 1 е по широк. Ще дам един коз на колегите който искат да сложат тръбен колектор, срежете двуцевката преди прехода и от там напасвайте, маха се около 4см от едната и 2.5см от другата тръба и идва малко под ъгъл. Понеже скъсяваме двуцевката меката връзка вече опира в задната стойка на мотора и скоростната кутия и болта на стойката трябва да се отреже и да се удължи тръбата между сливането и меката връзка с около 5см и натам вече е лесно. Брах малко ядове със съединителя, но при ваденето и слагането на мотора бях го отпуснал леко от пластмасовият винт и чупката която прави беше много "остра" което затрудняваше включването на скоростите и педала имаше много празен ход като същевременно отделяше много ниско. Сега след като всичко е наред проблема е че имам теч на масло от страната на скоростната кутия и се съмнявам за дефектен семеринг на колянов вал или недобре сложен силикон на картера като се надявам да е второто и с това мисля да започна като изключвам един по един вариантите. Ако се стигне до сваляне на скоростната кутия ще направя подробни снимки, за да се види всичко нагледно и да не се мъчат колегите. Нещо много важно да добавя, когато стягате капака на клапаните бъдете МНОГО АМА МНОГО внимателни и стягайте на 10 етапа по мъничко защото е изключително крехък и се пука много лесно,( аз го знаех и все пак се пукна и тичах в 17:00 вечерта да се лепи на аргон). Тук искам спецялно да благодаря на колегите M5kov, S_bankov, veselin10, Muns и колегата Митака за частите, а на другите за акъла който ми даваха като бях затруднен и се чудих за нещо. мотора може да не е направен по най-правилният начин, но това беше първият ми мотор който отварях и направих абсолютно сам с голямо желание и беше добро предизвикателство за мен самият.Ако някой се чуди какво е правено и сменено мога да опиша всичко и да помагам ако има нужда. След няколко дена ще има награда за колегите от форума с едно клипче което пожелаха преди време, но най-досетливите ще разберат веднага. Лека вечер и ще си продължавам темата с следващите ремонти и подобрения по Фичката. ПоздравиЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар