Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ремонт и подобрения на Фиат Мареа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Предупреждавам ако някой иска ръцете му да станат като тепсий и да спи като малко бебе с изпънати настрани ръце нека започне да портва полира и напасва на ръка всичко. Айде че заминавам за София, пък като се върна ще продължим.
    Прикачени файлове
    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

    Коментар


      #77
      Очаквам обаждания тази вечер от колеги в София за по бира и да видя някоя форумна колица. 0876 33 28 93
      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

      Коментар


        #78
        Някакви ъпгрейд валове от други италиянки има ли за моят мотор колеги? Ще си заслужава май след порта на главата, и другите ъпгрейди?
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #79
          Аз ти звънях по телефона, но късно видях съобщението и не стана организацията, другия път За моя мотор 1.8 130к.с. за ъпдейт се водят валовете от алфа 1.8-2.0л., но тези мотори са с вариатор, при теб без вариатор дали ще стане работата нямам идея и незнам дали само валове се взимат или и нещо друго Аз съм с валове от алфа 2.0л., поне ми казаха, че са такива, не съм ги проверявал, карам го на доверие
          punto HGT

          Коментар


            #80
            Трябва да намеря подробна информация, за валовете и дали е проблем като са от кола с вариатор, дано някой колега знае нещо повече и да даде инфото.
            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

            Коментар


              #81
              Както обещах има снимков материал на скобата за клапани за свалена глава. Като цяло е най-обикновенна дърводелска стяга на фирмата ТОРЕХ с дължина 40см, и ширина на човките 17см, който задължително трябва да са от метал защото натоварването от пружината е голямо и да не стане фал. Накрайника е 10см дълъг като представлята тръба с широчина 25мм която съм фрезовал от 2-те страни за да може да се бърка с пинсети и да се слагат и свалят кученцата (желателно е тръбата да е с диаметър 30мм, но и тази върши прекрасна работа), най отгоре съм заварил една шайба с резба на нея. Пробил съм и нарязал резба и в човката на стягата и така може да се завърта накрайнка към нея, а при добро желание може да се направят и друг модел нарайници за други автомобили. Ето малко нагледен пример за изпълнението и нека не забравяме че най-простите неща са най-ефективни.П.С. Стягата ми излезе 20лв а накрайника без пари, за сравнение такива скоби само че с още няколко накрайника струват по 60-80 лева.
              Прикачени файлове
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #82
                Днес успях да се повеселя доста със семейтвото, но ми остана време и да събера отчасти главата, за утре има още малко работа по нея и започвам да чистя блока и да го подготвя за "женитба" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Весела Коледа на всички съфорумници и техните семейства.
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #83
                  Весели Празници, Колега!
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар


                    #84
                    Все пак някой следи темата.. аз си я продължавам, надявам се да помогне на млади ентусиасти като мен с някакво инфо.
                    Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                    Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                    Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                    Коментар


                      #85
                      Днес след много мъки успях да сменя рейката и да сложа 5-та скорост от ЖТД, но да предупредя хората, който иска да прави тази операция да внимава като вади вилката да не изпаднат 3-те"съчми" и пружинките че после се слагат изключително скапано.. на мен ми отне 2 часа да открия как седят и още 2 за да ги намествам и да падат. Рейката като се откачи излиза малко на "акере" от кормилната щанга и трябва да се бутне леко скоростната кутия за да излезе, банджо болтовете се стяга първо долният и после горният(мисля че беше по малък) защото после има да се псува докато се разкачва всичко на ново понеже мястото е дефицит. Помъчих се да сглобя и главата, но неуспешно защото предишните малоумници са пренатегнали петите на разпределителните валове и сега като затягах се иззвадиха 5 от резбите и трябваше да ги правя на ново, утре живот и здраве трябва да ида да залепя новите колектори към едноцевката, да залепя и спуканият картер тъй като искат майка си и баща си за нов. Някой да знае колко трябва да е аксиалният луфт, защото не можах да го видя никъде в ауто дата и да дава някакви козове при събирането на мотора?
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #86
                        Колеги, помагайте защото имам един малък проблем който ме притеснява, като събирахме мотора сложихме коляновият вал и всичко както си му е реда, но ме съмнява че сме разменли петите на 2-ри и 3-ти цилиндър, защото не ги бяхме надписали при взимането ги изпуснахме една върху друга и май се размениха, но не съм на 100 сигурен, това може ли да се хване с Пласти Гейдж ако се замери или как трябва да се види. Лошото е че тогава сложихме и голямата семеринга на коляновият вал и сигурно сега при евентуално вадене на коляновият вал ще трябва да взимам нова. Помагайте защото това ми е първо отваряне на мотор някога и съм доста притенен, ако останат така какво може да се случи с мотора, какво проблеми да очаквам.Последно да питам, какви трябва да са хлабните на лагера за да взема правилният пласти гейдж?
                        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                        Коментар


                          #87
                          Петите би трябвало да са еднакви
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #88
                            Молете се да не сте ги разменили,трябва да има мякакво обозначение на петите.
                            пунто 1,7тд

                            Коментар


                              #89
                              pyntoto написа:
                              Молете се да не сте ги разменили,трябва да има мякакво обозначение на петите.
                              Това е проблема че нямат никакво обозначение и за това се притеснявам. Еднакви са 1 към 1...
                              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                              Коментар


                                #90
                                flippy89 написа:
                                pyntoto написа:
                                Молете се да не сте ги разменили,трябва да има мякакво обозначение на петите.
                                Това е проблема че нямат никакво обозначение и за това се притеснявам. Еднакви са 1 към 1...
                                Ами еднакви са,иначе за всяко легло ще трябва лагер по поръчка(размер)
                                FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                                Коментар

                                Working...
                                X