Предупреждавам ако някой иска ръцете му да станат като тепсий и да спи като малко бебе с изпънати настрани ръце нека започне да портва полира и напасва на ръка всичко. Айде че заминавам за София, пък като се върна ще продължим.
Прикачени файлове
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Аз ти звънях по телефона, но късно видях съобщението и не стана организацията, другия път За моя мотор 1.8 130к.с. за ъпдейт се водят валовете от алфа 1.8-2.0л., но тези мотори са с вариатор, при теб без вариатор дали ще стане работата нямам идея и незнам дали само валове се взимат или и нещо друго Аз съм с валове от алфа 2.0л., поне ми казаха, че са такива, не съм ги проверявал, карам го на доверие
Както обещах има снимков материал на скобата за клапани за свалена глава. Като цяло е най-обикновенна дърводелска стяга на фирмата ТОРЕХ с дължина 40см, и ширина на човките 17см, който задължително трябва да са от метал защото натоварването от пружината е голямо и да не стане фал. Накрайника е 10см дълъг като представлята тръба с широчина 25мм която съм фрезовал от 2-те страни за да може да се бърка с пинсети и да се слагат и свалят кученцата (желателно е тръбата да е с диаметър 30мм, но и тази върши прекрасна работа), най отгоре съм заварил една шайба с резба на нея. Пробил съм и нарязал резба и в човката на стягата и така може да се завърта накрайнка към нея, а при добро желание може да се направят и друг модел нарайници за други автомобили. Ето малко нагледен пример за изпълнението и нека не забравяме че най-простите неща са най-ефективни.П.С. Стягата ми излезе 20лв а накрайника без пари, за сравнение такива скоби само че с още няколко накрайника струват по 60-80 лева.
Прикачени файлове
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Днес успях да се повеселя доста със семейтвото, но ми остана време и да събера отчасти главата, за утре има още малко работа по нея и започвам да чистя блока и да го подготвя за "женитба" Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Весела Коледа на всички съфорумници и техните семейства.
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Днес след много мъки успях да сменя рейката и да сложа 5-та скорост от ЖТД, но да предупредя хората, който иска да прави тази операция да внимава като вади вилката да не изпаднат 3-те"съчми" и пружинките че после се слагат изключително скапано.. на мен ми отне 2 часа да открия как седят и още 2 за да ги намествам и да падат. Рейката като се откачи излиза малко на "акере" от кормилната щанга и трябва да се бутне леко скоростната кутия за да излезе, банджо болтовете се стяга първо долният и после горният(мисля че беше по малък) защото после има да се псува докато се разкачва всичко на ново понеже мястото е дефицит. Помъчих се да сглобя и главата, но неуспешно защото предишните малоумници са пренатегнали петите на разпределителните валове и сега като затягах се иззвадиха 5 от резбите и трябваше да ги правя на ново, утре живот и здраве трябва да ида да залепя новите колектори към едноцевката, да залепя и спуканият картер тъй като искат майка си и баща си за нов. Някой да знае колко трябва да е аксиалният луфт, защото не можах да го видя никъде в ауто дата и да дава някакви козове при събирането на мотора?
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Колеги, помагайте защото имам един малък проблем който ме притеснява, като събирахме мотора сложихме коляновият вал и всичко както си му е реда, но ме съмнява че сме разменли петите на 2-ри и 3-ти цилиндър, защото не ги бяхме надписали при взимането ги изпуснахме една върху друга и май се размениха, но не съм на 100 сигурен, това може ли да се хване с Пласти Гейдж ако се замери или как трябва да се види. Лошото е че тогава сложихме и голямата семеринга на коляновият вал и сигурно сега при евентуално вадене на коляновият вал ще трябва да взимам нова. Помагайте защото това ми е първо отваряне на мотор някога и съм доста притенен, ако останат така какво може да се случи с мотора, какво проблеми да очаквам.Последно да питам, какви трябва да са хлабните на лагера за да взема правилният пласти гейдж?
Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар