Става въпрос за уно МК1.. имам 2 въпроса Има некакава тръбичка която отива към него.Тази тръбичка е спукана и изтича вода от цялата система.. какво може да се направи. 2. въпрос Как да кача малко налягането. и 3. Защо не ми работи барометъра вътре.. на какво се дължи това. Мерси предварително
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбо качено на УНО
Collapse
X
-
1. тръбичка каква ..ако е за охлаждане на турбината е сменяй 2.да качиш налягането на какво ...може да бъде на турбината на бензина и на маслото и трите са свързани ако качиш едното качваш и другото иначе проблеми аз лично имам гарнитура...а за барометъра най вероятно е развален..uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
-
Виж сега първо тази тръбичка е за водното охлаждане на турбината, и изгнива, свали я, тя е хваната с гайка, а от друга страна влиза в един маркуч, свали я и я занеси да ти заварят, после погледни като я слагаш да не опира в лостчетата за скоростите. Относно надуването е лесна работа, трябва ти само едно карнче за въздух с два изхода и един тройник, или с пружина на уест гейта. Някой от Казанлък (от там си нали) които малко разбира от турбини ще може да ти помогне. Максимум надувай до 0,85, че нагоре вече не ти стига бензин. Относно барометъра, свали пластмаса над таблото там трябва да влиза една тръбичка към барометъра, ако си е на място, погледни отперед към маркуча на сервото има тройник, и там трябва да стига тръбичката за барометъра. Ако е скъсана смени...ако беше от София бих ти помогнал, че така от много писане не знам дали ме разбираш...и като гледам много не са ти ясни нещата по колите. :DUno Turbo RulZz
Коментар
-
Това е IHI турбината,нали?От магазин за Москвич вземи 2 пружинки зазадните накладки-държат накладките притиснати.Едното ухо на пружината се закачва заоста на клапана,а другото го режеш по малко и с проби го докарваш до нужната дължина за нужното ти налягане.Наистина повече от 0,85 не става-не и стига бензин.Закачва се по интуиция.На ексцентрика върху оста на клапана изпили с пиличка леко каналче,за да не се пързаля ухото на пружината.Втората пружина е за резерва,ако нещо се обърка.СТруват стотинки.Не прекалявай с натягането.Увери се,че ти работи детонационния датчик.Сипвай само качествен бензин.И дано турбината да не е на края на силите си.И инжекторите да са чистички.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
tinalex написа:Това е IHI турбината,нали?От магазин за Москвич вземи 2 пружинки зазадните накладки-държат накладките притиснати.Едното ухо на пружината се закачва заоста на клапана,а другото го режеш по малко и с проби го докарваш до нужната дължина за нужното ти налягане.Наистина повече от 0,85 не става-не и стига бензин.Закачва се по интуиция.На ексцентрика върху оста на клапана изпили с пиличка леко каналче,за да не се пързаля ухото на пружината.Втората пружина е за резерва,ако нещо се обърка.СТруват стотинки.Не прекалявай с натягането.Увери се,че ти работи детонационния датчик.Сипвай само качествен бензин.И дано турбината да не е на края на силите си.И инжекторите да са чистички.Uno Turbo RulZz
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар