Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на двигател Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на двигател Фиат Типо

    Привет на всички колеги, от доста време обмислям какво да правя с Типо-то така и така стои само, ми се иска да го направя за гонки, типото ми няма гнилочи по него, на вид съм го правил като Седичивалволе(2.0 16), като притежател на Голф 2 (1.8 16) и 4-ка 1.9(TDI), в последствие и с по-голяма турбина, който се е качвал на такива бегачки знае за какво говоря...Чудя се какъв мотор да подбера за типо-то и да търся съответно, 2.0 16 или 2.0 16 Турбо, искам колата да стане по-бърза от Кадет GSI 150, не знам дали има някакви тънкости с типовския мотор за да се засили без турбина??Има ли някой колега с такова Седичи, който до се похвали с победа над такъв Кадет/Астра 150 коня...Ще ми се колата да е без турбина, но ако няма мегдан за засилване ще слагам турбо двигател от Фиат Купе...Другото което искам да питам, защо Типовския двигател 2.0 16 е 148к.с. а на Купе-то 139?Весело посрещане на новата година на всички
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Седичито е идея по-сгъстено с по-различни чела на буталата и с по-агресивни разпределителни валове.
    PUNTO ZERO

    Коментар


      #3
      Ако искаш да го направиш да върви повече от c20xe , направо слагай турбото. Иначе за атмосферен, ще трябва бая пари да налееш за да тръгне като опелски. Още повече че типото тежи а разните му там гнилочи са по на 1000 кг.
      https://www.cialispascherfr24.com/

      Коментар


        #4
        Точно за ХЕ мотора става въпрос...Щеше ми се да не е турбо, защото после ще почнат оправдания че колата е с турбо...
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Виж дали ще стане направо да мушнеш С20ХЕ под капака на типото и готово
          punto HGT

          Коментар


            #6
            didich написа:
            Виж дали ще стане направо да мушнеш С20ХЕ под капака на типото и готово
            То за ставане, с рязане и заварки всичко става Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Само че звука на Опелския мотор, не може да се сбърка и със затворен капак, пък и то вече няма да е Фиат Има и друг проблем... Типото тежи повече от Астра, Кадета тежи колкото голф 2...
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              След като искаш да запазиш марката и под капака най добрия вариант е турбо мотора, все пак е една доста добра база ако решиш да засилваш, докато атмосферния тунинг си е набиване на пари за минимално покачване на мощността, сам знаеш, че при турбото само с един ремап и си 20-30 кончета напред, а я ходи изкарай 30 коня от атмосферен мотор със същите пари
              punto HGT

              Коментар


                #8
                Хайде малко да си раздвижа темата...След инцидент с моя двигател, вече съм с едновалов, който съм позасилил в рамките на допустимото, та сега искам още мощност и съм намислил да сложа двигател с турбина от типо 1.9Някой може ли да сподели каква е турбината на този двигател? Въпроса е свързан с пъклен замисъл за засилване на 1.9 двигателя. Може ли малко повече информация за въпросният ДВГ, колко мм. е елемента на помпата , дюзите дали ще се намерат разпръсквачи за тях и въобще всякаква информация ще ми е от полза.Благодаря за отделеното време
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар

                Working...
                X