Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Засилване на Bravo HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Fiat_Punto11 написа:
    flippy89 написа:
    А не може ли да се настрой да пуска и бензин заедно с газта и нещата малко да се пооправят ( само питам)
    Е няма къ да стане :Д Освено ко не си впръскаш азот :Д в то момент и не са филмираш Ама бензин няма как да впръскаш. Или е врат или е шия ама и 2те няма как и да може ше одушиш колата въздуха няма ти стигне. И се пак бензиновите дюзи са направени да работят сами не да подпомагат газови.
    Газовия котлон подлежи на ремап обаче и ТАП може си бутнеш.
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #17
      Колеги :D с 1 кадърен инжекцион, монтиран от ПРАВИЛНИЯ човек, на кадърен двигател, колата върви абсолютно еднакво и на газ и на бензин на 100 1000 3234 7500 оборота. Всеки, който твърди нещо друго значи има някакъв проблем.Никой неможе да ме убеди в обратното Е, може би усещам някаква разлика като сипя shell Vpower Nitro, ама май разликата е психологическа Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 п.п. от горчив опит ще повторя МНОГО Е ВАЖНО човека който монтира уредбата да е в час кво стаа, не само да лае месеца :D поздрави
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #18
        GbGzTeaM написа:
        Колеги :D с 1 кадърен инжекцион, монтиран от ПРАВИЛНИЯ човек, на кадърен двигател, колата върви абсолютно еднакво и на газ и на бензин на 100 1000 3234 7500 оборота. Всеки, който твърди нещо друго значи има някакъв проблем
        Съжалявам че ще те разочаровам, може и да имам проблем но категорчно не е така.......Ако ще и бог да монтира уредбата, има някой неща който не могат да се пренебрегнат.......Ся ако лежиш на кълката че газта имала по висок октан от бенза - това в случая не е фактор.......Газта има по малка плътност, маса или каквото си искаш там за единица обем......което ще рече че за работен цикъл не може да вкара толкова гориво колкото бенза......Газта се впръсква при около 2 бара налягане, бенза освен че е по плътен, се впръсква при поне 3.5 бара в повечето работни диапазони........От газовия ижектор до колектора в повечето случай има поне 20 - 25 см маркуч(според колата и кадърноста на газаджията) а от бензиновия ижектор до колектора са 6-9см, при което по плътно гориво влиза много по бързо......Има и други фактори но мисля че тва е достатъчно.....Така че може да забравите свободните съчинения на газаджиите че на газ върви колкото и на бенз........Това че на вас така ви се струва е друг въпрос.......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #19
          ФЕРАРИСТ написа:
          GbGzTeaM написа:
          Колеги :D с 1 кадърен инжекцион, монтиран от ПРАВИЛНИЯ човек, на кадърен двигател, колата върви абсолютно еднакво и на газ и на бензин на 100 1000 3234 7500 оборота. Всеки, който твърди нещо друго значи има някакъв проблем
          Съжалявам че ще те разочаровам, може и да имам проблем но категорчно не е така.......Ако ще и бог да монтира уредбата, има някой неща който не могат да се пренебрегнат.......Ся ако лежиш на кълката че газта имала по висок октан от бенза - това в случая не е фактор.......Газта има по малка плътност, маса или каквото си искаш там за единица обем......което ще рече че за работен цикъл не може да вкара толкова гориво колкото бенза......Газта се впръсква при около 2 бара налягане, бенза освен че е по плътен, се впръсква при поне 3.5 бара в повечето работни диапазони........От газовия ижектор до колектора в повечето случай има поне 20 - 25 см маркуч(според колата и кадърноста на газаджията) а от бензиновия ижектор до колектора са 6-9см, при което по плътно гориво влиза много по бързо......Има и други фактори но мисля че тва е достатъчно.....Така че може да забравите свободните съчинения на газаджиите че на газ върви колкото и на бенз........Това че на вас така ви се струва е друг въпрос.......
          Здравей колега.Т’ва за октаните е булшит, да.Маркучите бяха по 10санта мах, инжекциона е за 6цилиндров разделен на 2 3ки, което скъсява разстоянието доста .Беше на хгт147.Съжалявам, че нямам снимка да приложа.Като сложих газта, карах известно време, със следния проблем: като подам газ докрая и обръщаше на бензин.Постепенно почна да обръща на по-леко натискане, и айде пак на майстор.Оказа се, че клапана който пуска газта се е прецакал-пуска постоянно газ, оттам заминават мембраните, нема налягане и т.н.А изпарителя е як, човека ми каза, че до 260 коня може да захрани.По въпроса с работни цикли и кол.гориво, инжекцията си има компютър за настройване Та колата вървеше много, както на бензин така и на газ, с еднакво ускорение.Вдигал съм не 1 или 2 пъти 240.Вървеше толкова, че като дадох на мойта да покара и... http://prikachi.com/images/856/7856856Z.jpg Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Инжекцията ще я монтирам след известно време на ето този прекрасен екземпляр, който имаше много тъжна участ, но аз го върнах отново в играта .http://prikachi.com/gallery_view.php...оздрави и сори за офф-а
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #20
            flippy89 написа:
            А не може ли да се настрой да пуска и бензин заедно с газта и нещата малко да се пооправят ( само питам)
            Може! Аз съм на този принцип в момента. Колата е голф 4 1.8Турбо за сега стоковица. Компютъра е BlueTronic има допълнителна бензинова карта за добавен бензин. При мен след 3500об., на педал до-доло ми впръсква по 0.5мс бензин, и от 4500 нагоре по 1.5-2мс бензин към газта и нещата са доста добре откъм въврвеж. Газта аз съм си я слагал, аз си я настройвам, и засега експериментирам с настройките докато намеря най-добрата. Изпарителят ми е R-DUE с 8мм тръба, рейката RAIL разпробита на на 2.6мм. Разходът ми градско е около литър бензин на 100км и 15газ, извънградско 9.5газ, като се кара предимно на ръчка.Обаче само с газ за високи обороти НЕСТАВА. Колегата ФЕРАРИСТ е дал добро обяснение, защо неможе. А конвекционални газови нямат място в разговор за вървеж. :D

            Коментар


              #21
              Те хората коли по над 300-400к.с. ги карат само на газ, без да имат проблем с оборотите, тука говорим за някакви коли по 150к.с., че газта не им стигала ... нещо не ми се връзват нещата, явно са калпави самите ГИ.На колегата мареата се движи на газ до колкото разбирам http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=111848 , той не е писал, че има проблем с газта след като е сложил изпарител за 300к.с. ?
              punto HGT

              Коментар


                #22
                И моя е до 300 и пак във високи обороти беднее. Всичко може да си караш на гaз въпроса е какво се случва със сместа във високите и по точно колко ти пука дали ще счупиш мотора.

                Коментар


                  #23
                  Ми предполагам за това са измислили течната фаза за да може и във високи обороти да си "лъзгаш" на газ, иначе по добре човек да не се набутва с газова ако е решил да кара бегачка на, която след 4000 оборота си само и единствено на бензин, това означава, че някой по нервен шофер ще си кара само и единствено на безнин, някакси газовото се обезмисля.Сигурен съм, че и с ГИ пак стават нещата на турбо кола, но това трябва да го каже някой газаджия.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #24
                    Никой не казва че не става, и също така на мен не ми минава на бензин, а ми впръсква бензин към газта. Газта е за икономия, за друго не. И пак можеш да си го караш на газ до 7000 но вървежа нее същия.

                    Коментар


                      #25
                      misho_ написа:
                      Никой не казва че не става, и също така на мен не ми минава на бензин, а ми впръсква бензин към газта. Газта е за икономия, за друго не. И пак можеш да си го караш на газ до 7000 но вървежа нее същия.
                      Я пак?
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        didich написа:
                        Сигурен съм, че и с ГИ пак стават нещата на турбо кола, но това трябва да го каже някой газаджия.
                        Стават.....но да се вози човек.......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #27
                          А ако се сложи турбо на колата и надува на 0,4 бара, ще скапе ли мотора? Имам напредвид без да се сменят хилядите джундурии, защото колата излиза на цената на купе турбо..
                          Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

                          Коментар


                            #28
                            S_BANKOV написа:
                            misho_ написа:
                            Никой не казва че не става, и също така на мен не ми минава на бензин, а ми впръсква бензин към газта. Газта е за икономия, за друго не. И пак можеш да си го караш на газ до 7000 но вървежа нее същия.
                            Я пак?
                            Точно както го четеш. Написал съм даже какви са бензиновите времена когато се случва това, и от там се забелязва че са изключително малки за да е само на бензин.

                            Коментар


                              #29
                              Я помисли какво става ако се впръскат едновременно две горива с различен ъгъл на запалване?
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар


                                #30
                                [quote="S_BANKOV"]Я помисли какво става ако се впръскат едновременно две горива с различен ъгъл на запалване? Задушавам сааа
                                '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                                '97 Coupe 16VT 262WHP+

                                Коментар

                                Working...
                                X