Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Засилване на Bravo HGT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Засилване на Bravo HGT

    Здравейте, виждал съм доста теми относно Bravo HGT, но така и не можах да намеря отговорите, които да ме задоволят затова реших да пусна моя тема.Историята на кратко, е че преди около 2 месеца си купих Bravo HGT и съм много доволен, читаво е. Всички знаем, че не се носи много добра слава за тях понеже били "спънати" или "мудни". Лично аз мисля, че моето върви доста прилично, возил съм много хора, които са се возили в доста по-бързи коли и ми казаха, че върви много добре. Това е първата ми кола и в началото ми беше доста бърза, но с времето се свиква, вече съм й навъртял около 7000 километра. Та работата е там, че искам да започне да върви още повече.. :D Отдолу е права тръба с един компенсатор(кажи речи нищо), имаше един огромен спортен филтър, когато я купухме, но наскоро му направихме кутия с баща ми и от там пуснахме тръба до предната броня за Cold Air Intake. Колата имаше обикновенно газово, но сега е вкарана в бокса, защото ще се боядисва цялата и ще махна газовото. Усетих голяма разлика между каране на бензин, когато беше с плочката за газта и след като откачих плочката. С плочката, ако диаметъра на маркуча е 60мм, то с плочката беше 30мм... Та въпроса ми е какво може да се направи без да се наливат куфари с пари, за да завърви повече? Чувал съм за бензинов регулатор, по-големи дюзи, залъгване на дебитомера с диод/съпротивление.. Не съм много навътре с нещата, заради това се обръщам към вас, за да разбера кое ще има смисъл да се направи и кое не, защото много глупости могат да се направят, но надали ще има смисъл от тях. :D Също така знам за изпускателните колектори, че вдигат мощността, но Бравото като е 5 цилиндрово.. няма шанс да го намеря този колектор, трябва по поръчка да го направят предполагам.Благодаря предварително!
    Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

    #2
    Колега варианти много, стига да има кешовица :D С кой мотор е фиата 147 или 155така. Мен ако ме питаш, вкарай някой левец в газов инжекцион, ще останеш приятно изненадан. Ако не си забелязал, по двигателя на тая кола няма много какво да се пипне, докато маторя е вътре.. абе " Та въпроса ми е какво може да се направи без да се наливат куфари с пари, за да завърви повече?" - ми нищо поздрави
    Тря'а напиша нещо тука, нали

    Коментар


      #3
      Стария мотор е, 147 коня. Разтърсих се малко повече и намерих една тема, в която един пич твърди, че е достигнал около 190-200 коня :O Понеже не съм сигурен, ако дам линк да не стане проблем, ето какво е написал, че е правил по двигатела:Bored fiat coupe turbo 20v inlet plenumEnclosed intake systemcustom manifoldcuston decatcustom 2 3/4" middle sectionMagnex back boxFse adjustable fuel regulator350cc injectorsBored and matched inlet tubesbored valve guidesmatched exhuast outletsAll casting marks removedreshaped valvesFast road cams 285*Coupe turbo valve springsDenso irridiun plugsCoupe turbo fuel railBored throttle bodyRaised compresionWizrads of nos street blaster kit 100bhp cross fire jetProgressive nitrous controllerbottle warmeroil temp sensorsoil pressure sensonrs
      Никоя друга кола не може да ти направи такъв кеф, какъвто прави италианската!

      Коментар


        #4
        За всичките тия операции бая пара трябва да хвърлиш.

        Коментар


          #5
          Re: Засилване на Bravo HGT

          ScuderiaItalia написа:
          .............Не съм много навътре с нещата, заради това се обръщам към вас.........
          С изключение на няколко човека (все по рядко пишещи тук), повечето хора са на твоето ниво и съветите им няма да са ти много полезни.......Предполагам, разумните и трезво мислещи хора биха те посъветвали да си караш колата така както е Ако ще покоряваш висини в моторния спорт - ОК, тунинговай, но ако ще ползваш колата по предназначение - НЯМА никакъв смисъл.

          Коментар


            #6
            Ето ти обява за кола с подобрения по мотора и повишена мощност http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=111848 , можещ да почерпиш инфо, пък и да питаш колегата на лични кое, как и т.н.
            punto HGT

            Коментар


              #7
              Хубаво искаш да го засилиш....ама за кога? Последните произведени са вече на по 15 години и след някоя и друга година сами ще започват да се засилват...към вторичи. Според мен или си го карай така, или насочи инвестицията в по-нова и заводски "засилена" кола...примерно Стило 2.4

              Коментар


                #8
                Е те хората нарочно възстановяват и засилват старите коли, защото във всяко едно отношение са по добри от новите сега правят само конфекция.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  didich написа:
                  Е те хората нарочно възстановяват и засилват старите коли, защото във всяко едно отношение са по добри от новите сега правят само конфекция.
                  Това с много малки изключения не важи за Фиат

                  Коментар


                    #10
                    Важното е, че все пак има изключения
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      Колега,имах такъв автомобил само че по-новия мотор 155VIS.Единствените неща правени по него бяха-чип,гинерация на 63мм.Колата беше 169к.с. Много от колегите в този форум които някога пишеха тук знаеха автомобила.Има маса неща които можеш да направиш просто трябва да се поровиш малко. Моя съвет за HGT-то конкретно е следния-сложи му един ГИ един ремап и му се кефи максимално.Поздрави.
                      Fiat Bravo hGt 20V VIS !!!
                      EIBACH SPORT SPRINGS!

                      Коментар


                        #12
                        Stanio_hGt написа:
                        Моя съвет за HGT-то конкретно е следния-сложи му един ГИ един ремап и му се кефи максимално.Поздрави.
                        И за какво да му прави ремап след като ще му слага газов инж......предполагам знаеш или не знаеш че след 5к обм газовите дюзи не могат да смогнат и стоят едва ли не постоянно отворени и само бог знае какво се случва......99% от ползваните дюзи са газови са такива.......
                        Alfa 156 2.0 TS
                        Alfa 156 20VTurbo
                        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
                        Locost TF1 3.0V6

                        Коментар


                          #13
                          След 5000 оборота системата не превклчва ли автоматично пак на бензин, точно по тази причина...

                          Коментар


                            #14
                            А не може ли да се настрой да пуска и бензин заедно с газта и нещата малко да се пооправят ( само питам)
                            Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                            Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                            Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                            Коментар


                              #15
                              flippy89 написа:
                              А не може ли да се настрой да пуска и бензин заедно с газта и нещата малко да се пооправят ( само питам)
                              Е няма къ да стане :Д Освено ко не си впръскаш азот :Д в то момент и не са филмираш Ама бензин няма как да впръскаш. Или е врат или е шия ама и 2те няма как и да може ше одушиш колата въздуха няма ти стигне. И се пак бензиновите дюзи са направени да работят сами не да подпомагат газови.
                              >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                              Коментар

                              Working...
                              X