Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на двигател Fiat Cinquecento

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    M5kov написа:
    Какви спирачки, какво окачване, катo ще се наядеш на волан при първия бордюр :DСлабо е купето за каквито и да било модификации, аз не бих се качил в подобна кола.В багажника ще трябва да отлееш бетонова плоча, за да има някаква стабилност.Щом 1.1 54 к.с. са го кръстили Sporting, смятай :D
    Ми смятам - на моето чинко със спортно окачване и 15 джанти със 200 /двеста / километра в час държа волана с един пръст и колата спи
    cinq 16V, Delta 1 2.0

    Коментар


      #17
      А като карате толкова бързо, че и с такива "яки" коли, не ви ли се е случвало да завивате и да спирате? Там как се държат?Аз лично не бих се пускал на спринт, с джапанки, па макар и завързани за краката ми!
      Велосипед да, но ролкови кънки - не! Балканчето е без акумулатор, симсонката е без гуми. Я, падна ми се и фиатче 126! Вече съм с фиат и напреднал шофьор, та чак съм станал маниак, а сега и фанатик!

      Коментар


        #18
        :P За завиването съм отговорил, за спирането ще ти кажа , че под 15цола джанта не мога да сложа/ и това съм го казал.Как се държи ли - на Пунто спортинг съм сложил цялата спирачна система от ГТ и мога да ти кажа честно -гола вода е ! Всичко е въпрос на знания, умения , финанси и най вече желание - като не ви се занимава с тези сапунерки, не го правете, оставете хората да си чешат крастата, всеки си има глава на раменете, сам се преценява риска
        cinq 16V, Delta 1 2.0

        Коментар

        Working...
        X