Привет на всички колеги в форума! моята история е следната преди 6 месеца купих от едно приятелче горе посоченото фиятче бях много резервиран от към самата марка защото досега съм карал автомобили от VAG групата. а тая количка я взех доста изгодно и ми трябваше малка кола да мога да обикалям с нея, през тия 6 месеца останах много доволен от тая въшка. въпроса ми е следния намислил съм и искам да сложа двигател от фият пунто 1.4т интересува ме тая работа като цяло струва ли си и какво ще е нужно за целта. гледах клипчета и видях че има вече такива колички с такива мотори просто искам съвет от някой който е по навътре с нещата да ми обесни какво трябва да се случи за да сложа тоя мотор ! Поздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на двигател Fiat Cinquecento
Collapse
X
-
Re: Смяна на двигател Fiat Cinquecento
ivelinch0 написа:Привет на всички колеги в форума! моята история е следната преди 6 месеца купих от едно приятелче горе посоченото фиятче бях много резервиран от към самата марка защото досега съм карал автомобили от VAG групата. а тая количка я взех доста изгодно и ми трябваше малка кола да мога да обикалям с нея, през тия 6 месеца останах много доволен от тая въшка. въпроса ми е следния намислил съм и искам да сложа двигател от фият пунто 1.4т интересува ме тая работа като цяло струва ли си и какво ще е нужно за целта. гледах клипчета и видях че има вече такива колички с такива мотори просто искам съвет от някой който е по навътре с нещата да ми обесни какво трябва да се случи за да сложа тоя мотор ! Поздрави1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
На тая сапунерка да й сложиш 130 коньов двигател си е чисто самоубийство.http://youtu.be/UoaI-NuGBN4?t=58s"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Какви спирачки, какво окачване, катo ще се наядеш на волан при първия бордюр :DСлабо е купето за каквито и да било модификации, аз не бих се качил в подобна кола.В багажника ще трябва да отлееш бетонова плоча, за да има някаква стабилност.Щом 1.1 54 к.с. са го кръстили Sporting, смятай :D"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Какви спирачки, какво окачване, катo ще се наядеш на волан при първия бордюр :DСлабо е купето за каквито и да било модификации, аз не бих се качил в подобна кола.В багажника ще трябва да отлееш бетонова плоча, за да има някаква стабилност.Щом 1.1 54 к.с. са го кръстили Sporting, смятай :D1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
M5kov написа:На тая сапунерка да й сложиш 130 коньов двигател си е чисто самоубийство.http://youtu.be/UoaI-NuGBN4?t=58sPower Under Pressure
Коментар
-
Не е страшно, докато не стане тъжно.Честно да ти кажа, въобще не ме бърка с колко ще го качвам и как ще ме гледат, понеже карам Multipla :DЗа мен Cinquecento не е кола за тЮнинг, но ентусиасти не липсват, понеже идеята за леко купе + голям мотор винаги е актуална.В тубата гледах едно с 1.4 16V от Stilo. С някакви преработки изкара 225 макс скорост и 95 к.с.Power, твойто е малко по-сапунерка от сапунерката Как въобще тръгваш от място с толкова палър? На 4-та?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Не е страшно, докато не стане тъжно.Честно да ти кажа, въобще не ме бърка с колко ще го качвам и как ще ме гледат, понеже карам Multipla :DЗа мен Cinquecento не е кола за тЮнинг, но ентусиасти не липсват, понеже идеята за леко купе + голям мотор винаги е актуална.В тубата гледах едно с 1.4 16V от Stilo. С някакви преработки изкара 225 макс скорост и 95 к.с.Power, твойто е малко по-сапунерка от сапунерката Как въобще тръгваш от място с толкова палър? На 4-та?1.Безплатният секс развращава,платеният-озлобява.
Коментар
-
Правих преди време подобен проект за клиент, само че със Сейченто. Монтирах му мотор от Пунто 1,2 75 коня с минимални подобрения и се получи много пъргава количка. Мисля, че по голям не ти трябва и с този палеше гумите дори на трета. Моторчето тръгва доста по добре с минимални инвестиции като пари и малко повече труд, заради това ти го препоръчвам. Окчването не иска преправяне. От оригиналния мотор се ползва и тръбата която излиза от водната помпа. Имаше и някакъв филм около шайбата на коляновия вал и маслената помпа, може би беше защото запазихме климатика, не си спомням, но не се налага стругарска намеса.
Коментар
-
Ем как няма да е фън 1.2 75 е напомпана версия на 1.1 55 мотора ... Или казано всичко възможно да се засили това 1.1 е направено в 1.2 75 , мотора получава малко по голяма глава и разпределителен вал с по големи гърбици на пълнещите клапани , получава и спортна изпускателна генерация 4 2 1 с двуцевка и отделно получава многоточков инжекцион (MPI) за разлика от досегашния едноточков (SPI) ... В завършек след време му добавят 16v глава и с това приключва сагата на блока и става 82 (85) коня ... Друго голямо предимство е скоростната кутия със къси скорости ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Привет на всички колеги, днеска чак влизам в форума и видях коментарите, просто отсъствах и нямах възможност да следя темата ... заделил съм едни 600лв и се чудя какъв да е мотора, не ме интересува купето че било кутийка или тем подобни работи ако ще мислим за най лошото нещо ако ще и с танк да си като ти е писано няма къде да отидеш. искам на тая въшка да сложа по голям мотор да ги правя луди тук в нашето градче големите шумахери с някви умрели бараки дето се мислят за състезатели, искам да си го направя с кеф като изляза да ми пълни душата и най вечче да се гавря с рейсърите на светофарите!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар