Здравейте! От около месец около колата започна да се носи една страхотна миризма на сяра. Веднага закачихме колата за диагностика, за да проверя дали ламбда сондите дават показания в граници. Всичко беше в норма, от което реших, че катализатора си е заминал и се замислих за премахването му. И така след малко проучване разбрах, че Пунто 1.2 75к.с. е с колектор 4-2-1 и се заех с намирането на такъв. След две седмици търсене се сдобих с прекрасен колектор и двуцевка . Не знам дали от премахването на катализатора, монтирането на 4-2-1 колектор или от двете заедно , но след конверсията колата има доста по-добра динамика в ниските обороти. Тъй като от доста време съм и с цяла тръба и само задно гърне и звука стана по плътен и в никакъв случай дразнещ :P. Смяната се случи вчера вечерта, така че ще видим с времето как ще се държи колата, дали ще има разлика в разхода и т.н. Имах притеснения за ламбда сондите(мислех, че моя модел е с една преди катализатора, но се оказа с две ) и самото удължаване на проводниците им, но за сега нямам светнали лампи по таблото, а тези дни ще закачим колата и за диагностика. Ето и малко снимки https://www.dropbox.com/sh/syv50yrpa...EjF3KR1ca?dl=0 .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Collapse
X
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Hypnotical написа:Здравейте! От около месец около колата започна да се носи една страхотна миризма на сяра. Веднага закачихме колата за диагностика, за да проверя дали ламбда сондите дават показания в граници. Всичко беше в норма, от което реших, че катализатора си е заминал и се замислих за премахването му. И така след малко проучване разбрах, че Пунто 1.2 75к.с. е с колектор 4-2-1 и се заех с намирането на такъв. След две седмици търсене се сдобих с прекрасен колектор и двуцевка . Не знам дали от премахването на катализатора, монтирането на 4-2-1 колектор или от двете заедно , но след конверсията колата има доста по-добра динамика в ниските обороти. Тъй като от доста време съм и с цяла тръба и само задно гърне и звука стана по плътен и в никакъв случай дразнещ :P. Смяната се случи вчера вечерта, така че ще видим с времето как ще се държи колата, дали ще има разлика в разхода и т.н. Имах притеснения за ламбда сондите(мислех, че моя модел е с една преди катализатора, но се оказа с две ) и самото удължаване на проводниците им, но за сега нямам светнали лампи по таблото, а тези дни ще закачим колата и за диагностика. Ето и малко снимки https://www.dropbox.com/sh/syv50yrpa...EjF3KR1ca?dl=0 .FIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Fiat_Punto11 написа:Очудвате ме хора Блока на 1.1 и 1.2 е едналкав ,а явно са с различни колекториFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:Очудвате ме хора Блока на 1.1 и 1.2 е едналкав ,а явно са с различни колектори>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Fiat_Punto11 написа:petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:Очудвате ме хора Блока на 1.1 и 1.2 е едналкав ,а явно са с различни колекториFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:Очудвате ме хора Блока на 1.1 и 1.2 е едналкав ,а явно са с различни колектори>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Пунто Mk2 60к.с. смяна на изпускателен колектор
Fiat_Punto11 написа:petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:petar 1986 написа:Fiat_Punto11 написа:Очудвате ме хора Блока на 1.1 и 1.2 е едналкав ,а явно са с различни колекториFIAT PUNTO MK1 преди -FIAT PUNTO MK2 facelift &FIAT GRANDE PUNTO 1.4 95
Коментар
-
Колеги сложих и двете сонди като отрязах леглото за сондата(задната) от стария колектор и го заварихме след двуцевката. Там имаше гайка, но с по-малък размер и за това се наложи да я резнем и да сложим с по-големия размер Иначе при мен емулатора е закачен към първата сонда и всичко е на ред и няма светещи лампи. Всъщност преди два дни ми светна лампата на двигателя, но при следващото палене вече не светеше. Ще закача колата при един приятел на компа, да видим дали има грешки.===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
Hypnotical написа:Колеги сложих и двете сонди като отрязах леглото за сондата(задната) от стария колектор и го заварихме след двуцевката. Там имаше гайка, но с по-малък размер и за това се наложи да я резнем и да сложим с по-големия размер Иначе при мен емулатора е закачен към първата сонда и всичко е на ред и няма светещи лампи. Всъщност преди два дни ми светна лампата на двигателя, но при следващото палене вече не светеше. Ще закача колата при един приятел на компа, да видим дали има грешки.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Insane написа:Напомпали са го и за това има и 1.2 16В което е 86 коня Което пък от своя стра е с 4- 1 колектор ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Колега двуцевката да попитам стандартно ли си върви с мк1 75 колектора ?===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
-
Fiat_Punto11 написа:Що ли не са направили 1,2 16V Turbo ?===/////===
Fiat Bravo 198 T-Jet 120 - Bellissima
Фиат Пунто 188 Литър и двеста, 60 градуса - Точката
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар