Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Модифициране на генерация стило 115 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Модифициране на генерация стило 115 jtd

    Здравейте имам фиат стило 115 jtd искам да ви попитам преди да го направя ако махна катализатора и средното гърне и остана само със задното, ще почне ли да се чува турбото как разтоварва като бул оф ?
    Follow me, if you can ...

    #2
    пускаш тръба от турбината назад, без никакви гърнета и най-накрая заваряш един декоративен накрайник, тип китайче. Ние по този начин постигнахме желания ефект на Seat Ibiza Cupra. Повече от 63мм широчина на тръбите не ти е нужна, даже и тази е много, но току виж решиш да мапваш колата, та ще имаш подготовка
    Nuova Croma - so far...so good
    Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
    Fiat BRAVA JTD - ex love

    Коментар


      #3
      На въпроса ти - почти.За да постигнеш този звуков ефект трябва да махнеш и даунпайпа, но на 90+% турбото ще започне да пренадува.Махай само катализатора, генерацията е достатъчна и за ремап.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        emzo написа:
        На въпроса ти - почти.За да постигнеш този звуков ефект трябва да махнеш и даунпайпа, но на 90+% турбото ще започне да пренадува.Махай само катализатора, генерацията е достатъчна и за ремап.
        тя е ремапната но искам да свисти турбото , а има ли смисъл от бул оф клапан или само с генерацията ще мине номера
        Follow me, if you can ...

        Коментар


          #5
          https://www.youtube.com/watch?v=mt5jPVbx4do Предполагам това искаш да постигнеш? махаш катализатор средно и крайно гърне и слагаш прави тръби мойте са на ф63

          Коментар


            #6
            Seven7 написа:
            https://www.youtube.com/watch?v=mt5jPVbx4do Предполагам това искаш да постигнеш? махаш катализатор средно и крайно гърне и слагаш прави тръби мойте са на ф63
            аз махнах катализатора и средното гърне .... Все едно нищо не съм направил само където тръгна повече но звука е същия ... А мога ли да монтирам булоф китайски некъв само звук ?
            Follow me, if you can ...

            Коментар


              #7
              pepi_velev написа:
              Seven7 написа:
              https://www.youtube.com/watch?v=mt5jPVbx4do Предполагам това искаш да постигнеш? махаш катализатор средно и крайно гърне и слагаш прави тръби мойте са на ф63
              аз махнах катализатора и средното гърне .... Все едно нищо не съм направил само където тръгна повече но звука е същия ... А мога ли да монтирам булоф китайски некъв само звук ?
              Забрави го това за блоу-офа. Според мен истината е точно в махането на задното гърне, средното можеше и да го оставиш.
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

              Коментар


                #8
                До колкото знам за дизелите за да се получи този специфичен звук, трябва изцяло права генерация. Без никакви гърнета. Но не съм сигурен за фи-то.
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  mitaka_neikov написа:
                  pepi_velev написа:
                  Seven7 написа:
                  https://www.youtube.com/watch?v=mt5jPVbx4do Предполагам това искаш да постигнеш? махаш катализатор средно и крайно гърне и слагаш прави тръби мойте са на ф63
                  аз махнах катализатора и средното гърне .... Все едно нищо не съм направил само където тръгна повече но звука е същия ... А мога ли да монтирам булоф китайски некъв само звук ?
                  Забрави го това за блоу-офа. Според мен истината е точно в махането на задното гърне, средното можеше и да го оставиш.
                  +1 за премахването на крайното и оставането на средното.
                  147/1.9 Жив Турбо Дявол (JTD) / 115+++

                  Коментар


                    #10
                    А какво ще кажете за малкия катализатор които е веднага след колектора той също ли се маха ??? или там каквото е ?? всички казвате само тръби ами оплетка ?? до колкото знам тя също елиминира и вибрациите.Да не стане права генерация не стига ,че ще звучи като V10 дизел ама и да вибрира като стар трактор ? :D :D
                    Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                    Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                    Коментар


                      #11
                      Ibiza написа:
                      А какво ще кажете за малкия катализатор които е веднага след колектора той също ли се маха ??? или там каквото е ?? всички казвате само тръби ами оплетка ?? до колкото знам тя също елиминира и вибрациите.Да не стане права генерация не стига ,че ще звучи като V10 дизел ама и да вибрира като стар трактор ? :D :D
                      Оплетката е мека връзка и без нея не може.
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        Ябе я сваляй всичко де е след турбото Ще постигнеш и надминеш желания ефект
                        Powered by Emzo

                        Коментар

                        Working...
                        X