Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Турбина от 2.4TD на 1.9TDs

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Турбина от 2.4TD на 1.9TDs

    Здравейте. Понеже стара вярна Темпра на баща ми вече и е време за нова гарнитура и следващия път ще пътува към скрапа имам един въпрос към тези които са се занимавали и имат опит с не бих казал тунинг, но нещо такова. Мисълта ми е, че имам турбина от Мареа 2.4TD в добро състояние и сме решили да я приспособим като сваляме така и така главата. По принцип силата ни е в боядисването, но като го има защо не :D. Ta ако някак си приспособим турбината каква би трябвало да е разликата - в ниски, високи, ще има ли изобщо и ще е нужно ли още нещо да се сменява, за да се усети новата турбина, още гориво и т.н. и ако има как и от къде повече мощност да се изкара като за последно от старата Темпра биж Ви бил благодарен да споделите
    Fiat Stilo 1.9JTD 116++ a.k.a "палавата италианка"

    #2
    Ще постигнете едно голямо нищо :D . Даже Отрицателно нищо :D . Тая турбина от Мареята ще я развъртите при 3000 оборота и повече от 0,5 бара никога няма да ти се отдаде да видиш. Колата ще пуши като кумин и ще върви около 5 пъти по-малко отколкото с нейната си турбина. Казвам ти го от личен опит защото поради нещастно стечение на обстоятелствата карам 1,9 тд с турбина от 2,5 тд и колата е ужасна за каране. Пуша, горя повече, но пък и не върви :D .

    Коментар


      #3
      Става но трябва заигравка с турбо конектора (отвараш го внимателно и белязваш менбраната как е поставена, след това я махаш и изхвърляш пружината под нея, след това поставяш мембраната като внимаваш да не я завъртиш и слагаш капака) и пускаш повече нафта.След тази преработка няма да си познаеш колата.
      Bravo 1.9d 97г

      Коментар


        #4
        Това ще ми бъде интересно да го пробвам въпреки, че разума ми казва, че няма смисъл. Какво ще получиш от премахването на пружината под мембраната освен по рязък отговор на налягането на турбината от страна на помпата???? При това без да имаш въздух??? И да подадеш повече гориво какво по дяволите ще постигнеш като нямаш въздух??? Единствения резултат според мен ще е високи ниски обороти и брутален разход на гориво, защото нямаш въздух, а помпата ще блъска гориво и ще върви само на гориво без въздух???? Размишлявам си просто. Но щом казваш, че е пробвано ще го пробвам от интерес.

        Коментар


          #5
          VET написа:
          Това ще ми бъде интересно да го пробвам въпреки, че разума ми казва, че няма смисъл. Какво ще получиш от премахването на пружината под мембраната освен по рязък отговор на налягането на турбината от страна на помпата???? При това без да имаш въздух??? И да подадеш повече гориво какво по дяволите ще постигнеш като нямаш въздух??? Единствения резултат според мен ще е високи ниски обороти и брутален разход на гориво, защото нямаш въздух, а помпата ще блъска гориво и ще върви само на гориво без въздух???? Размишлявам си просто. Но щом казваш, че е пробвано ще го пробвам от интерес.
          Защо според теб няма да има въздух?
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Защото както казах по-горе, карам 1,9 тди с турбина от 2,5 тди и на 3000 оборота съм на 0,4 бара и колата е мъртва. Даже при пълно натоварване повече от 0,7 бара немога да докарам. Та както и да го гледам, липсата на налягане означава и липса на достатъчно въздух. Просто 1,9 двигателя няма дебит да развърти турбина за 2,5.

            Коментар


              #7
              VET написа:
              Защото както казах по-горе, карам 1,9 тди с турбина от 2,5 тди и на 3000 оборота съм на 0,4 бара и колата е мъртва. Даже при пълно натоварване повече от 0,7 бара немога да докарам. Та както и да го гледам, липсата на налягане означава и липса на достатъчно въздух. Просто 1,9 двигателя няма дебит да развърти турбина за 2,5.
              Колега,като пуснеш повече гориво ще имаш и повече газове-които от своя страна ще развъртът турбината.Хората на 1.9 монтират турбини 2260 и ги развъртат,така че дебит има.Твоята турбина каква е 2052 или друга?
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                nsn написа:
                VET написа:
                Защото както казах по-горе, карам 1,9 тди с турбина от 2,5 тди и на 3000 оборота съм на 0,4 бара и колата е мъртва. Даже при пълно натоварване повече от 0,7 бара немога да докарам. Та както и да го гледам, липсата на налягане означава и липса на достатъчно въздух. Просто 1,9 двигателя няма дебит да развърти турбина за 2,5.
                Колега,като пуснеш повече гориво ще имаш и повече газове-които от своя страна ще развъртът турбината.Хората на 1.9 монтират турбини 2260 и ги развъртат,така че дебит има.Твоята турбина каква е 2052 или друга?
                Марейската ще му пасне точно , карал съм с такава IHI . Сега съм с GT2556V и я помпя до 2.5/бар без атмосверното . :D
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #9
                  Оригинално съм с 2502VNT, а в момента с турбина от Алфа 164 2,5ТД. Пробвал съм и с подаване на повечко нафта, само пушенето се увеличава и ниските ми обороти скачат неприятно.

                  Коментар


                    #10
                    VET написа:
                    Оригинално съм с 2502VNT, а в момента с турбина от Алфа 164 2,5ТД. Пробвал съм и с подаване на повечко нафта, само пушенето се увеличава и ниските ми обороти скачат неприятно.
                    Колега да не би да си объркал реда на цифрите?
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      Ами не, за съжаление не съм разместил цифрите. В темата ми, се вижда точния модел на турбината.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...=asc&start=120

                      Коментар


                        #12
                        Според мен колегата бърка мотора на крома не качва jtd.
                        Fiat Punto MK2 Broom Yellow 200++

                        Коментар


                          #13
                          Има Много са редки. Точно колегата VET има такава крома. Цитат: "..FIAT експериментират мотор с директно впръскване още при КромаПрез 1987 Фиат Крома е първата дизелова кола в света с инжекцион...фиат крома 2.0 ТДИ1.9 ..."
                          https://www.cialispascherfr24.com/

                          Коментар

                          Working...
                          X