Здравейте колеги, попаднах на тези две клипчета за водно охлаждане на интеркулера и ми се стори доста интересно. Някой ползва ли нещо подобно, дайте мнения по въпроса?! https://www.youtube.com/watch?v=NmzLaaFQjiQ --------> Бюджетно изпълнение https://www.youtube.com/watch?v=O0MY0diHo4U -------> Тестове
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водно охлаждане на интеркулер
Collapse
X
-
M5kov написа:Може да си засадиш и един кипарис в кутията на въздушния филтър, че да вкарва повече кислородAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
M5kov написа:Е става, що да не става, ама има ли файда?Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Бях сложил на мареята такова нещо. Дюзи от система за мъгла, помпа от кафемашина, инвертор 12-220в. Абе общо взето направено по правилата. Бях с две пръскалки - на кулера и на масления радиатор. За вървежа не забелязах особена разлика, обаче имаше ефект за охлаждането на маслото. И в най натоварения режим повече от 90-95 градуса лятото не вдигна. Ама ги махнах, защото вече се кара нормално колата. Замислям се дали да ги монтирам на темпрата само заради масленото охлаждане. Предполагам че ако се пръска кулера с течен азот ще има по голям ефект. Виждал съм в нета и такива изпълнения. Падат направо парчета лед от него
Коментар
-
За най-лесно, може да ползвате резервоара на чистачките.Слагате един тройник след помпичката на чистачките.На него връзвате още една помпичка, обаче с клапан, която да пръска към радиатора и готово.До колкото помня, тези помпички нямат клапан и водата може да преминава свободно през първата помпичка, но трябва да се пробва, че не съм 100% сигурен."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Re: Водно охлаждане на интеркулер
htp_vesko написа:...... дайте мнения по въпроса?!
Коментар
-
M5kov написа:За най-лесно, може да ползвате резервоара на чистачките.Слагате един тройник след помпичката на чистачките.На него връзвате още една помпичка, обаче с клапан, която да пръска към радиатора и готово.До колкото помня, тези помпички нямат клапан и водата може да преминава свободно през първата помпичка, но трябва да се пробва, че не съм 100% сигурен.Вместо да се занимаваш с иновации помисли как по ефективно да намалиш температурата в коша.Моето мнение е, че се скъсат да те увещават, че нещо ти тече........Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
Не съм от най-компетентните по въпроса, но да споделя малко опит.. Миналия понеделник, докато се чудехме какво да правиме една вечер, качихме Coupe-то на диното на един познат. Главно да видиме откъде почваме, а и да загубя един бас(но това е друга тема). Та колата е напълно сток, единственото което е пипано е генерацията. Права тръба на 76мм от турбината до отзад, само с крайно гърне. На първия run, докато беше поизстинала извади 193 коня на колелата, след което следващите 3 runa си заковаваше всеки път 185-6(тук държа да отбележа, че съм със заводския кулер и въздушния поток към него не е много добър). По мое мнение ще има някаква минимална полза, но колко ще я усетиш ... Само дето като я пръскаш тая вода, кой знае каква свинщина ще става
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар