Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водно охлаждане на интеркулер

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Водно охлаждане на интеркулер

    Здравейте колеги, попаднах на тези две клипчета за водно охлаждане на интеркулера и ми се стори доста интересно. Някой ползва ли нещо подобно, дайте мнения по въпроса?! https://www.youtube.com/watch?v=NmzLaaFQjiQ --------> Бюджетно изпълнение https://www.youtube.com/watch?v=O0MY0diHo4U -------> Тестове
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    #2
    Може да си засадиш и един кипарис в кутията на въздушния филтър, че да вкарва повече кислород
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      M5kov написа:
      Може да си засадиш и един кипарис в кутията на въздушния филтър, че да вкарва повече кислород
      Е там изпълнението е супер бюджетно. Аз мисля, че може да се паправи с помпичка 12в и бутон, заедно с едно отделно казанче примерно.
      Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
      Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

      Коментар


        #4
        Е става, що да не става, ама има ли файда?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Не го прави на Опел!!! Ще му съкратиш живота драстично .
          FIAT FORUM BULGARIA
          Ракията е над политиката

          Видео от Италфест 2011

          Коментар


            #6
            M5kov написа:
            Е става, що да не става, ама има ли файда?
            Като гледам втория клип достигат разлика от около 10 градуса. Виждал съм на драг състезанията да пръскат кулерите, ама иначе е интересно като замисъл за постоянна охлаждаща система.
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              Бях сложил на мареята такова нещо. Дюзи от система за мъгла, помпа от кафемашина, инвертор 12-220в. Абе общо взето направено по правилата. Бях с две пръскалки - на кулера и на масления радиатор. За вървежа не забелязах особена разлика, обаче имаше ефект за охлаждането на маслото. И в най натоварения режим повече от 90-95 градуса лятото не вдигна. Ама ги махнах, защото вече се кара нормално колата. Замислям се дали да ги монтирам на темпрата само заради масленото охлаждане. Предполагам че ако се пръска кулера с течен азот ще има по голям ефект. Виждал съм в нета и такива изпълнения. Падат направо парчета лед от него
              https://www.cialispascherfr24.com/

              Коментар


                #8
                Ами на мен ми се завъртя из главата такова нещо, защото имам под ръка помпички от ледогенератори, които работят на 12в. Имам поне 10ина!
                Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  по принцип 3 градуса понижаване на температурата в колектора дават около 1 кон покачване.На дино сме пръскали кулера на 300 коня кола с пожарогасител с ЦО и леко се заскрежи, даде + 6 коня
                  sigpic
                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                  475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube

                  Коментар


                    #10
                    Пунтото като го качвах на дино с включени фарове и без фарове даде разлика близо 1к.с., какво остава за охладен въздух при турбо кола , слагай и не му мисли със сигурност ще има ефект
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      За най-лесно, може да ползвате резервоара на чистачките.Слагате един тройник след помпичката на чистачките.На него връзвате още една помпичка, обаче с клапан, която да пръска към радиатора и готово.До колкото помня, тези помпички нямат клапан и водата може да преминава свободно през първата помпичка, но трябва да се пробва, че не съм 100% сигурен.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        Вместо да се занимаваш с иновации помисли как по ефективно да намалиш температурата в коша.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          Re: Водно охлаждане на интеркулер

                          htp_vesko написа:
                          ...... дайте мнения по въпроса?!
                          Моето мнение е, че се скъсат да те увещават, че нещо ти тече........И за да има нещо конкретно по темата - waterspray

                          Коментар


                            #14
                            M5kov написа:
                            За най-лесно, може да ползвате резервоара на чистачките.Слагате един тройник след помпичката на чистачките.На него връзвате още една помпичка, обаче с клапан, която да пръска към радиатора и готово.До колкото помня, тези помпички нямат клапан и водата може да преминава свободно през първата помпичка, но трябва да се пробва, че не съм 100% сигурен.
                            Аз мислех да се сложи направо допълнително казанче, което да си е само за охлаждане.
                            Вместо да се занимаваш с иновации помисли как по ефективно да намалиш температурата в коша.
                            Това ще го правя със сигурност. Взел съм капак с отвор отпред, а и ми се върти в главата също "система за охлаждане с вентилатор" тип Субаро . Един приятел си купи Субаро и много ми хареса като изпълнение: скууп на капака, отвътре на скууп-а фабрично вентилатор, който е позициониран над турбината да я охлажда.
                            Моето мнение е, че се скъсат да те увещават, че нещо ти тече........
                            Това със сигурност! :D Може да се сложи една лепенка тип "Тече нарочно!"
                            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                            Коментар


                              #15
                              Не съм от най-компетентните по въпроса, но да споделя малко опит.. Миналия понеделник, докато се чудехме какво да правиме една вечер, качихме Coupe-то на диното на един познат. Главно да видиме откъде почваме, а и да загубя един бас(но това е друга тема). Та колата е напълно сток, единственото което е пипано е генерацията. Права тръба на 76мм от турбината до отзад, само с крайно гърне. На първия run, докато беше поизстинала извади 193 коня на колелата, след което следващите 3 runa си заковаваше всеки път 185-6(тук държа да отбележа, че съм със заводския кулер и въздушния поток към него не е много добър). По мое мнение ще има някаква минимална полза, но колко ще я усетиш ... Само дето като я пръскаш тая вода, кой знае каква свинщина ще става
                              ex - Broom Yellow Fiat Coupe 1.8 -> 2.0 16VT
                              Speed Red Fiat Coupe 2.0 16VT R.I.P
                              Jet Black E46 M3

                              Коментар

                              Working...
                              X