Пичове джантите на типото са ми 14-ки с гуми 185/60 R14,но ми се струват страшно навътре в калниците и колата ми не вади никаква стойка Та искам да ви попитам да ми кажете начини за изнасяне на джантите по навън (искам да станат наравно с калниците),главно задните и малко предните и мисля,че типото ще придобие съвсем различна визия Кажете ми въобще дали може да стане и ако може по какви начини мога да изнеса джантите малко по навън :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Искам да си "изнеса" джантите по навън?
Collapse
X
-
Re: Искам да си "изнеса" джантите по навън?
Abarth. написа:Пичове джантите на типото са ми 14-ки с гуми 185/60 R14,но ми се струват страшно навътре в калниците и колата ми не вади никаква стойка Та искам да ви попитам да ми кажете начини за изнасяне на джантите по навън (искам да станат наравно с калниците),главно задните и малко предните и мисля,че типото ще придобие съвсем различна визия Кажете ми въобще дали може да стане и ако може по какви начини мога да изнеса джантите малко по навън :D
Коментар
-
искам да кажа на колегата че с шайби не е много добре защото се слагат по дълги болтове и от там идват проблемите късат се ...шпилките са по здрави вземат ги от главата..мой приятел на ралиджийската кола е така но и така се късат пак.. по моргите трябва да имаш не чувано голям късмет зада намериш..защото който си е направил хубави фланци няма да ги остави там..аз си реших проблема така първо отидох при най добрия стругар за материал посочих не алуминийй или желязо а стомана 45 стоманата ми излезе 130 лв. след това му казах че искам фланците да са закрепени с един болт към главината а с друг болт към джантата така си реших проблема с дългите болтове но само стомана 45 след това му казах че искам дупките на фланеца да са 4х100 вместо както на главината 4х98 така си реших проблема и с намирането на хубави и евтини джанти купих чисто нови болтове от магазина за всеки случай 32 болта по 3лв !!!фланеца му казах да не е като шайба а да има устна(издадена на пред за да може да се балансира джантата пък и като е на крик да не държа джантата....че нямам сила :D и след като ги направи и балансира платих 180 лв. работа за четерите фланеца и така цената стана 406 лв. след това на магистралата за проба вдигнах 200 за повече няма гуми.. колата не тресе и няма вибрации в завойте става по стабилна а тука също играе роля окачването трябва да е някакъв вид спортно и дебилината на фланеца мойте са 40мм..м/у другото.. уното ми придоби готина визия....uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
мога да кажа само Лоллл доста добро обяснение си беше ама малко солено излиза мен тоя проблем ми е решен с спортни пружини и амотрисьорчета с стандартния размер гуми и е добре в завоите ама така си го купих така че не знам колко пари ще излезне да се направи такаLybra 2.4jtd intensa 06.2002
Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части
Коментар
-
Стига бе 406лв Иначе съм със пружини от 145 QV,но не бих дал 400лв за изнасяне на джантите малко по навън А и знам,че с тези фланци се товари окачванетоex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
може да пробваш и с джанти с по-изнесен офсет.колкото до товаренето на окачването, то е същото, както и ако се използват фланци."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
колегата е прав с окачването проблеми няма.Мойто уно също е с конита колега, но това не пречи да си сложиш фланци аз си ги сложих заради джантите мойти са 13-ки но събират до 205 гуми пък и много по лесно ще си намериш 4х100 от колкото 4х98...а в крайна сметка не е задължително да си правишш като мойте ...но това е най сигорния начин правени са по модел на западна фирма за мен сигорноста е на 1-во място затова си направих такива!!!в този спорт в който сме се забъркали евтени неща няма ако ставаще така всяка втора кола щеше да е подготвена поне за N-серияuno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
-
bebito^^^ написа:колегата е прав с окачването проблеми няма.Мойто уно също е с конита колега, но това не пречи да си сложиш фланци аз си ги сложих заради джантите мойти са 13-ки но събират до 205 гуми пък и много по лесно ще си намериш 4х100 от колкото 4х98...а в крайна сметка не е задължително да си правишш като мойте ...но това е най сигорния начин правени са по модел на западна фирма за мен сигорноста е на 1-во място затова си направих такива!!!в този спорт в който сме се забъркали евтени неща няма ако ставаще така всяка втора кола щеше да е подготвена поне за N-серияex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
ами с шпилки и с удължени болтове...с шпилки имам приятел ралипилот който ми е говорел и неговата е с шпилки но след всеки етап притягане на гайките или направо скъсана шпилка може да си представиш пътуване от софия до варна с притягане на три места баси кефа а с дълги болтове се късат болтовете..пак от опит с мои приятели...uno turbo 1.3 i.e' 86
renault 19 1.8 16v
uaz 469 4.0 turbo
renault espace 99' 2.2dt + автоплатформа
trabant 601 69'
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар