Здравейте колеги, в последно време ми се върти из главата да взема да олекотя малко (или доста) колата, но чувам че не е много "легално". Можело да се заяждат и т.н. Друг приятел ми каза, че ако се олекотява било задължително да се слага клетка иначе съм щял да имам проблеми с катаджийте. Та въпроса ми е как стои въпроса с олекотяване, говориме за оставяне на двете предни седалки + табло, отзад всичко се маха. Също така евентуално слагане на клетка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за олекотяване и евентуално клетка
Collapse
X
-
Ъ, за какво да се заядат, ако си махнеш седалките :/Предните седалки са около 20 кг. всяка, задна + облегалка и те там някъде.Таблото и то ти е някакви 10 кг максимум.Около 70 кг ти излиза общото тегло. Я си карай колата и остави тея работи"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Мдам и като хакнеш една клетка, която ще е около 50-60кг и то кяра отиде по дяволите.Има файда ако я правиш драгаджийка и се изреже всичко + махане на прозорзи и т.н., но колата ти става само и единствено за писта, по улиците забрави да я караш, засилвай си мотора и недей да се лишаваш от вътрешния комфорт и практичност на колата.punto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:задната седалка на повечето фиати е около 5 килаВсичко премахнато от оригиналния интериор или екстериор на колата(не заменено с друго,а премахнато) води до нарушаване на оригиналния и вид,което от своя страна води до спиране от движение
Поставянето на клетка води до нуждата от пререгистрация(задължителна по-закон,като състезателен автомобил),което отново забранява управлението по пътищата от републиканската мрежа,а само на такива специално обособени трасета.С две думи не се занимавай да си бараш интериора,а си засили мотора,както има една приказка - не ти е тежка колата,а ти е слаб мотора
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:S.W.A.T. написа:задната седалка на повечето фиати е около 5 килаВсичко премахнато от оригиналния интериор или екстериор на колата(не заменено с друго,а премахнато) води до нарушаване на оригиналния и вид,което от своя страна води до спиране от движение
Поставянето на клетка води до нуждата от пререгистрация(задължителна по-закон,като състезателен автомобил),което отново забранява управлението по пътищата от републиканската мрежа,а само на такива специално обособени трасета.С две думи не се занимавай да си бараш интериора,а си засили мотора,както има една приказка - не ти е тежка колата,а ти е слаб мотора
. Благодаря на всички отзовали се колеги, ще я оставям така както си е сега, само трябва да се изръся за малко музика
.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорениетоСега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...punto HGT
Коментар
-
Valiosport написа:За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорениетоСега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
.
Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
didich написа:Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...с 2 човека сега е на 1.8 и е страхотия
Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:didich написа:Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...с 2 човека сега е на 1.8 и е страхотия
punto HGT
Коментар
-
Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека.Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека.Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:valentino321 написа:Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека.Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Valiosport написа:Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамикае леко смешно.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар