Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за олекотяване и евентуално клетка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ivanko_rs написа:
    Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериора П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
    айде сега му обясни и какво трябва да е съотношението тегло /к.с. и гледай цирк, как ще хвъърчат седалки, гуми, стелки, коли и подкалници
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      ivanko_rs написа:
      Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериора П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
      ... и по възможност да е 4х4
      punto HGT

      Коментар


        #18
        ivanko_rs написа:
        Valiosport написа:
        valentino321 написа:
        Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
        Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамика
        Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериора П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
        Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?Да не споменавам че Опела бие и доста коли с турбини с до около 200к.с. мощност...Това за мен е голямо постижение за атмосферен двигател...
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Оф, доста голяма част от сериините двигатели могат да се напомпат доста и то без турбини и спрей, просто трябват няколко неща- Да се подбере двигателя- Да имаш ясна концепция какво искаш от двигателя, да го правиш спирнтьор или бегач на дълги разтояния- Да имаш познания по механика и математика- за парите и желанието е ясно
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            Valiosport написа:
            изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?
            Honda F20C; K20A; B18CPeugeot XU10 J4RSRenault F4RRover K16 VHPD
            Nuova Croma - so far...so good
            Opel Vectra - кривнах от правия път...и съжалих
            Fiat BRAVA JTD - ex love

            Коментар


              #21
              Valiosport написа:
              Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?
              Ти да не би да караш серийна кола,и защо не си взе атмосферен дизел щом толкова защитаваш атмосферките?Не ме интересува лично мене каране направо,това си е сбъркано по-рождение ,освен това си осираш колата качествено Атмосферния тунинг го не долюбвам поради малките резултати и огромните средства които трябва да се налеят.Харесва ми само силов тунинг на атмосферен мотор над 5.0 литра и V8 ,всичко надолу е та....к.
              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

              Коментар


                #22
                ivanko_rs написа:
                Valiosport написа:
                Не няма да питам какво значи кола със сила, просто ми е чудно коя ще е тази кола с 300к.с. и 400нм в серийно производство... ?Според теб Кадет ГСИ 16, няма сила така ли, изкарай друг мотор 2.0 без турбина, който да може да се мери с ХЕ на Опел?
                Ти да не би да караш серийна кола,и защо не си взе атмосферен дизел щом толкова защитаваш атмосферките?Не ме интересува лично мене каране направо,това си е сбъркано по-рождение ,освен това си осираш колата качествено Атмосферния тунинг го не долюбвам поради малките резултати и огромните средства които трябва да се налеят.Харесва ми само силов тунинг на атмосферен мотор над 5.0 литра и V8 ,всичко надолу е та....к.
                Не ги защитавам, но което е бързо трябва да му се признае...Сега съм намислил да правя Типо-то за стартове
                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                Коментар

                Working...
                X