Здравейте колеги, в последно време ми се върти из главата да взема да олекотя малко (или доста) колата, но чувам че не е много "легално". Можело да се заяждат и т.н. Друг приятел ми каза, че ако се олекотява било задължително да се слага клетка иначе съм щял да имам проблеми с катаджийте. Та въпроса ми е как стои въпроса с олекотяване, говориме за оставяне на двете предни седалки + табло, отзад всичко се маха. Също така евентуално слагане на клетка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане за олекотяване и евентуално клетка
Collapse
X
-
Ъ, за какво да се заядат, ако си махнеш седалките :/Предните седалки са около 20 кг. всяка, задна + облегалка и те там някъде.Таблото и то ти е някакви 10 кг максимум.Около 70 кг ти излиза общото тегло. Я си карай колата и остави тея работи"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
-
Мдам и като хакнеш една клетка, която ще е около 50-60кг и то кяра отиде по дяволите.Има файда ако я правиш драгаджийка и се изреже всичко + махане на прозорзи и т.н., но колата ти става само и единствено за писта, по улиците забрави да я караш, засилвай си мотора и недей да се лишаваш от вътрешния комфорт и практичност на колата.punto HGT
Коментар
-
S.W.A.T. написа:задната седалка на повечето фиати е около 5 килаPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:S.W.A.T. написа:задната седалка на повечето фиати е около 5 килаAlfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорението Сега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...punto HGT
Коментар
-
Valiosport написа:За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорението Сега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
Fiat Stilo 1.6 16v 103hp
Коментар
-
didich написа:Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...Power Under Pressure
Коментар
-
WhitePower написа:didich написа:Valiosport написа:Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...punto HGT
Коментар
-
Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:valentino321 написа:Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
Valiosport написа:Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамикаFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар