Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане за олекотяване и евентуално клетка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане за олекотяване и евентуално клетка

    Здравейте колеги, в последно време ми се върти из главата да взема да олекотя малко (или доста) колата, но чувам че не е много "легално". Можело да се заяждат и т.н. Друг приятел ми каза, че ако се олекотява било задължително да се слага клетка иначе съм щял да имам проблеми с катаджийте. Та въпроса ми е как стои въпроса с олекотяване, говориме за оставяне на двете предни седалки + табло, отзад всичко се маха. Също така евентуално слагане на клетка.
    Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
    Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

    #2
    Ъ, за какво да се заядат, ако си махнеш седалките :/Предните седалки са около 20 кг. всяка, задна + облегалка и те там някъде.Таблото и то ти е някакви 10 кг максимум.Около 70 кг ти излиза общото тегло. Я си карай колата и остави тея работи
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Мдам и като хакнеш една клетка, която ще е около 50-60кг и то кяра отиде по дяволите.Има файда ако я правиш драгаджийка и се изреже всичко + махане на прозорзи и т.н., но колата ти става само и единствено за писта, по улиците забрави да я караш, засилвай си мотора и недей да се лишаваш от вътрешния комфорт и практичност на колата.
      punto HGT

      Коментар


        #4
        задната седалка на повечето фиати е около 5 кила
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          S.W.A.T. написа:
          задната седалка на повечето фиати е около 5 кила
          Вярно Всичко премахнато от оригиналния интериор или екстериор на колата(не заменено с друго,а премахнато) води до нарушаване на оригиналния и вид,което от своя страна води до спиране от движение Поставянето на клетка води до нуждата от пререгистрация(задължителна по-закон,като състезателен автомобил),което отново забранява управлението по пътищата от републиканската мрежа,а само на такива специално обособени трасета.С две думи не се занимавай да си бараш интериора,а си засили мотора,както има една приказка - не ти е тежка колата,а ти е слаб мотора
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            ivanko_rs написа:
            S.W.A.T. написа:
            задната седалка на повечето фиати е около 5 кила
            Вярно Всичко премахнато от оригиналния интериор или екстериор на колата(не заменено с друго,а премахнато) води до нарушаване на оригиналния и вид,което от своя страна води до спиране от движение Поставянето на клетка води до нуждата от пререгистрация(задължителна по-закон,като състезателен автомобил),което отново забранява управлението по пътищата от републиканската мрежа,а само на такива специално обособени трасета.С две думи не се занимавай да си бараш интериора,а си засили мотора,както има една приказка - не ти е тежка колата,а ти е слаб мотора
            И аз бях дочул такива неща, та затова попитах тук . Благодаря на всички отзовали се колеги, ще я оставям така както си е сега, само трябва да се изръся за малко музика .
            Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
            Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

            Коментар


              #7
              За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорението Сега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #8
                Valiosport написа:
                Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
                Всичко опира до пари, след това всичко може да се направи и още и още...http://www.youtube.com/watch?v=kdXLB1SEQ6o
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Valiosport написа:
                  За какво ти е тази музика, само да ти тежи, аз и в двете ми бегачки съм свалил музиките, в едната ми кола, бяха две кутии колкото целия багажник, а в другата една обща и за двата бас-а, кутията ми влизаше само откъм вратите със махнати седалки, не съм я теглил колко тежи, ама едно 80-100кг. ги има щом сам едвам я вдигам, като махнах музиката, все едно бях свалил двама от колата, много се усеща в ускорението Сега си карам даже и без резервна гума и се "кефа" на ускорението Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
                  Ами тя мойта музика не е много, нямам туби, имам 8 говорителя, 4 от които градушката прецака и надупчи. За това се бях замислил дали да ги махам всичките, да не давам излишни пари за говорители на тоя етап .
                  Alfa Romeo 147 1.9 16v JTD 190hp
                  Fiat Stilo 1.6 16v 103hp

                  Коментар


                    #10
                    didich написа:
                    Valiosport написа:
                    Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
                    Всичко опира до пари, след това всичко може да се направи и още и още...http://www.youtube.com/watch?v=kdXLB1SEQ6o
                    https://www.youtube.com/watch?v=HQRrSgYNzaQСамо на 1.4 бара с 2 човека сега е на 1.8 и е страхотия
                    Power Under Pressure

                    Коментар


                      #11
                      WhitePower написа:
                      didich написа:
                      Valiosport написа:
                      Я издайте тайната до каква мощност се напомпват тези Пунто-та, че онзи ден ме застигна едно такова ГТ, тамън я бях вкарал в оборот за настъпване и пунтото сви в друга улица...
                      Всичко опира до пари, след това всичко може да се направи и още и още...http://www.youtube.com/watch?v=kdXLB1SEQ6o
                      https://www.youtube.com/watch?v=HQRrSgYNzaQСамо на 1.4 бара с 2 човека сега е на 1.8 и е страхотия
                      Вярвам ти
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #13
                          valentino321 написа:
                          Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
                          Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамика
                          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                          Коментар


                            #14
                            Valiosport написа:
                            valentino321 написа:
                            Махате резервните гуми?!И това за да върви повече щото става с 10 кг по-лека. Ами то и аптечката е 1 кило и пожарогасителя 3 кила и триъгълника 1 кило,станаха още 5. Значи и резервоара не трябва да се пълни много,за да не тежи-максимум 10 литра с резервата.Говорителите също много олекотяват автомобила 2-3 кила.Друго също така изключително елегантно решение е да се престърже маховика,хем бу-то не тежи,хем бързо се развърта.
                            Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамика
                            Е да де,ама това важи за коли които нямата сила,тия които имат могат съвсем спокойно да си карат с интериора П.П.И за да не питаш какво значи кола със сила,ами според мен това е мощност не по-малко от 300кс и 400нм на около 1300кг купе
                            Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                            Коментар


                              #15
                              Valiosport написа:
                              Колкото и да не ти се вярва всеки килограм отгоре оказва влияние, на кола която не върви не се усеща, но на бегачка се усеща, както тежестта на джантите, ширина на гумите, а всеки цели да изтиска максимума от максимума, понякога някакви десети от секендата са достатъчни за да си първи...Имам един познат с Кадет GSI, като се гони отпред слага леки джанти със сликове, маха седалки отвътре, гуми, крикове, вдига прозорците за по-голяма аеродинамика
                              Зависи какво целиш в случая,ако участваш в състезание да,но да караш нормално градско и междуградско кола без резервна гума не го разбирам и това с цел само и само да издухам близкостоящият до мен на светофара и да съм първи при пресичането на кръстовището,за да ударя 20 метра след това спирачки в следващото задръстване не го разбирам.Едно е да си разумен на пътя,друго е да участваш в състезания и съвсем различно е да раздаваш"правосъдие"на пътя.Ако е за състезание подкрепям,там всеки килограм е важен,но да си олекотиш колата за да си "man of the top" у чаршията е леко смешно.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X