Колеги моля за съдействие, защото много ми хареса интейка на СИМОТА, но нищо не зная за тази фирма.Ползвал съм панелен К&N и мога да кажа от опит, че филтъра бе отличен и двигателя бе доволен. Звук от панелен не може да се търси, но печката се чувстваше перфектно.Сега искам да разтоваря турбото с "simota carbon intake"http://www.simota.com/Uploads/UNIVERSAL%20CARBON%20FIBER%20LIGHTWEIGHT%20FILTER% 20ENG.jpgи въпроса ми е: дали си заслужава упражнението и дали характеристиките на подобен филтър са подходящи за 1,6 турбо? По разни книжки, го дават като универсален кит.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортна въздушна система и турбо мотор, въпроси и решения!?
Collapse
X
-
Спортна въздушна система и турбо мотор, въпроси и решения!?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.msЕтикети: –
-
Хубав е филтъра, един проект Алфа 145 със Фиат 2.0 16вт мотор 360 коня съм правил с този филтър.Но чудеса от филтър не очаквай, мога да ти кажа че има много коли с по над 500 коня които карат с китайски филтри тип конус и гъба, та предимствата са единствено в прахоулавянето на някой от оригиналните филтри предназначени за омасляване.
-
Благодаря ти за отговора iciНапълно наясно съм, че само филтър няма да даде търсените силови характеристики. Идеята е да подготвя колата с няколко малки промени, които обаче ще благоприятстват по-силов и динамичен ремап. Иска ми се да постигна малко по-високи стойности от стандартните, които се предлагат. И виждам, че е възможно защото тунери от Гърция успяват с малко да постигнат доста добри резултати. Имам предвид "E-Tuners" и в частност: Stelios.И пак да кажа: благодаря ici
п.п. като дойде време, ще имам няколко въпросчета и към тебе, щото не е нужно да се ходи до Гърция ...
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
А дали обслужването на филтър SIMOTA е възможно с обслужваемият комплект на K&N?От "Пропартс" ми казаха, че да ... обезмаслител и съответно масло, които са предвидени за такъв тип памучни филтри става.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Въпреки всичко реших да заложа на интейка на К&N. Е не съвсем оригинален за сега, но ще има подобрение и в тази насока. Та комплекта който взех ми се стори безкрайно евтин и се хвърлих в боя. Сега подготвям един сепаратор от JTD105 за улавяне на картерните газове, защото наред със свежата глътка въздух от един конус, трябва да отрежа достъпа на мазнята до турбото и съответно горивната камера. Но си мисля, че трябва да се модифицира тоя сепаратор. Защото първо: не искам да връщам маслото в картера. Тук решението по моему е с един независим контейнер/ПВЦ или друго/ с нивомер, като от време на време се изпразва, например със смяната на маслото.За второто обаче не съм сигурен, как да подходя: дали да върна "чистите" пари във въздуховода/както си е по принцип/ или да му сложа едно малко филтърче ... едно такова мъничко и смешно?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Репликата от къде я взе и на какви пари ?Мойта картерна я изведох с един по дълъг маркуч и я пуснах над скоростната кутия да си духа назад. Макруча влезе доста стегнато и не му сложих скоба да го стегна, след това се наложи да пътувам, да съм минал 50-60км и като вдигнах капака да видя какво се случва маркуча го нямаше, чак толко напън да види не ми се вярваше, но съм го загубил някъде, сега пак върнах нещата, докато дойде време да го направя като хората.Мислех и аз да слагам такъв филтър, но по магазините в провинцията не успях да намеря, но ще го направя без кеч танг, някъде назад за да не ти мирише в купето като пуснеш парното или климатика.
punto HGT
Коментар
-
Репликата е от T0P_SPEEД.БГ , с доставката цената се получи 110лв /85филтър+19редуциращ+еконт/.Хм, аве и аз на ЖТД-то бях пуснал един свободно висящ маркуч от сепаратора, но нещо не ме кефи така. Най вероятно след сепаратора ще го закача към въздушната система и ще видя дали цапа толкова много и след модификацията. Ако продължава с мизерлъка бодвам му една такава шарена пишка и да си мерише.п.п. сепараторче от ЖТД105, като моето, вече е на път с идеята да пооправи грешките на германофренските инженериПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да побутна малко темичката: затвореният конус е поставен! Първите впечатления са: на ниски обороти двигателя боботи и има доста различен звук от стандартният, това се очакваше! Изненада ме факта, че при повишаване на оборотите звука се заглушава, явно самото турбо работи, като "заглушител" както за изходящият, така и за входящият колектор! Има и още една изненада, много приятна: при разтоварването на турбото, освен добре познатото свистене от отвореният блоу-оф, вече се чува и още един готин звук! Добре познатият "turbo flutter" - не знам, как се превежда на български.По въпроса обаче за картерните газове още няма развитие! На втората снимка съм поставил сепаратора /от JTD105 .../, като идея за позиция. Трябва разбира се да се направи една планка и да се фиксира. Мисля обаче, парите които все пак ще излизат свободно от него да не ги връщам в интейка, ще поставя един филтър на изхода. Не знам дали е удачно, времето ще покаже!?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар