Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спортна въздушна система и турбо мотор, въпроси и решения!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спортна въздушна система и турбо мотор, въпроси и решения!?

    Колеги моля за съдействие, защото много ми хареса интейка на СИМОТА, но нищо не зная за тази фирма.Ползвал съм панелен К&N и мога да кажа от опит, че филтъра бе отличен и двигателя бе доволен. Звук от панелен не може да се търси, но печката се чувстваше перфектно.Сега искам да разтоваря турбото с "simota carbon intake"http://www.simota.com/Uploads/UNIVERSAL%20CARBON%20FIBER%20LIGHTWEIGHT%20FILTER% 20ENG.jpgи въпроса ми е: дали си заслужава упражнението и дали характеристиките на подобен филтър са подходящи за 1,6 турбо? По разни книжки, го дават като универсален кит.
    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
    http://www.keepfighting.ms

    #2
    Хубав е филтъра, един проект Алфа 145 със Фиат 2.0 16вт мотор 360 коня съм правил с този филтър.Но чудеса от филтър не очаквай, мога да ти кажа че има много коли с по над 500 коня които карат с китайски филтри тип конус и гъба, та предимствата са единствено в прахоулавянето на някой от оригиналните филтри предназначени за омасляване.
    sigpic
    Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
    475HP 11,5/1,9/191
    YouTube

    Коментар


      #3
      Благодаря ти за отговора ici Напълно наясно съм, че само филтър няма да даде търсените силови характеристики. Идеята е да подготвя колата с няколко малки промени, които обаче ще благоприятстват по-силов и динамичен ремап. Иска ми се да постигна малко по-високи стойности от стандартните, които се предлагат. И виждам, че е възможно защото тунери от Гърция успяват с малко да постигнат доста добри резултати. Имам предвид "E-Tuners" и в частност: Stelios.И пак да кажа: благодаря ici п.п. като дойде време, ще имам няколко въпросчета и към тебе, щото не е нужно да се ходи до Гърция ...
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        няма проблеми
        sigpic
        Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
        475HP 11,5/1,9/191
        YouTube

        Коментар


          #5
          А дали обслужването на филтър SIMOTA е възможно с обслужваемият комплект на K&N?От "Пропартс" ми казаха, че да ... обезмаслител и съответно масло, които са предвидени за такъв тип памучни филтри става.
          Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
          Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
          http://www.keepfighting.ms

          Коментар


            #6
            да, няма проблеми
            sigpic
            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
            475HP 11,5/1,9/191
            YouTube

            Коментар


              #7
              Въпреки всичко реших да заложа на интейка на К&N. Е не съвсем оригинален за сега, но ще има подобрение и в тази насока. Та комплекта който взех ми се стори безкрайно евтин и се хвърлих в боя. Сега подготвям един сепаратор от JTD105 за улавяне на картерните газове, защото наред със свежата глътка въздух от един конус, трябва да отрежа достъпа на мазнята до турбото и съответно горивната камера. Но си мисля, че трябва да се модифицира тоя сепаратор. Защото първо: не искам да връщам маслото в картера. Тук решението по моему е с един независим контейнер/ПВЦ или друго/ с нивомер, като от време на време се изпразва, например със смяната на маслото.За второто обаче не съм сигурен, как да подходя: дали да върна "чистите" пари във въздуховода/както си е по принцип/ или да му сложа едно малко филтърче ... едно такова мъничко и смешно?
              Прикачени файлове
              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
              http://www.keepfighting.ms

              Коментар


                #8
                Репликата от къде я взе и на какви пари ?Мойта картерна я изведох с един по дълъг маркуч и я пуснах над скоростната кутия да си духа назад. Макруча влезе доста стегнато и не му сложих скоба да го стегна, след това се наложи да пътувам, да съм минал 50-60км и като вдигнах капака да видя какво се случва маркуча го нямаше , чак толко напън да види не ми се вярваше, но съм го загубил някъде, сега пак върнах нещата, докато дойде време да го направя като хората.Мислех и аз да слагам такъв филтър, но по магазините в провинцията не успях да намеря, но ще го направя без кеч танг, някъде назад за да не ти мирише в купето като пуснеш парното или климатика.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  Репликата е от T0P_SPEEД.БГ , с доставката цената се получи 110лв /85филтър+19редуциращ+еконт/.Хм, аве и аз на ЖТД-то бях пуснал един свободно висящ маркуч от сепаратора, но нещо не ме кефи така. Най вероятно след сепаратора ще го закача към въздушната система и ще видя дали цапа толкова много и след модификацията. Ако продължава с мизерлъка бодвам му една такава шарена пишка и да си мерише.п.п. сепараторче от ЖТД105, като моето, вече е на път с идеята да пооправи грешките на германофренските инженери
                  Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                  Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                  http://www.keepfighting.ms

                  Коментар


                    #10
                    Да побутна малко темичката: затвореният конус е поставен! Първите впечатления са: на ниски обороти двигателя боботи и има доста различен звук от стандартният, това се очакваше! Изненада ме факта, че при повишаване на оборотите звука се заглушава, явно самото турбо работи, като "заглушител" както за изходящият, така и за входящият колектор! Има и още една изненада, много приятна: при разтоварването на турбото, освен добре познатото свистене от отвореният блоу-оф, вече се чува и още един готин звук! Добре познатият "turbo flutter" - не знам, как се превежда на български.По въпроса обаче за картерните газове още няма развитие! На втората снимка съм поставил сепаратора /от JTD105 ... /, като идея за позиция. Трябва разбира се да се направи една планка и да се фиксира. Мисля обаче, парите които все пак ще излизат свободно от него да не ги връщам в интейка, ще поставя един филтър на изхода. Не знам дали е удачно, времето ще покаже!?
                    Прикачени файлове
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар

                    Working...
                    X